40+ so what wol.13

Perjantai 26.9.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


~lounakehto~ (41)....................... 27kp / 28
sahramiini (42)............................ 26kp/ 26-28
Hedelmiina (39)........................... 23kp / 35
Jimima (42)..................................21kp / 28-30
ruutana (39)............................... 20kp / 24-28
Marza (44).................................. 12kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 12kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 12kp / 30
Zandi (39).................................. 10kp / 24-30
Glearblue (44).............................9kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 7kp / 26-30
äiskä-73 (41)...............................3kp / 32


Piinailupäivät:

~lounakehto~ (41).........dpo 14
sahramiini (42)...............dpo 14
Jimima (42)....................dpo 7

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Ehkä kohtuun on jäänyt jotain raskausmateriaalia, eikä tyhjennys ole onnistunut, niin siksi se hcg jatkaa nousuaan. Ottaa päähän!!! Mäkun luulin, että tää olis mennyt mallikkaasti, kun vuotokin jo loppui. Voi surkeus!

En tiedä mikä kp, jos tyhjennyksestä laskee, niin kp18. Ja joo, tiedän, ettei sen kuulu olla negakaan vielä, mutta ei sen myöskään kuulu vahvistua...
Voi itkujen itku!

Ja meillä ei tosiaankaan ole ollut seksiä, kun vuoto on vasta loppunut.
 
Sitten Tyydeli ymmärrän **tutuksesi oikein hyvin! Marssi lekuriin ja vaadi kunnon tutkimukset. Sido ittes päivystyksen ovenpieleen etkä lähde ennenkuin kaikki on niinku pitää. Ihmisen rääkkäämistä tollanen ettei varmisteta verikokein ja muutenkin kunnolla. Sano niille et paras tutkia, siulla on netissä sellasia tuttuja joita ne ei halua kimppuunsa. Mur!
 
  • Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Tyydeli voi harmitus kun nyt koettelee noin kovasti. Itsekin tiedän miten sitä on suunnannut ajatukset jo uuteen toivoon, kun sitten keho muistuttaakin, että eipäs hätäillä. On se vaan niin ärsyttävää, miksi mieli ja keho ei voi kulkea sulassa sovussa? Edellisen km jälkeen minulla ei ehtinyt olla kuukautisia ollenkaan, vaan suoraan siitä raskauduin, ja istukka oli kyllä sitten jämähtänyt kunnolla kiinni. Piti nukutuksessa irrottaa. Olisi ehkä kannattanut odottaa yksi kierto, mutta ei meikäläisen hätähousumielellä, kun kaikki pitää tapahtua "mieluummin eilen"- tyyliin.

Marza voi sentään mitä sinne kuuluu. Olet ollut mietteissä monta kertaa. Harmittaa sun puolesta kyllä todella paljon, miksi nuo äijät on joskus tuommosia tuuliviirejä. Toivottavasti sulla on joku tosiystävä, jonka kanssa saat käydä asiaa läpi. Kovasti jaksamista sinne. :hug:

Sahramiini ja lounakehto teidän plussat näkyy vasta ensiviikolla, koska mites muuten pysymme tilastollisesti järjestyksessä, joten ei heitetä kirvestä kaivoon.

ON täällä ällötysolo on nyt melkolailla jatkuvaa. Tekee mieli kalaa älyttömästi, ja kaikkia etikkajuttuja. Vielä pitää jaksaa pinnistellä, että aika kuluisi jonkun viikon eteenpäin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

t: bugsy (7+5), laskettu ihan oman ajatuksen mukaan.
 
Stop, stop Sahris: nyt et murehdi tuollaisia ollenkaan! Kemialliseksi raskaudeksi se voi varmistua vasta sitten kun/jos sulla nyt menkat alkais tuosta hennon hennosta haamuviivasta huolimatta. Silloin kiinnittymisessä olis tapahtunut jotakin, tai jäänyt jotakin tapahtumatta eli mennyt pieleen, ja silloin istukkahormoonia ei erityisi riittävästi ylläpitämään alkanutta raskautta. Sitten keltatauhasen surkastuisi, kohdun limakalvo irtoais ja vuotais ulos.

MUTTA JOS EI menkkoja, EI kemiallista raskautta! :)

Nyt vain kaikki toivo siihen, että kiinnittyminen onnistuisi, ja raskaushormoonin eritys lisääntyis. Menkat pysykööt 9kk poissa!

Tyydeli: voi turkinpippurit! Arg!

Bugsy: 7+5 näyttää aikas kivalle!

Täällä jatketaan jännittelyä levollisin mielin. Turhaa tässä on hötkyillä ilman niitä testejä. Tänään en enää jaksa lähteä kauemmaksi niitä hakemaan kun Cittariakaan ei ole ihan lähikulmilla. Tosin voisin käydä ostamassa vitamiineja Apteekista, ja jos ei ole tuttuja myyjiä näköpiirissä niin nappaan äkkiä PARIT testit mukaan...
 
Viimeksi muokattu:
Marza: :hug: jospa mies pian huomaisi, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Voimia!

Sahris: jippii! Apteekin testi ei ole yhtään herkempi kuin marketin testit. Se on itse asiassa sama testi... Herkkiä saat vain netistä. Apteekin testi on tarkkuudeltaan sen 25, erittäin herkät 10...

lounis: ostoksille :D

Tyydeli: jos kohtuun on jäänyt jotain, arvon ei pitäisi nousta, vaan laskun hidastua. Mitäs jos pissa on ollut nyt tujumpaa? Oli miten oli, tarkistus on tarpeen. En oikeasti ymmärrä, miksi meitä kamalia kokeneita ei suoraan jo oteta kunnolliseen jälkitarkastukseen... Joutuu aina siitäkin taistelemaan :( tsemppiä! Voin sanoa, että tiedän tunteesi nyt... :heart:

Hirmuisesti tsemppiä jokaiselle ja voimaannuttavaa viikonloppua!
 
Jimima: Juu...olen vasta nyt tällä palstalla ollessani tajunnut tämä limajutun ja että itselläkin sellaista on ;).

Marza: Kyllä piru vie miehet antavat välillä ristiriitaisia viestejä: haluaa erota, silti suutelee jne. tekee asian vielä sekavammaksi ja vaikeammaksi. Toivon kuitenkin kaikkea hyvää tapahtuvaksi.

Sahris: peukut pystyssä :)
 
Mä kävin kättärin päivystyksessä tänään, kun muuten olisi ollut vkl pilalla, sitä koko ajan miettiessä. Mutta en ole vakuuttunut. Ultrasivat, ok. Raskausmateriaali mitä ilmeisimmin poissa. Limakalvot oli paksut ts. paljon verta siellä edelleen, mikä todennäköisesti tulee kohta pois. Mutta ei ehkä menkkoina, mitä ehdotin, vaan että vuoto alkaisi uudestaan. Hmm...

Tätöset siellä naureskeli, että ei saisi testailla keskenkaiken, että ei viivojen vahvuudet mitään kerro. Miten niin ei kerro? Totta kai ne kertoo jotain. Miksi ne sitten kuitenkin pyytävät näytille ja ottavat vastaan, kun lähettävät sieltä kivuliaita naisia vastaanottotiskiltä pois... Tottakai ne kertoo, kun alkuraskaudessa ne selkeästi vahvistuu ja km jälkeen ne tasaisesti haalistuu. Miksi ne sanoo ettei ne mitään kerro?! EN ole vakuuttunut. Ja mikä ihme siinä on, että mulla ei tuota hcg:n laskua kukaan ole seurannut koskaan. Eikö nyt olisi aika??!!

Mullahan alkoi noi sekopäiset unet viikon sisällä. Oivalsin juuri, että sekin kertois hcg:n noususta, kun se on mulla ollut raskausoireenakin.

Vauvatoiveinen, jos kohtuun olisi jäänyt istukkaa palanen, eikö se voisi nostaa hcg:n tasoa, ikään kuin "jatkaa raskautta"? Enhän mä siitä sen enempää ymmärrä, muuta kuin että ennen on tasaisesti viiva haalistunut.

Viime viikollakin tein kaksi testiä. Ok, myönnän että kaksi puolitettua testiä. Pihi kun olen. :) ja olin tyytyväinen, kun selvästi oli haaleampi. Nyt saman merkin kaksi puolikasta testiä näytti paljon vahvempaa viivaa, eilen illalla ja tänä aamuna. Eikä ollut mikään aamun ensimmäinen pissa tämäkään.

Varmaan vielä pitää yksityiselle mennä. En ihan olisi niin käteisvaroissa juuri nyt, keikkatyöt juuri aloittaneena. Mutta olen samaa mieltä, vauvatoiveinen että kyllä kuuluis kunnon jälkitarkastus, mielellään kaikille, mutta edes näissä tilanteissa kun on jo koeteltu.

Paras oli kuitenkin sun uhkaus Sahramiini, että mulla on on netissä sellasia tuttuja joita ne ei halua kimppuunsa. :LOL: Olis se näky, että ensin olisin kahlinnut itseni päivystyksen oveen ja sitten vielä te tulisitte joukolla taustatueksi. Heh! Oli jo nyt sellainen olo, että naamastani näki kyllä, että "on tullut vähän netistä lueskeltua noita juttuja, että kyllä mä tiedän, että noi viivat kuuluis nyt haalistua...." :ashamed:

Ei mulla muuta. Vkl alkaa nyt vähän paremmin mielin. Nyhtöpossu on vielä kiehumassa, kun huomenna tulee vieraita.

Aamulla mielellään näkis Louniksen ja Sahriksen uudet, punaviivaiset testitulokset.... Lisää testilöitä pissilöihin!!
 
Hei mä tulen tänne kanssa, täällä on niin mahtavaa meininkiä! Oikeaa jännitysnäytelmää!! Ens vuonna kuitenkin meikäläisellekin 40 jo tulla tupsahtaa täyteen, toivottavasti samaan aikaan (viimeistään!) tupsahtaisi käärö kakkonen... Eli:
MaiMei, 38v (vielä pari kk), kp 11 / 27.

Juttelen lisää tuonnempana, mutta ovisviiva tänään bongattu, suht vahvana, että teon paikat!! Yrityskierto nelonen menossa, ja toista bebeä havitellaan, eka on 3,5v ja oli keskonen rv 31, joten hetkonen meni tuumailla, että uskalletaanko toista yrittämään (ja Marzalle tsempiksi, että tässä välissä myös melkein erottiin, mutta nyt taas tuntuu toimivan, kyllä ne pahatkin tilanteet saattavat parantua!).
 
Marzalle tsemppiä! Mä suhtaudun lähtökohtaisesti tuomitsevasti tuohon miehesi touhuun...en pidä sitä mitenkään tavallisena tai luonnollisena parisuhdekriisinä, vaan erittäin huonona tapana reagoida johonkin omaan kipuiluun. Minusta siinä vaiheessa, jos tuntuu, ettei rakasta enää, pitäisi säikähtää ja ruveta tekemään töitä suhteensa ja tunteidensa eteen, ei kääntyä pois suhteesta. Väärä suunta!

Minä henk.koht. pyytäisin miestä muuttamaan pois. En halua, että kukaan on mun kanssani "vain tytön takia". En kannusta mustavalkoisesti eroamaan suorilta, mutta minusta sekin on surullinen ajatus, että jäisit odottamaan, että mies "muuttaa mielensä". Ei noin saa tehdä toiselle ihmiselle! (siis tuo toisten naisten metsästäminen on ainoastaan lapsellista ja epäkunnioittavaa)

SAHRAMIINI!?
 
Viimeksi muokattu:
Jopo yhdyn kyllä sinun lausuntoon Marzan jutussa...

Huhuu lounis & sahris!!! joko testit on uitettu??? :popcorn:

Tervetuloa kuumeilemaan MaiMei! toivottavasti saitte viimeyönä talleteltua :heart:

No johan Tyydeli on jänskä tilanne sulla... kyllä munkin mielestä nuo testit jotain kertoo!!! ja millonhan ne sitten oikeet menkat alkas kun vaan kokoajan tyhjennys vuotoja ois tulossa. Toivottavasti tilanteesi selkeytyy ja pääset taas yrittämään omaa kääröä :heart: vähän vaikee kommentoida kun ei ole omalla kohdalla ollut nuin...

Täällä vaan vuodetaan vielä ja ootellaan että päästään uuteen yrityskiertoon...
onneks saa jännitellä sen aikaa teitä muita :D
 
Lauantai 27.9.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


~lounakehto~ (41)....................... 28kp / 28
sahramiini (42)............................ 27kp/ 26-28
Hedelmiina (39)........................... 24kp / 35
Jimima (42)..................................22kp / 28-30
ruutana (39)............................... 21kp / 24-28
Marza (44).................................. 13kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 13kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 13kp / 30
MaiMei (38)................................ 12kp / 27
Zandi (39).................................. 11kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 10kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 8kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 4kp / 32


Piinailupäivät:

~lounakehto~ (41)......... dpo 15
sahramiini (42).............. dpo 15
Jimima (42)................... dpo 8
MaiMei (38)................... dpo 0

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Ei kai tässä mitään toivoja enää ole :( Koopeet on kuitenki sen verran, että jotainhan testeissä pitäis näkyä. Nyt on varmaan se hetki kun pitäis todeta että oon tähän liian vanha ja hommata kissa. Oon vaan niin allerginen et kai se on tätä hullun hommaa jatkettava. Voi hiisi.

LOUNIS! Piristä meitä!
 
Tyydeli: minulle on gyne sanonut, että laskee hitaammin tai lasku pysähtyy, jos pn jäänyt jotain. Mutta nämä on sellaisia asioita, että voi varmasti jonkun toisen lääkärin mukaan noustakin. Rypäleraskaudessa istukka alkaa uudelleen kasvaa ja hcg alkaa uudelleen nousta. Älä googleta asiaa, jos ei ole tuttu. Tuskin on sitä. Huono tilanne, jos mielesi ei rauhoittunut päivystysreissusta. Kertoo siitä, että eivät ole osanneet asiaa. Voimia!
 
No näin se munkin järki sanoo, vauvatoiveinen. Ultrasivat nyt kuitenkin eilen, eikä lääkäri mitään nähnyt. Soitin kuitenkin terveystaloon, soittopyyntö alunperin lähetteen tehneelle lääkärille, jos hän voisi laittaa mulle labralähetteet hcg mittausta varten. Ei luulis kieltäytyvän. Mutta keskiviikkona vasta.
Mä sitten niin inhoan noita lääkärikokemuksia, joissa lääkäri nauraa ja sanoo ettei sussa ole mitään vikaa kun itse tietää, ettei kaikki ole ok. Toki on mahdollista, että vuoto alkaa uudestaan ja kaikki vuotaa itsestään pois, mutta se on parhaimmassa tapauksessa se.
Poissa näistä peleistä varmaan pitkälle syksyyn... :( joku päivittäjä saa kyllä lisätä mut vaikka taustailijoihin tai johonkin hyllyllä oleviin aktiiveihin...

Hyvät yöt ja vkl jatkot!
 

Yhteistyössä