Hei Maimei - nyt kuulostaa pätevältä paikalta missä olet käynytHellou moi moi p! ikaisesti ja onnea kaikille raskautuneille, kuten Pirtsille!
No ei päästy siihen testiryhmään, ollaan liian nuoria ja liian vähän hoidettuja. Ainakin yksi ivf pitää olla ekana tehtynä. Olis voinut tietty sen kertoa puhelimessakin... Toisaalta lääkäri oli aivan ihana ja jotenkin sellainen tehokas tsemppaaja, ja empaattinen myös, ei oo kuk. aan ennen kysynyt että miten henkinen jaksaminen. Ja se puhui toukokuun kemiallisesta . sanalla "keskenmeno", mitä mä eka järkytyin, mutta sitten se tuntuikin hyvältä, koska joku otti sen vakavasti. Et ei mikään ihan läpihuutojuttu ollut.
Joka tapauksessa, tuonne jäädään, ja jotain uuttakin, alan syödä DHEAa, ja kilpirauhasarvot tsekataan. Vuoden alussa sitten on aikeissa isommat toimet. Ehkä siihen ryhmäänkin voi sitten yhden koeputkikeikan jälkeen päästä. Tolla klinikalla on kyllä kaikkia uusia kokeiluja, ja niihin mekin varmaan lähetään mukaan. Mut eka pitää tota DHEAa vetää väh. kuus viikkoa, ennenku ne tekee mitään. Letroja voi syödä samalla. Joulukuun kiertoon otan varmaan sitten taas koko arsenaalin.
Ultrattiin, ja taas kehuja satoi, mutta eipä ne ny niin lämmitä, kun periaatteessa helpottais, jos jotain, jolle vois tehdä jotain, löytyis. Ovis oli tapahtunut vas. puolelta, kuten oletinkin, ja keltarauhanen oli kaunis, vai mitä sanaa se käyttikään.
Mulla on hyvä FSH-arvo, ja se kompensoi alhaista AMH-arvoa, joka kuulemma tuon DHEAn ja siihen yhdistettyjen tablettihoitojen kanssa yleensä kohenee. Lääkäri kertoi, että uudemman tutkimuksen valossa nelikymppisillä on enemmän hyviä munasoluja kuin on luultu. Mutta ne tuhoutuvat herkästi jo ENNEN ovista, kun keltarauhanen alkaa toimia liian aikaisin. Tuolla on kerätty munasoluja myös oviksen jälkeen heti, koska nekin saattavat olla ihan hyviä vielä, mitä siinä vaiheessa on jäljellä. Ivf:ssä ne ilmeisesti tuolla pakastavat kaikki, koska tabletti(ja pistos?)hoito ohentaa limakalvoa sen verran, ettei suorilta kannata siirtää.
Nyt vaan enää se rahaongelma... Mies meinas pyörtyä kuunnellessaan kaikkea, mä siinä vaiheessa, kun piti maksaa... Ei olis ollut nyt tod. varaa edes ultraan plus suunnittelukäyntiin!
Ja mitä tähän kiertoon tulee, niin ei oo mitään erit. oloja. Tänään kai dpo6. Rinnat kipeytyivät tutusti jo eilen, kun ei ole letrokierto.
mikä paikka se on
voisikohan ne ottaa meitsin testicaseksi ainakin on hoitoja takana
tahtois vielä hyvään hoitoon yrittämäön ennen 42 vee rajapyykkiä
Oliko teillä maimei puhetta niistä munisten tuplakeräilyistä kun nyt uutuutena on että kerätään kaks kertss ensin muniksia ja pakastetasn ne alkiot ja sitten tuplamäärällä kerättyjä soluja aletaan ivf - elu ei tuoresiirtoa - kuullut just sitä ettänkunne hormonit laittaa kropan niin sekaisin että paree kerätä solut ja istuttaa ne eri aikaan
Mitä ne sanoi dheasta ' mihin se auttaa - se on tuntematon mulle