No niin, ensteks pahoittelut kun kaivelen pääasiassa omaa napaani ja en kommentoi niin muiden juttuja, mutta kun en oikein jaksa kommentoida edes omiani. Joo, eli ihan noppaa vaan tässä sen verran, että vähän tässä ottaa päähän, kun tässä toivekkaana luulee olevansa raskaana ja sitten ei ookaan, että pitäskö lähtee johonkin vitun aivovammaoptikolle, että alkas näkemään asiat realistisina ja järkevinä, ekä haihattelis kun mikäkin aropupu porkkanoiden perässä, mitä ei yksinkertasesti ole. AArg....ja kun niiiiiiiiiiin olin sata varma, että raskaana olen, kun se ovistesti ampas heti kaksi punasta viivaa ja testiviiva oli viel vahvempi. Ja sitten rs-testi punerti, tosin kustu jo sata kertaa puhki No, mutta mulla oli sitten ovis tod.näk kiertopäivä 12 hujakoilla, mutta kun ei äämästä irronnut mitään energiaa, ei niin mitään. Mä olin jotenkin kai masentunut siitä negasta ja otti päähän ja otti päähän oma typeryys ja vanhuus ja voi oksu sentäs, että sitä on tyhmä.
ja nyt, meillä alkaa ensvuonna talonrakennusprojeksi, joka tarkoittaa, että pitäs olla töissä tai en mä tied, mutta vaarantasko oman terveyden, mies jäis leskeksi ja asuntovelalliseksi, kun mä kuolisin synnytykseen ja jne. Juu, kai mulla nyt jokin masis iski ja pahemman kerran
Mä taidan myydä ton kohdun sille täti punaselle, kun se niin mieluusti siellä on ja lopettaa tän höperöinnin. Mutta en kuitenkaan ihan vielä, mutta kyllä tää aika lopussa on tää mun toiveilu.
Ja sorry, en jaksa lukea vietsejä, mutta olin havaitsevani plussatestiä, onnea siitä kovasti.......niitä tarvitaan tässä palstassa
ja nyt, meillä alkaa ensvuonna talonrakennusprojeksi, joka tarkoittaa, että pitäs olla töissä tai en mä tied, mutta vaarantasko oman terveyden, mies jäis leskeksi ja asuntovelalliseksi, kun mä kuolisin synnytykseen ja jne. Juu, kai mulla nyt jokin masis iski ja pahemman kerran
Mä taidan myydä ton kohdun sille täti punaselle, kun se niin mieluusti siellä on ja lopettaa tän höperöinnin. Mutta en kuitenkaan ihan vielä, mutta kyllä tää aika lopussa on tää mun toiveilu.
Ja sorry, en jaksa lukea vietsejä, mutta olin havaitsevani plussatestiä, onnea siitä kovasti.......niitä tarvitaan tässä palstassa