Olin nettipimennossa eilisestä lähtien ja kännyllä aamulla tänne vilkuilin... Ja yleisvire on alakuloinen, olen suruinen tattisen puolesta... Halitus :hug::heart:
Paulanna Pahoitteluni :hug: Mutta pistän toivoni siihen pikkuiseen Huru-ukkoon, joka pakkasessa odottaa pääsyä maman hoiteisiin :heart:
Nyt netti näyttäisi toimivan...
toistaiseksi
Mamuska :wave: Tervetuloa kuumeilemaan!!! Mennään samoilla dpo päivillä =) minä vain olen alkanut jo testailemaan
Luulisi,että joko ohjeissa/paketissa/liuskan kuoressa olisi maininta testin herkkyydestä. Ja viimeinen keino on googlaus, hae täältä kaksplussasta keskusteluista tai varmaan Hätäpöksyilöissä tietävät :kiss:
Pregcheckit ovat herkkyyttä 25mIU/mL hCG. Itse olen dipitellyt niillä ja Davidin herkillä testeillä 10mIU/mL hCG, joita olen tilannut raskauskeijulta. Tänään viimeksi lisää :ashamed: ...
miten ne aina tuppaavat loppumaan kesken kaiken
Oireesi kuulostavat niin lupaavilta
Plussapuuhku tulevaan testiisi!
Mur-mur Ovista metsästään, toivon sulle suuren
Esteri Sinnekö se akka tuli... :hug: Toivon, että tästä kierrosta tulee varsin hedelmällinen
Ja oman navan takana ei vieläkään muutosta. Dippasin davidilla ja ehkä erittäin hyvällä mielikuvituksella saattaisi testiin saada häivähdystä testiviivaa : / Alaselän jomotusta on havaittavissa ja pikkuista jomotusta vasemmalla masussa ja päänsärkyä... ei muuta
Tässä tuo kuvanen kuitenkin:
Eipä siinä vielä mithään nävy....