Pirtsi taas äkkiseltään huutelee kun ei muutakaan keksi ja kännykällä en pääse kirjautumaan (?) !
Ensinnäkin Zandille ja muille kovia kokeneille ihan hirmuinen halausrutistus. Olen seurannut ketjua joka päivä vaikken kommentoimaan ole päässyt, myötäelänyt matkassa koko ajan!
MaiMei kävin niissä ekoissa verikokeissa ja voi jösses miten perseelleen asiat meni!
Menin kokeeseen kp 4 yövuoron jäljiltä. Kun vuoroni tuli, se toimistoneiti kysyi että mitä sulta otetaan. Sanoin, että mulla on lähete lapsettomuuslabroihin ja se siihen tokas että "niin mitkä?".
Se tivasi aikansa, ja minä ymmyrkäisenä puolihumalassa yövuorosta yritin sönköttää, että jotain FSH-arvoja ja sellaista.
Asiaan ei saatu mitään järkeä, ei sitten mitään ja se alko soittelemaan lähettävälle lääkärille, että mitä tälle ämmälle pitää tehdä. Tivasi minulta tiukkaan sävyyn, että MITKÄ FSH-ARVOT ja paljon niiden pitäs olla. -Mistä helvetistä minä tiedän?? Luulin, että niihin verikokeisiin mennään ja ne tietää mitä tekee, kukaan ei informoinut minua tästä millään tavalla.
Noh, noin tunnin odottelun jälkeen selvisi, että en olisi saanut tulla yövuoron jälkeen, ois pitäny olla syömättä 12h, ois pitäny tuoda klamydia näyte, ja joku tietty verikoe otetaan vain klo 11-14 välisenä aikana ja minä olin siellä 8.00.
No he ottivat ihan hemmetin kiukkuisena kuitenkin 3 putkiloa jotain, ja sain ohjeet seuraavaan verikokeeseen kp 18-24 ja ohjeet olla syömättä, tuoda kusta paikan päälle sekä itseni. Reklamaatio lähti lähettävälle lääkärille, että ois voinu kertoa mulle jotain ohjeita näihin kokeisiin. Mistä hemmetistä minä oisin voinut tietää??
Nyt eletään ilmeisesti
Dpo1.
Eli minä voin alkaa ihan just kohta laittelemaan taas haamukuvia tänne, hahaa!