Huomenta naiset ja olipas mieltä lämmittävää kun minua täällä jo huhuiltu. :heart:
Olin viime yön meidän nuorimmaisen kanssa paapimassa samassa sängyssä, toista kun piti herätellä 2-3- tunnin välein. Eilen kävimme pulkkamäessä ja siellä sattui iso tälli, onneksi ei käynyt pahemmin. Lääkärinkin tuumi,että ainekset pahemmalle onnettomuudelle kyllä oli. Neidillä on komee mustasilmä, mutta olen niin onnellinen,ettei muuta tapahtunut. Tytär kun laski pulkalla isohkosta mäestä suoraan grillikatokseen ja penkin reunaan löi päänsä. :'(
Aamulla tein sitten sen testin, negaahan se näytti. Tosin kp:t minulla vielä varsin pienet edelleen. Mutta mitään tuntemuksia ei raskautumisen suuntaan ole, päin vastoin siihen suuntaan,että täti tulee. Josko vaikka tiistaina seuraavan kerran dippailisin. En kyllä malttais pidempään odottaa jos tilanne ois niinku ÄISKÄLLÄ. Äiskällä kuullostaakin olevan rautahermot
Ihunata sunnuntaita kaikille! Nautitaan näistä ihmisistä mitä meillä jo ympärillämme on - itse kun niin eilen säikähdin, se voi joskus olla pienestä kiinni,että voisimme läheisemme menettää.