40+ so what wol.13

Huomenta Ihunaiset :heart:

Päivittelin vielä tuota listaa,,, vielä en uskalla täältä kokonaan poistua kun ei koskaan tiedä miten käypi... mutta toivottavasti hyvin :):heart:
Neuvolaan meinasin soitella vasta ens. tai seuraavalla viikkolla kun noita kp päiviäkin on kuitenkin jäljellä tässä kierrossa.

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussa puhureita myös,,,,
 
äiskä-73 älä poistu täältä ihanaa kun meitä on monta keskustelemassa niin ei tuu hiljaiseloa tänne.
oi kuin ihana tuo testisi oli..kunpas mullekkin tulis vaan listaa katsoessani järkytyin sillä 2 päivää ni menkat pitäs alkaa...yöks ei kyllä tahtos mutta ei oo mitään oireitakaan.
Itse pääsen tänään viikon saikun jälkeen töihin ja likka tarhaan minne on vonkunu jo ties kuin kauan mutta kun oli toi allerginen reaktio niin raju antibiootille ja olin itsekkin kotona niin toki likkakin oli.Nyt siis meillä arki sillä mies duunissa ja ite meen ja likka joten siitä tää viikko alkaa.
Viikonloppuna tuleekin kaikki lapset taas joten hulinaa on tiedossa mutta sitten seuraavana viikonloppuna on meitin 1v hääpäivä joten kaikki lapset on poissa ja pyhitämme koko viikonlopun vaan toisillemme ja keksitään takuulla jotain ihunaa....
ainaskin illalla mies tuumaili että taksilla mennään käymään kaupungilla meidän hääpäivä ravintolassa syömässä jne....
 
Viimeksi muokattu:
Olihan paljon tarinaa luettavaksi; en ole ehtinyt moneen päivään käydä täällä olkkarissa lukemassa kuulumisia. On ollut niin vietävän kiirettä joka suunnalla...

Uusia kuumeilijoita on tullut :) Tervetuloa vaan tänne joukkoon kuumeilemaan!

Raskautumisia jännitellessä/testailessa täällä on eletty suorastaa piinaavissa olosuhteissa;) Onnea Äiskä!

Pippuri-Piialle iso lämmin hali:hug:

Mur-Mur:hug: Niin sinulle toivoisin pientä nyyttiä:heart:

Paulannan pikkuisille tarrasukkia!

Minullakin tapahtui ovis ihan samoin. En moneen vuoteen ole bongannut tuota limatulppaa, mutta viime kierrossa huomasin:) Minulla oli ovulaatio viikko sitten lauantaina, joten täällä meneillään mitä ilmeisemmin dpo 6. Talletukset tuli hoidettua:whistle: Olen lähdössä muutamaksi päiväksi pois maasta, joten dippailu saa odottaa. Jotenkin olen niin alamaissa, että ei oikein itsekkään tiedä mihin uskoa ja mitä toivoa.

Hih! Uskaltaakohan kukaan enään tulla tänne kuumeilemaan, kun täältä porukka "karkaa" tuonne odottavien pinoon:D On tällä niin mahtavata tsemppaaminen, että pakostakin raskautuu...

Keväisiä vauvantuoksuisia plussatuulia kaikille!:heart:
Hei! Mikäli ovis ollut 30.3..olisi tänään(8.4) dpo9..mutta jos silloin 30.3 vahva viiva testissä, olisi tänään(8.4) dpo8
..siehän pääset dippaamaan kohta;)..mutta jos et heti kohta dippaile, siellä reissussa sitten:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
äiskä ihanaa!!! Onnittelut muru! :heart: Jokohan kohta perustettais se jatkoketju? :) Mä en oo ikinä aloittanut ketjua mutta ei kai se niin vaikeaa voi olla. Toivon mukaan plussajuna puksuttaa ja täältä nousee kyytiin mamma toisensa perään.
Hu huu Sirppuliini mitenkäs ois pyöräytettäskö ihan uusi pino meille tonne odottajiin???? En taija tällä hetkellä vielä haluta lähtee tohon FB:n ryhmään mukaan,,, mulle riittäs ihan nää kaksplussan sivut =)
 
äiskä Laitetaan vaan. Vois laittaa yksäriä siitä että millä nimellä kutsutaan sitä ja millainen "tervetuliaisteksti" lykätään sinne. Mulla on aika kiire töissä, mutta yritän viimeistään illalla jaksaa katsoa tätä - iltaisin väsyttää vaan niin perskutasti että meinaa mennä lepäilyks/nukkumiseks vaan kun pojan saa nukkumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Moikka!
:)
Voi miten ihania uutisia äiskä!
Nyt toivon turvallista matkaa masupesään pikkuiselle ja äiskälle onnellista odotusta! Siellä kotosalla teijän pienimmäinen on tietämättömänä äiskän masun valtauksesta ja 9kk kuluttua hänkin saa oman pikkuveljen tai siskon. On tuo niin ihana ja tunteikas ajatus! :heart:

Kaikille muille toivottelen ihanaa viikon alkua ja plussapuuhkuja! :whistle:
Ehtisköhän vielä joulutonttuja tulemaan vai taitaapi mennä jo tammikuun puolelle! :confused: No ei sen väliä kunhan pieniäisiä rupeisi oikein kaikille vuorollaan kasvamaan!
 
Suurien paljastusten aika...Kaappivessakemisti astuu kaapista ulos...On sitä täällä muutama testi tehty:D On tehty Perhosten erittäin herkkiä raskaustestejä muutama kappale. Raskaustesteihin tuli tosi vahva kontrolliviiva ja minusta näytti testiin tulevan sellainen viivanpaikka. Sitten tein ovulaatiotestejä kun olen lukenut toimivan myös raskaustesteinä, mutta niihin ei ilmestynyt kuin kontrolliviiva ja heikko punainen viiva. Kuvaillut en testejä vielä ole ja se taitaa olla sitten se seuraava askel tässä höperyydessä:laugh

Mur-Mur ethän yhtään yllytä lisää:hug: Matka voisi saada koomisia piirteitä tuon dippailun vuoksi, kun pitäisi pysähtyä joka apteekin kohdalla:LOL:

Oliviitar puhui tuossa aikaisemmin greippimehun vaikutuksesta ovislimoihin. Minulla tuli kanssa tuo limatulppa tässä kierrossa. Se mitä olen tehnyt tässä kierrossa toisin on se, että aloin ottaa omega 3:sia. Eli kaikkea kannattaa kokeilla ja jatkaa sitä mitä on hyväksi ja toimivaksi havaittu;)
 
Heippa kaikille tasapuolisesti!

Onnittelut kaikille plussanneille, ihanaa, että täällä tapahtuu!

Ja toivotaan parasta piinailijoille.

Oliivitar kyllähän minä joka päivä ja monesti käyn täällä lueskelemassa ainakin puhelimella, mutta sillä on niin ärsyttävä kirjoittaa, että en jaksa alkaa minimaalisilla näppäimillä räpeltämään. Ja tähän koneelle sitten on joskus niin kova tungos.
Mutta synnytyksestä sen verran, että pari viikkoa meni reissulla. Ensin käynnistely-yritystä neljä päivää, ballongilla, joka tippui pari kertaa pois. SItten kotiin ja yksi yö kotona ja lähti sitten itsekseen.

No sitten yritettiin laittaa epiduraalia, toisen kerran elämässä, eikä tälläkään kertaa mitään apua. Tippaa yritettiin molempiin käsiin kolmesti, ei onnistuttu. Ja selkään epiduraalia kolmesti, ei onnistunut. Viimeksi sama homma ja mies meinasi jo hermostua, että eikö nyt yhtä tipppaa saada laitettua. Olihan se varmaan aika hurjan näköistä.

No, sitten kaivettiin lisää suonia ja saatiin jotain menemään tuosta kaulan alta. Ja synnytys tuntui, hmmmm, no synnytykseltä. Ja lopuksi vielä piti hälyttää yöllä leikkaussalin porukka päivystyksestä, kun ensimmäisen kerran omalla kohdallani istukka ei lähtenyt irti, vaikka useampi kävi yrittämässä. Joten leikkaussalin kautta sitten loput.

Vauvalla sitten nousi bili, joten pitkään meni niitä seuraillessa ja lampun alla köllötellessä.

Mutta ei tuosta nyt mitään järkyttävää tunnetta jäänyt, vähän oli homma hakusessa, mutta tässä sitä ollaan terveen lapsen kanssa, ja se on pääasia.

Kätilön kanssa puhuttiin ja hän totesikin, että synnytys on aina yllättävää, vaikka suurin osaa menee todellakin ihan hyvin. Mutta missään vaiheessa ei ollut mitään paniikkia ja kaikki loppujen lopuksi hyvin.

Mutta palaillaan asiaan ja tsemppiä kaikille!

T: bugsy ja pirpana
 
Suurien paljastusten aika...Kaappivessakemisti astuu kaapista ulos...On sitä täällä muutama testi tehty:D On tehty Perhosten erittäin herkkiä raskaustestejä muutama kappale. Raskaustesteihin tuli tosi vahva kontrolliviiva ja minusta näytti testiin tulevan sellainen viivanpaikka. Sitten tein ovulaatiotestejä kun olen lukenut toimivan myös raskaustesteinä, mutta niihin ei ilmestynyt kuin kontrolliviiva ja heikko punainen viiva. Kuvaillut en testejä vielä ole ja se taitaa olla sitten se seuraava askel tässä höperyydessä:laugh

Mur-Mur ethän yhtään yllytä lisää:hug: Matka voisi saada koomisia piirteitä tuon dippailun vuoksi, kun pitäisi pysähtyä joka apteekin kohdalla:LOL:

Oliviitar puhui tuossa aikaisemmin greippimehun vaikutuksesta ovislimoihin. Minulla tuli kanssa tuo limatulppa tässä kierrossa. Se mitä olen tehnyt tässä kierrossa toisin on se, että aloin ottaa omega 3:sia. Eli kaikkea kannattaa kokeilla ja jatkaa sitä mitä on hyväksi ja toimivaksi havaittu;)

Jaa jaa, tunnistan toisenhin hätäpöksyisen ittteni lisäksi:D
..ja jos testiin viivan paikkaa pukkaa selkeää..se voipi kuule tietää..+:rolleyes::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Äiskälle vielä kerran onnea, taisin jo kerran onnitellakin :) mahtava plussa-aalto kyllä täällä, harmi,etten minä sitten tainnut siihen aaltoon mukaan päästä. Tänä aamuna dippasin taas negan ja nyt annan sit dippailujen olla ja toivotan tädin kylään :/
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
kiitos vaan tsempeistä mutta nyt ei oo mitään toivoa ees että oisin raskaana tai siis hyvänen aika toivoa aina on onhan meillä silti yrityksiäkin mutta jotenkin vaan olo että sieltä se täti tulee kylään taas ihan ajallaan kuten aina miksei se hemmetti vois jättää tän pysäkin välistä ja antaa mun olla !!!!
nooh meillä on pian sauna kylpemiskunnossa ja likka katselee pikkukakkosta ja mieskin juuri nousi päikkäreiltään ylös.
Mä urpo aattelin aukasta punkkupullon ja siemailla sitä mutta kun en oo mikään punkun ystävä niin hömpsyt otin ja hyi helvetti että osas olla pahaa etten paremmin sanos.
Joo no saunajuomaksi siis oltava se siideri tai olut ei toi punkku kyllä nannaa oo täytyy sanoo.kyllä se juotava alas on kun on aukastukkin.
Mies valittelee päänsärkyä joten toivotaan että helpottaa on sekin yks ketaleen oire ja pirullinen jos sattuu kunnolla juilimaan.
Aatelkaa kun meillä siis töissä hometta ja olin jo miltei viikon saikulla niin johan tänään kun menin töihin niin olin pari tuntia ja alkoi simmut vuotaan vettä ja nenu ihan tukossa mieskin soitteli mulle töihin ja sanoi oonko kipee ja tuumasin että joo tää on vaan just tätä kun työhön taas menin niin sen siitä saa onneksi pian loppuu lapsilla koulu ja mulla alkaa loma niin luulis hetkeksi edes helpottavan tää ainainen niiskuttaminen
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Bugsy Olipas vain koettelemus... mutta ihana sellainenkin :heart: Ei sitä koskaan tiedän, mitä tapahtuu kun ovet sairaalan sulkeutuvat takana. Minulla ollut aina toivomuksena luomu ja ehkä tarvittaessa kipulääkitystä.... Mutta joo, voihan sitä toivoa niin :heart: Viimeinen synnytys, mikä minullakin käynnistettiin, pyysin ensimmäisen supistuksen jälkeen spinaalin. Olin niin poikki, että tunsin etten jaksa. Ponnistusvaihekin kesti yllättävät 20min, koska vauveli oli avotarjonnassa. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :heart: Sehän se on tarkoitus. Muut auttavat parhaansa mukaan.

Mutta ei tuosta nyt mitään järkyttävää tunnetta jäänyt, vähän oli homma hakusessa, mutta tässä sitä ollaan terveen lapsen kanssa, ja se on pääasia.
:kiss:

Tänään ollut pää hieman hattarapilvissä jälleen :D Kävin jo synnyttymässäkin ilotusrakettien säestämänä ja voi että oli seesteinen ja helppo synnytys. Ei metalliset astiat kalisseet, eikä muovi nahissut :LOL: Jospa sitä tänään kuitenkin varmistelisi ja sanoisi ukolle että nyt "naimhaan" Kieltäytyisköhän tuo?

Mafinka mie ajattelin myös tänään Ottista ja muita meän olkkarilaisia.... Mitähän tytöille kuuluu ?

Hei Glearblue! Älähän manaa vielä tätiä kyläsille..Sullahan vielä kiertopäiviä jäljellä Älä tule paha Akka, tule hyvä plussa!

Mamma vaan Ota vaan se yksi askel höperyyteen :heart: Me halutaan nähdä!!! :D Plussapuuuuuuhkutus
 
Viimeksi muokattu:
Hejssan!

Oliivittaren vinkistä (kuulemma plussia paukku :) ) tulin kurkistamaan pitkästä aikaa mitä tänne kuuluu. Ja on kuulkaa kumma vaikutus teillä; niin vain napsusormi napsautti kasan ovistestejä ja paketin foolihappoa nettipuodista. Eihän mun pitänyt aktiivisesti enää kuumeilla, tjottailla vaan?!?!?! Kaikki vauvantavaratkin on myyt pois. Tarttuva tauti on tämä. :D Voi toki osuutensa olla silläkin että sain tänään sylitellä aivan ihanaa 5 kk ikäistä pikkumiestä joka hymyili koko ajan kuin aurinko. No, katellaan nyt taas muutama kierto tikkujen kanssa. Olis varmaan pitänyt ovistestien sijaan tilata vaihdevuositesti kun kierto heittelee 28 - 42 päivien välillä.

Sirppuliini, kyllä mä sulle vastasin aikoja sitten, mihin lie viesti hävinnyt. Koitan nakata uutta yksäriä sulle päin, jos vaikka vielä olisit kiinnostunut siitä FB-ryhmästä. Olis ihanaa saada joku masunkasvattaja taas porukkaan. :)

Pitäisi ryömiä miehen viereen unille mutta on ollut niin hektiset kaks päivää ettei uni tunnu tulevan vaikka Viivi valvotti melkein koko viime yön. Esikoisen 4v. synttäreitä on vietetty oikein urakalla. Eilen oli suvun ja kummien juhlat ja tänään kerhokavereiden. 12 kpl 3-5v. tenavaa rymysi meillä pari tuntia ja kahvitinpa siinä muutaman äidinkin samalla. Kivaahan se juhliminen on mutta raskasta kun pitää siivota ja leipoa ja siivota ja leipoa. Täytekakkujakin tein kaksin kappalein.

Taidan nyt kuitenkin painella unille ja huomenna pitääkin sitten kerrata miten noita foolihappoja, vehnänalkioöljyjä, punaviineja ym. ym. piti syödä että raskautuu. :) Niin ja jotain muutakin se vissiin vaati.... jotain peittojen heiluttelua.... ehkä se muistuu mieleen ajan myötä. :D

Ihanaista alkanutta viikkoa ja navakoita plussapuhureita!
 
Suurien paljastusten aika...Kaappivessakemisti astuu kaapista ulos...On sitä täällä muutama testi tehty:D On tehty Perhosten erittäin herkkiä raskaustestejä muutama kappale. Raskaustesteihin tuli tosi vahva kontrolliviiva ja minusta näytti testiin tulevan sellainen viivanpaikka. Sitten tein ovulaatiotestejä kun olen lukenut toimivan myös raskaustesteinä, mutta niihin ei ilmestynyt kuin kontrolliviiva ja heikko punainen viiva. Kuvaillut en testejä vielä ole ja se taitaa olla sitten se seuraava askel tässä höperyydessä:laugh

Mur-Mur ethän yhtään yllytä lisää:hug: Matka voisi saada koomisia piirteitä tuon dippailun vuoksi, kun pitäisi pysähtyä joka apteekin kohdalla:LOL:

Oliviitar puhui tuossa aikaisemmin greippimehun vaikutuksesta ovislimoihin. Minulla tuli kanssa tuo limatulppa tässä kierrossa. Se mitä olen tehnyt tässä kierrossa toisin on se, että aloin ottaa omega 3:sia. Eli kaikkea kannattaa kokeilla ja jatkaa sitä mitä on hyväksi ja toimivaksi havaittu;)

Oi ihunainen..enhän MIE nyt ketään koskaan yllytä dip-pai-le-maan :saint:..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Äiskälle vielä kerran onnea, taisin jo kerran onnitellakin :) mahtava plussa-aalto kyllä täällä, harmi,etten minä sitten tainnut siihen aaltoon mukaan päästä. Tänä aamuna dippasin taas negan ja nyt annan sit dippailujen olla ja toivotan tädin kylään :/
Voi miten kurjake nega siellä siulle tullunna:(..mutta, vielähän on päiviä..on se mahdollista ihuna:kiss:
 
Yääääks kun miulla tekee huonoa:$..tisujahin kihelmöi kummasti:whistle: ja vatsaa särkee, tädin kutale siellä taas ilmoitteleepi olemassaolostaan..:(..taidan mennä aa aaseen - Kauniita unosia ihunat:kiss:

Ps. Miulla muuten taas huomenna Kys:ille meno: Spiro&vatsan ultra..
..ja t a a s k a a n en saa nauttia kaffetta&leipästä aamusta kun vatsan ultaraan(yllätys yllätys)täytyy mennä aikas tyhjällä vattalla - 6h vähintään edellisestä syömisestä..en oikien viitsi nousta aamulla ennen klo. 06.00 syömään vielä..aaaarghhh:kieh:

..vaan reipas tyttö olen, kestän mie sen..:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä