Taidanpas minäkin liittyä myös tähän ketjuun. Olen jo tuolla km:n jälkeen kuumeilevat. Mutta kiva tulla ketjuun jossa enemmän omanikäisiä kuumeiljoita
Eli väistämättä se 40-v napsahtaa kesällä täyteen, vaikka kovasti olen yrittänyt pyristellä vastaan.
Minulla on edellisestä liitosta viisi lasta. Nykyisellä miehelläni on kaksi lasta ja nyt siis kuumeillaan yhtä yhteistä.
Mielialat pomppii laidasta laitaan. Välillä ajattelen että ei enää, suurinosa lapsista jo niin isoja. Ikää tulee ja sitä kautta voi tulla ongelmia raskaudessa. Viime syksynä kävi kuitenkin tärppi vahingossa ja siinä ennätti pohtimaan kaikkia näitä asioita. Vauvaa odotettiin kovasti ja oli todella suuri pettymys, kun raskaus päättyi keskenmenoon. Toimenpiteen jälkeen olin täysin murtunut, mikis piti käydä näin? Tuosta vauvakuume on sit vaan kasvanut ja kasvanut, tullut jo uniinkin. Haluan vauvaa niin paljon että pelkään etten sitä enää saa. Olen aina sanonut että teen lapset ennen 35-v (ensimmäisen sain kun olin juuri täyttänyt 20-v), no kun sain viidennen lapsen, meni toi 35-v rikki. Mutta ehdoton raja on ollut että lapset pitää tehdä ennen 40-v. No siitäkin nyt sit pitää lipsua. Mutta jospas nyt pysyn seuraavassa päätöksessä: tärpin pitää käydä ennen kuin täytän 40-v (vielä on muutama kk aikaa)
Joku teistä päivittää varmaan listaa? (en ole vielä lueskellut ketjua)
39-v kierto 22/28-32 dpo8 kuudetta kuumoilen
Sunnutaina 7.4 alotin tikuttamaan ovista ja plussan sainkin tiistaina 9.4 ja oireetkin oli sen mukaiset. Mies tuli kellistettyä petipuuhiin useampana päivänä jopa niin että mies totesi että henki tässä vielä lähtee sun kanssa
No kyllä itelläkin oli paikat aikas hellänä loppu viikon
Eilisaamusta lähtien mahassa oli juilintaa, nippailua, viiltelyä, kaikkea mahdollista ovis -ja menkkakipumaista kipua ja tuntemusta. Valkovuoto oli ensin vetistä, olo oli tosi märkä, päivemmällä se muuttui venyväksi limaksi (ihan kirkasta). Illemmalla liman seassa oli veriviiruja. tätä esiintymää tuli pyyhkiessä, ei ylettynyt housuun asti. Finnejä ilmestyi leukaan, oli äksypuksu päivä. Ensin ajattelin että onko menkat näin aikasessa ja ne ois alkamassa? Tänään enää pientä nippailua alamahalla, ei lima tai veriesiintymää ole ollut. Nyt mietinkin että voisko se olla kiinnittymisvuotoa? Jos on niin toivottavasti kiinnittyy sit ja kunnolla, eikä ois taas kemiallinen, niin kuin on joskus ollut. Voiko kiinnittymiskipu kestää koko päivän?