40+ so what wol.13

No niin, ensteks pahoittelut kun kaivelen pääasiassa omaa napaani ja en kommentoi niin muiden juttuja, mutta kun en oikein jaksa kommentoida edes omiani. Joo, eli ihan noppaa vaan tässä sen verran, että vähän tässä ottaa päähän, kun tässä toivekkaana luulee olevansa raskaana ja sitten ei ookaan, että pitäskö lähtee johonkin vitun aivovammaoptikolle, että alkas näkemään asiat realistisina ja järkevinä, ekä haihattelis kun mikäkin aropupu porkkanoiden perässä, mitä ei yksinkertasesti ole. AArg....ja kun niiiiiiiiiiin olin sata varma, että raskaana olen, kun se ovistesti ampas heti kaksi punasta viivaa ja testiviiva oli viel vahvempi. Ja sitten rs-testi punerti, tosin kustu jo sata kertaa puhki:p No, mutta mulla oli sitten ovis tod.näk kiertopäivä 12 hujakoilla, mutta kun ei äämästä irronnut mitään energiaa, ei niin mitään. Mä olin jotenkin kai masentunut siitä negasta ja otti päähän ja otti päähän oma typeryys ja vanhuus ja voi oksu sentäs, että sitä on tyhmä.

ja nyt, meillä alkaa ensvuonna talonrakennusprojeksi, joka tarkoittaa, että pitäs olla töissä tai en mä tied, mutta vaarantasko oman terveyden, mies jäis leskeksi ja asuntovelalliseksi, kun mä kuolisin synnytykseen ja jne. Juu, kai mulla nyt jokin masis iski ja pahemman kerran:D

Mä taidan myydä ton kohdun sille täti punaselle, kun se niin mieluusti siellä on ja lopettaa tän höperöinnin. Mutta en kuitenkaan ihan vielä, mutta kyllä tää aika lopussa on tää mun toiveilu.

Ja sorry, en jaksa lukea vietsejä, mutta olin havaitsevani plussatestiä, onnea siitä kovasti.......niitä tarvitaan tässä palstassa;)
 
Tinttitiivari lohtuhalit :hug:

Talvi1 Onnea! :heart:

Nyt menossa pp10, oireista en osaa oikein sanoa. Perjantaina yks kaks oli pari kertaa viiltävää kipua kohdun alueella. Lauantaina vähän repäisykipuja. Etovaa oloakin on ollut välillä, mutta tuon huonon olon olen yhdistänyt lutinukseen, kun yleensä se tulee vähän lutinusten laiton jälkeen. Sorruin tekemään eilen aamulla testin, ihan mielijohteesta.. :ashamed: testiajan sisällä ei tullut mitään. Kun olin heittämässä testiä pois, siihen oli ilmaantunut ihan pieni hailura haamu. Ja arvannette varmaan, että tänä aamuna oli iiiihan pakko tehdä uusi testi. Ensin testiin ei tullut mitään, mutta sen testiajan puitteissa tuli sitten ehkä aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen. Nyt en sitten tiedä mitä ajattelisin... Testejä ei ole enempää, ehkä pitäisi käydä hakemassa apteekista digitesti. No tullaan korkealta ja kovaa alas, jos vuoto alkaakin keskiviikkona.

Mukavaa syyskuun viimeistä päivää kaikille!
 


Maanantai 30.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Memmu05 (40)................kp2/23-33...............yk3
Esteri1 (40).....................kp 4/28...................yk 11
Fiialiia (40+)...................kp 6/27-30..............yk yli 6v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 8/26-28..............yk
Marza (43).......................kp 10/30...................yk 2v
Tintti-Tiivari (43).............kp 14/20-27..............yk 12
susseli72 (41)..................kp 20/23-27............yk 7
oliivitar (42)....................kp 20/26-32............yk 9
Fleur (39)........................kp 21/28..................yk 3
SoturiPrinsessa (43)........kp 22/25-29............yk
Talvi1 (38).......................kp 26/25-28............yk 7 :heart:
Minttu71 (42)..................kp 26/30.................yk 9
Nipsu74 (39)...................kp 28/28.................yk 1
Jadee (39).......................kp 32/26.................yk
Bugsy (43).......................kp ?/28-31.............yk 1
Tiuku74 (39)....................kp...........................yk



piinailupäivät:

Fleur (39)..........................dpo 8
susseli72 (41)....................dpo 6
Nipsu74 (39)......................pp 10 :heart:




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28...........yk?
rominas (42v)..............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30............yk2v
anuliini72 (41).............kp?/27.............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29........yk10
wienna (41).................kp?/?...............yk?
Limppu72 (41).............kp ?/25............yk1
Morticia (44)................kp ?/29-35.......yk ?
Mamma vaan (41)........kp ?/24-25.......yk 2v
Justiina (40)................kp ?/30-60........yk ?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:
Nipsu... woi elämä sentään Ihanan jännittävää... Laittelin sinulle haamulaisesta jo sydämen ja toivon hartaasti, että haamulainen vahvistuu :kiss:

Tintti-Tiivari :hug: IsoHali minultakin. Minullakin on ovis mennyt :| Oli tuntemuksia ja YKSI testi oli vain Oliivittarella :D Sen testasin (kuinkas muuten) ja tasavahvan viivan sain, mutta välhämöinnit ovat meillä tässä kierrossa olleet miten sattuu, vähemmällä innolla, ollut kaikkea muuta... En oikein tiedä laittelenko itseni piinailemaan vai en :confused: Kaksi kemiallista perästysten. Sanonta: "Ei kahta ilman kolmatta" En tahtoisi edes alkaa testaileen, mutta voihan se olla, että "Kolmas kerta toden sanoo" :heart: Mutta väsymys on täälläkin...

Ihanaa, että mieän olkkarissa kuitenkin plussia syntyy Ja meille kaikille lähettelen toivoa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tinttitiivari lohtuhalit :hug:

Talvi1 Onnea! :heart:

Nyt menossa pp10, oireista en osaa oikein sanoa. Perjantaina yks kaks oli pari kertaa viiltävää kipua kohdun alueella. Lauantaina vähän repäisykipuja. Etovaa oloakin on ollut välillä, mutta tuon huonon olon olen yhdistänyt lutinukseen, kun yleensä se tulee vähän lutinusten laiton jälkeen. Sorruin tekemään eilen aamulla testin, ihan mielijohteesta.. :ashamed: testiajan sisällä ei tullut mitään. Kun olin heittämässä testiä pois, siihen oli ilmaantunut ihan pieni hailura haamu. Ja arvannette varmaan, että tänä aamuna oli iiiihan pakko tehdä uusi testi. Ensin testiin ei tullut mitään, mutta sen testiajan puitteissa tuli sitten ehkä aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen. Nyt en sitten tiedä mitä ajattelisin... Testejä ei ole enempää, ehkä pitäisi käydä hakemassa apteekista digitesti. No tullaan korkealta ja kovaa alas, jos vuoto alkaakin keskiviikkona.

Mukavaa syyskuun viimeistä päivää kaikille!
Oi oi, miten on jännät päivät siulla ihuna edessä - voimasia:kiss:
..kipaise vain testi kaupasta/Apteekista ja dippaa aamusta uudemman kerran, ISOT d=)b..ja+++++++puuuuuuuh:heart::whistle:..mie luulen että se viivanen vahvistuu
:heart:..
(ostappa niitä testejä usiampi jemmaan, Prismat&Cittarithan myy sitä huokea hintaista Pregcheck:in testiä:))
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

Olenko ma ainoa, jolla naa sivut nayttaa ihan ihmelliselta. :confused: Vaarat varitkin ja kaikkea.

Talvi1 Hurjasti onnea :heart: Nipsulla nayttaa myos lupaavalta. Vahvistuvia plussatuulia puuhpuuh!

TinttiTiivarille iso voimahalaus :hug:

Omassa navassa muljuttelee. Torstaina kohdun seudulla tuntui pienta sirisevaa kipua (semmoista kun sadetikun tahtien osuessa iholle :D ) koko illan ja heti taalla ollaan kaikki aistit aarimmilleen viritettyina oireita kuulostelemassa. Vaan eipa naita nyt sitten muita ole listatakaan. Pienta polttelua alavatsalla, mutta niin vaatimatonta, etta taidan senkin kuvitella. Vaikka ei mulla ekassa raskaudessakaan ollut juuri mitaan oireita ennen kuin vasta loppupuolella.

Ma ekasta raskaudesta tiesin; yhtena iltana jotain joutavaa puuhaillessa nain sattumalta peilikuvani ja silla samalla hetkella nousi mieleen varma ajatus 'ma olen raskaana, ja se on tytto'. Me oli just jatetty ehkaisy pois, mutta ma en todellakaan ollut odottanut raskautuvani saman tien eika tosiaan ollut edes hajua kk paivista saati sitten muuta sen tietoisempaa yritysta tai laskentaa. Se tunne oli niin absurdi, etta vasta parin paivan paasta kerroin edes miehelle. Mies sitten viuhtoi valittomasti apteekista raskaustestin, joka naytti miinusta. Ma ehdin jo moneen kertaan kirota tyhmyyteni ja uskoni kaiken maailman alitajunnan viesteihin, kunnes sitten uusintatesti joitakin paivia myohemmin toi plussan. Ja tyttohan se oli myos =) Noh, taalla ma nyt sitten hiiviskelen muka ajatuksissani talon kaikkien peilien ohi ja yritan tiristaa saman tunteen, mutta ei ole tarpannyt. Vaan ei kai se alitajunta voikaan viestitella kun tietoisuus on niin vahvasti tiella, tai jotain... :saint:

Oliivitar tule vaan mukaan piinailemaan. Josko se toimien satunnaisuus olisi vahvistanut rentousvaikutusta ja lopputulemana olisikin pieni ihme :)
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar


Tiistai 01.10.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Memmu05 (40)................kp3/23-33...............yk3
Esteri1 (40).....................kp 5/28...................yk 11
Fiialiia (40+)...................kp 7/27-30..............yk yli 6v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 9/26-28..............yk
Marza (43).......................kp 11/30...................yk 2v
Tintti-Tiivari (43).............kp 15/20-27..............yk 12
susseli72 (41)..................kp 21/23-27............yk 7
oliivitar (42)....................kp 21/26-32............yk 9
Fleur (39)........................kp 22/28..................yk 3
SoturiPrinsessa (43)........kp 23/25-29............yk
Talvi1 (38).......................kp 27/25-28............yk 7 :heart:
Minttu71 (42)..................kp 27/30.................yk 9
Nipsu74 (39)...................kp 29/28.................yk 1
Jadee (39).......................kp 33/26.................yk
Bugsy (43).......................kp ?/28-31.............yk 1
Tiuku74 (39)....................kp...........................yk



piinailupäivät:

oliivitar (42).......................dpo 2
Fleur (39)...........................dpo 9
susseli72 (41)....................dpo 7
Nipsu74 (39)......................pp 11 :heart:




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28...........yk?
rominas (42v)..............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30............yk2v
anuliini72 (41).............kp?/27.............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29........yk10
wienna (41).................kp?/?...............yk?
Limppu72 (41).............kp ?/25............yk1
Morticia (44)................kp ?/29-35.......yk ?
Mamma vaan (41)........kp ?/24-25.......yk 2v
Justiina (40)................kp ?/30-60........yk ?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Nipsuuuu ja Talviiiii Missä on teidän dippaukset ihunat? Entäs Fleur ja Susseli?

Tuo peiliin katsominen onkin salaperäinen juttu. On sitä itsekin seisonut peilin edessä ja katsonut näkyisikö se pienen ihmeen alkaminen sieltä.. Kenties silmistä pienen pieni kipinä, ihosta sen hehku, hymystä, aurasta tai ylähuulesta :) Ennen muinoin Talon emännät huomasivat piikojensa raskauden, kun ylähuulen kaari loisti valkoisena. Sitäkin on tultu katsottua hieman lähempänä peiliä :D jossain raskaudessa minulla huulen kaarta seurasikin vaalea kaari.

Fleur:
Oliivitar tule vaan mukaan piinailemaan. Josko se toimien satunnaisuus olisi vahvistanut rentousvaikutusta ja lopputulemana olisikin pieni ihme
Olisipa vain ihana ihme :heart: Jep, siellä ollaan!


Ja joo, onhan tämä Kaksplussan ulkoasu muuttunut, päivittävät sivuja ja ihan on väärän näköinen ja värinen :LOL: Mielestäni jopa "laitostunut" sivusto :O Mutta ehkä tähän tottuu... Onneksi nämä ovat vain puitteet teidän tapaamisiin :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Oliivitar :heart: pitihän sitä tänä aamuna taas dippailla (vaikka tiedän ettei kannata joka päivä testiä tuhlata, mutta minkäs teet :ashamed: ).. testinä oli rsfu:n testi.. mikä lie markettitesti, kun en apoteekista viitsi käydä hakemassa, kun siellä on kaveri töissä.. jäisin heti kiinni :whistle:
No niin, se testi.. sen herkkyys on 25 ja siihen tuli testiajan sisällä ihan haalean haalea viiva.. taas.. Eli ei vaan näytä vahvistuvan viivat... nooo.. tilasin nyt sitten netistä lisää testejä, kassellaan mitä tuleman pitää :)

Ai niin, huomenna olisi sitten kiertopäivät sillä mallilla, että ellen ole raskaana, pitäisi kuukautisten alkaa.. ellei sitten lutinukset pidä vuotoa poies
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kiitos kaikille tsemppauksista. Noin kahdeksan kk.n yrityksen jälkeen tämä 1% "ihmeraskaus" sai alkunsa. Tänään kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi kaikki kunnossa, pieni sykkivä sydän ja ruskuaispussi. Laskettu aika 15.5.2014. Hieman pelko hellittää kun kuulemma keskenmenoriski pieneni 1-2%:n eikä äidin ikä ole enää relevantti. Toivotaan tosiaan että tämä ihme kantaa loppuun asti. Näin siis 42-vuotiaskin voi raskautua vaikka asiantuntijat sanoivat vuosi sitten minulle että kuukautiseni tulevat loppumaan kokonaan vuoden parin sisällä eli on vaihdevuosien aika. Ihmetyksiä ja tsemppiä teille kaikille kaltaisilleni kypsille ihanaisille!
 
Ihanaa aamu-71:)

Nipsu-74, toivotaan, että viiva vahvenee vielä:) Mullakin huomenna menkkojen alkamispäivä...

Omat testit tulivat, viiva alkaa tulla näkyviin tosi nopeasti mutta ei tummunut kovin tummaksi. Kuitenkin tummemmaksi kuin sunnuntaina... Täytyy testailla huomenna aamupissasta.
 
Voi Oliivitar :heart: pitihän sitä tänä aamuna taas dippailla (vaikka tiedän ettei kannata joka päivä testiä tuhlata, mutta minkäs teet :ashamed: ).. testinä oli rsfu:n testi.. mikä lie markettitesti, kun en apoteekista viitsi käydä hakemassa, kun siellä on kaveri töissä.. jäisin heti kiinni :whistle:
No niin, se testi.. sen herkkyys on 25 ja siihen tuli testiajan sisällä ihan haalean haalea viiva.. taas.. Eli ei vaan näytä vahvistuvan viivat... nooo.. tilasin nyt sitten netistä lisää testejä, kassellaan mitä tuleman pitää :)

Ai niin, huomenna olisi sitten kiertopäivät sillä mallilla, että ellen ole raskaana, pitäisi kuukautisten alkaa.. ellei sitten lutinukset pidä vuotoa poies
Kuule ihuna, mikäli testinä liuskamallinen RFSU:n testi sen herkkyys on 50mIU/ml - ei siis herkästä päästä olleskaan!
..ei ole ihme jos viiva vielä siinä haalea - kovat peuktukset täältä edelleen :heart::wave:
 
Ihania uutisia Aamu71 :heart:

Mites kävi Talvi1, testasitko aamupissasta?

mur-mur No voi että, mistähän minä tuon 25 yksikköä olen keksinyt.. : /
Mutta jos tosiaan on sen 50 yksikköä niin eipä ihme, ettei viiva ole kovin tumma.. :|

Mutta tänä aamuna piti (taas :ashamed: ) testata ja edelleen tuo rfsun testi, tuli vähän tummempi kuin eilen aamuna, joten ehkä sitä sitten voisi varovasti ajatella, että masussa voisi olla pikkuinen asukki. Tilasin netistä eilen toisia testejä, ehkä ne antaa paremman tuloksen (herkkyys 10 yksikköä)..

*muoks* Ai niin, menkkakipuja on aikapaljon, eilen illallakin olin ihan varma, että kohta alkaa..

Mukavaa keskiviikkoa ihunat :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: talvi1 ja oliivitar
Testasin aamulla, kyllähän se selvä viiva on ja tulee aika nopeasti. Teen huomenna digillä ja jos se näyttää viikkoja niin kai sitä pitää pikkuhiljaa uskoa olevansa raskaana... Mullakin eilen juimi ja tuntui, että menkat alkaa.
 


TOTT-Torstai 03.10.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Memmu05 (40)................kp5/23-33................yk3
Esteri1 (40).....................kp 7/28....................yk 11
Fiialiia (40+)...................kp 9/27-30...............yk yli 6v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 11/26-28.............yk
Marza (43).......................kp 13/30..................yk 2v
Tintti-Tiivari (43).............kp 17/20-27.............yk 12
susseli72 (41)..................kp 23/23-27.............yk 7
oliivitar (42)....................kp 23/26-32.............yk 9
Fleur (39)........................kp 24/28..................yk 3
SoturiPrinsessa (43)........kp 25/25-29............yk
Talvi1 (38).......................kp 29/25-28............yk 7 :heart:
Minttu71 (42)..................kp 29/30..................yk 9
Nipsu74 (39)...................kp 31/28..................yk 1
Jadee (39).......................kp 35/26..................yk
Bugsy (43).......................kp ?/28-31..............yk 1
Tiuku74 (39)....................kp...........................yk



piinailupäivät:

oliivitar (42).......................dpo 4
Fleur (39)...........................dpo 11
susseli72 (41)....................dpo 9
Nipsu74 (39)......................pp 13 :heart:




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28...........yk?
rominas (42v)..............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30............yk2v
anuliini72 (41).............kp?/27.............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29........yk10
wienna (41).................kp?/?...............yk?
Limppu72 (41).............kp ?/25............yk1
Morticia (44)................kp ?/29-35.......yk ?
Mamma vaan (41)........kp ?/24-25.......yk 2v
Justiina (40)................kp ?/30-60........yk ?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Kiitos kaikille tsemppauksista. Noin kahdeksan kk.n yrityksen jälkeen tämä 1% "ihmeraskaus" sai alkunsa. Tänään kävin varhaisultrassa ja sieltä löytyi kaikki kunnossa, pieni sykkivä sydän ja ruskuaispussi. Laskettu aika 15.5.2014. Hieman pelko hellittää kun kuulemma keskenmenoriski pieneni 1-2%:n eikä äidin ikä ole enää relevantti. Toivotaan tosiaan että tämä ihme kantaa loppuun asti. Näin siis 42-vuotiaskin voi raskautua vaikka asiantuntijat sanoivat vuosi sitten minulle että kuukautiseni tulevat loppumaan kokonaan vuoden parin sisällä eli on vaihdevuosien aika. Ihmetyksiä ja tsemppiä teille kaikille kaltaisilleni kypsille ihanaisille!
Kaikkea hyvää ihanalle matkalle!
 
Talvi1 Onneksi olkoon !!! Aivan ihanaa, meillähän alkoi täällä jälleen puhisemaan plussatuulet! Minkä päivän laitan Plussanneet -listaan?

Nipsu sinut myös laittelisin Plussaneisiin Joko ehdit saamaan tälle aamulle testin? =) Ja kannattaa muistaa, että jotkut halppis Herkät testit eivät anna helposti edes tasavahvaa viivaa. Minulla kun digi näytti raskaana 1-2, niin David liuska 10 herkkyydeltä näytti juuri ja juur havaittavaa haamujen esiäitiä.

 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Onnea Talvi1 :heart:

Oliivitar, tein aamulla Apteekin oma raskaustestin. Siihen(kin) tuli kaksi viivaa.. se toinen ei tosin ollut kovin vahva, mutta kuitenkin sen erottaa hyvin (ei tarvitse kirkkaassa valossa tihrustella). Olisin halunnut ostaa apteekista CB:n digitestin, mutta niitä ei ollut.
Iiiiks... en oikein tiedä, ehkä minut sitten voi siirtää plussanneisiin.. Jos tämä menee kesken tai on kemiallinen tahi kohdun ulkopuolinen, niin sitten täytyy vaan siirtyä plussanneista poies... :ashamed:

Eilen illalla oli taas kauheita menkkakipuja, muita oireita ei ole, ei edes tissikipua, mitä on aiemmissa raskauksissa ollut.. Huomennahan on se virallinen testipäivä. Ja huomenna loppuu myös tukilääkitys, joten viikonloppuna sitten nähdään kuinka tämän äipän käy :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Tinttinen, murunen, kyllä niitä hyödyntymättömiä kiertoja vaan joskus tulee, mulle ainakin. Meillä niitä oli joskus niin paljon, että oikeasti alkoi pää hajota :'(

Nipsu ja Talvi, ihana kuulla, että täällä plussatuulet puhaltavat! Toivottavasti meistä jokainen pikkuhiljaa saisi liittyä seuraanne.

Aamu, kiitos kun jaoit tarinasi. Antaa kummasti toivoa ja lisää kärsivällisyyttä tämmöiselle pikkukakkosen odottamisen osalta välillä epäuskoiselle ja malttamattomalle.

Ja oliivitar, piinaillaan vaan, jospa joskus odotus palkittaisiin oikealla odotuksella :heart:

(.) Mulla on niin tuiki tavallinen olo, ettei tee mieli etukäteen dippailla. Lauantaina on ehkä iltameno, joten lauantaiaamuna lienee "pakko" testata :D

Kipeän lapsen kanssa kotona muistipeliä pelailen ja muumeja katselen. Vaihtelua tämäkin. Mukavaa päivää ihanille naisille!
 
Kiitokset kaikille:) O

Oliivitar, plussauspäivä oli 24 päivä ja digin tein 2.10.2013, laita jotain:)

Onnea Nipsu:)


Onko täällä oma raskausketju miedän ikäisille?

Alkuraskauden ultra kahden viikon päästä. toivottavasti siellä pikkuisen syke näkyy...

Mukavaa päivää susselille! Kuten muillekin:) Meillä vapaa ja nyt ulkoilemaan...
 
No niin, pientä omanapaisuutta taas. Jotenkin hassu aavistus siitä kuitenkin jäi, että jos olinkin raskaana, jos se rs-testin viivat haaleni pikkuhiljaa pois, kun kuitenkin rs-testi vaikka oli nega, siellä kummiteli sellanen toinen viiva. Välilä tulee ol, että pitäs testata ihan aamupissasta, vieläkin...mutta takaraivossa on silti ajatus, että ihan turhaa. Kun ei oikein haluisi uskoa pieleen menneisiin raskauksiinkaan, joita olis nyt sitten ollut peräkkäin.Seuraavassa kierrossa kuitenkin taas yritys päälle, mutta toive on latistunut, se tietoisuus, että kiinnittymisongelma on suurin uhka, minkä takia raskaus ei ala enää. Mutta elämä näyttää....tuntuu turhauttavalta vaan uskoa, että jos onkin raskaana, edelleenkin, vaikka tietoisuus siitä, että tuskinpa olen, valtaa silti mielen. Jotenkin sellanen haamuraskaana olo on epämukavaa ja tietty se testi ois kiva tehdä, mutta kun ei kiinnsta tuhlata rahaa, kun sitä on mutenkin vähän, pieleen menneisiin testeihin. No, siinäpä taas omat lätinät. plussailkaa<3
 

Yhteistyössä