40+ so what wol.13

äiskä ihuna - ei ole mitään hätää vielä jos testi ei tuon vahvempi.:kiss:

Monella vasta dpo12 alkaa viivanen näkymään ja mie näin siun dippauksissa aikaa sitten jo haamuisen alkua.=)
..ja muista: HCG-hormoni tuplaantuu n. 48-62h välein..äläkä vertaile kahdella eri merkkisellä testillä dipattuja viivasia - eivät ole vertailukelposia, esim: siun David 10mIU/ml ja One Step 25mIU/ml

Toivon sitä parhainta tulosta:):heart:
mur-mur tein tänään viimusen testin tossa viiden aikoihin ja se oli tuo David, juuri ja juuri havaitsin viivasen siinä, tänään sain tuolla One Step testillä parhaimmat viivat,,, mutta riippuuhan se vähän tuosta pisun vahvuudesta :confused:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28299011:
mur-mur tein tänään viimusen testin tossa viiden aikoihin ja se oli tuo David, juuri ja juuri havaitsin viivasen siinä, tänään sain tuolla One Step testillä parhaimmat viivat,,, mutta riippuuhan se vähän tuosta pisun vahvuudesta :confused:
Kyllä, pisun vahvuus vaikuttaa paljon kun ei kiertokaan ole vielä täysi.=)
..ja nuo herkemmät testit näyttävät huonommin sen viivasen, kuin epäherkemmät - todettu on monen monta kertaa.
 
Piiniskaveri ÄISKÄ tahtoisin sinua jo onnitella! Oikein lupaavalta näyttää.

Minäkin ajattelin josko huomis aamuna dippais. :) Tosin minulla viimeksi aamu pisusta kans näytti haalemapaa plussaa mitä sit illasta. Dpo:t oli silloin yksi päivä enempi mitä huomenna tulis olemaan, joten en "ihmeitä" odottele. Ja kaikki tuntemukseni ja olot viittaa kyllä vahvasti siihen,että täti tänne kohta helmat korvissa kurvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Sunnuntai 7.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp 24/28...........yk 18
Esteri1 (39)................kp 20/28............yk 6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp5 /26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)...........kp 18/27.............yk 2
Oliivitar (42)..............kp 17/26-34........yk 4
Tepias (42)................kp 7/26-29.........yk 10
sarialeksandra (42)......kp 32/30...........yk 2v
tattinen (42)...............kp 2/28............yk 30
Marza (42)..................kp 27/30..........yk 2v
Talvi-74 (39)...............kp 3/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)..............kp 17/30............yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 11/26............yk 8
Mamma vaan (41).......kp18/24............yk 2v



Piinailupäivät:


Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2
äiskä-73 (40).........7.4.13......yk5


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta

Mur-mur :'( Olen niin pahoillani puolestasi :kiss: Tsemppiä :heart:

Täällä ei vieläkään viivaa Ovis-testiin... hmm, ihmetyttää tuo, kun oli kutakuin lupaavia oireita kp13 tienoilla, mutta saattaapi olla ovuloimaton kierto tai ovis tulee sitten tosi myöhään... liian myöhään

Äiskä :D Mitä??? Etkö rapistele? Edes pikkaisen.... :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Huomenta naiset ja olipas mieltä lämmittävää kun minua täällä jo huhuiltu. :heart:

Olin viime yön meidän nuorimmaisen kanssa paapimassa samassa sängyssä, toista kun piti herätellä 2-3- tunnin välein. Eilen kävimme pulkkamäessä ja siellä sattui iso tälli, onneksi ei käynyt pahemmin. Lääkärinkin tuumi,että ainekset pahemmalle onnettomuudelle kyllä oli. Neidillä on komee mustasilmä, mutta olen niin onnellinen,ettei muuta tapahtunut. Tytär kun laski pulkalla isohkosta mäestä suoraan grillikatokseen ja penkin reunaan löi päänsä. :'(

Aamulla tein sitten sen testin, negaahan se näytti. Tosin kp:t minulla vielä varsin pienet edelleen. Mutta mitään tuntemuksia ei raskautumisen suuntaan ole, päin vastoin siihen suuntaan,että täti tulee. Josko vaikka tiistaina seuraavan kerran dippailisin. En kyllä malttais pidempään odottaa jos tilanne ois niinku ÄISKÄLLÄ. Äiskällä kuullostaakin olevan rautahermot ;)

Ihunata sunnuntaita kaikille! Nautitaan näistä ihmisistä mitä meillä jo ympärillämme on - itse kun niin eilen säikähdin, se voi joskus olla pienestä kiinni,että voisimme läheisemme menettää.
 
Oho Glearblue onneksi tyttärellesi ei tosiaan käynyt pahemmin, pikaista paranemista neidille :kiss::heart:
Glearblue niin kauvan on toivo kun se täti ei kurvaa kylään,,, tiistaina sitten uudet testit kehiin jos maltat sinne asti odotella :whistle:

Niinpä niin oliivita ja Glearblue näinköhän tää mamma jaksaa olla koko päivää testaamatta :p

oliivitar oottele vielä jos se oili sieltä saapuu hiukan viiveellä...:heart:
Mulla toi oili tuli tässä kierrossa viikon etuajassa jos näitä laskureita täällä seurailee, mutta testi friikkinä aloitin testailun jo ajoissa ja limoistakin kyllä havaitsin oilin tulosta,,,,
 
äiskä - kuten aiemmin taisin kertoillahin, tuo David liuska on korkeampihormonisellahin dippaajalla näyttänyt punaviivaa hieman myöhemmin kuin muut testit.

Punaviivanen siellä on.:heart::)
..edelleen++++++puuuuh:whistle::heart:


Gb:n uusinta dippaukseen punaväriä myöskin.:wave::heart:


ON..täällä täti tekee tuloaan..ja kylläpä mulla nyt tänään taisi olla se dpo11 kumminhin..koska kohdunnapukkaa kokeilessa tuhrua hieman - sitä ei ole koskaan tullut jo dpo9(vanhalla kanaselle kyllä jo vois:D)

Eli: Ovis oli s i t t e n h i n 27.3 vaikka nii-iin kOvat kivut oli 29.3:$..nämä nyt on näitä, joihin vastausta en taida saada..

..ja dippasinhan mie vielä tälle päivääkin..kuvat kamerassa kun akku tilttas, laitan jos mitään näkyy kun kansiooni kopsaan, livenä aivan pelkkä blanco testi.


Muksua päivää ihunille..ja paaaljoooon
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Gleablue, oi oi, millaisen tällin pieneis saanut:O
..toivottavasti pääsitten vain säikähdyksellä ja pikku kolhuilla.:heart:

Meillä poikanen laski pienenä pihan rinteestä suoraan parkissa olevan auton alle, silmäkulma sattui pakoputkeen ja ISO jälkihän siihen, kipu ja suru kova.:(

Auto oli parkissa autokatoksessa ja pulkka kaartikin sinne - eihän se poikanen pienenä osannut ohjata pulkaa kunnolla ja vahinko pääsi sattumaan.

Samasta mäestä sitkeästi vain lapset ovat laskeneet, vaikka omaani kovasti kiellellyt olen..onneksi on nyt toinenhin mäki olemassa, joka ei ole niin vaarallisella paikkaa.:)
 
Viimeksi muokattu:
Tällainen kuva kummajainen, jossa on viivais enempikin..


..juuh, tämä tästä nyt tällä erää.:)


Katsokaapa kun valoisuutta säätelin..tausta täynnä viivasia/uurteita..ihme testi: /

..ja kun hieman tummensin lisääkin..näen sitä pikku punertavaa vielä hieman siinä testiviivasen kohdilla*huoks*:'(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Kyllä vaan mur-mur minäkin sitä punaista nään siellä testiviivan kohdilla :kiss::heart:

minullakin on mur-mur ollut vähän kokoajan sellasta juilivaa kipuilua alavatsalla,,, ihankuin menkat alkaisivat joten en vielä hirveesti uskalla innostua.....
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
äiskä..toivotaan parasta - pikkiselle tarrasukkalasti läksi!:):heart::heart::heart:

..ja kyllähän menkkamaiset oireet masulla monasti kuuluvat myös aluraskauden oireisiin:)
Itselläni ne tuntemukset on nyt koko vatsalla, särkymäistä..tärppituntemukset taas olleet jomottelua ihan alhalla, nivusissakin.
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka näitä uutisiahan pompsahtelee aina säännöllisin väliajoin ja täytyy sanoa että en mitenkään voi uskoa että raskaanaoloa ei huomaisi. Epäilin näitä stooreja jo ennen kuin olin itse saanut lapsen ja nyt kun olen ollut raskaana, niin en vaan mitenkään usko että sitä ei huomaisi. Kyseessä on pakko olla jonkin sortin mielenterveysongelmat ja "denial". Mitä ihminen luulee vatsassaan tapahtuvan kun se pullistuu ja välillä sieltä tuntuu hirveä temmellys ja koko vatsa liikkuu puolelta toiselle plus että sieltä näkyy tulevan jotain ulos. Melkoiset ilmavaivat. :LOL:

Mä muuten tänään testasin että saako ovistestillä todettua raskauden ja totta tosiaan, sehän toimii. Liuskaan tuli megatumma testiviiva ja digiin hymynaama. Taitais tulla halvemmaks testata niillä, mutta niillä ei kovin aikaiseen kyllä saa tulosta. Siis toivottua. ;) Otin kuvankin, mutta eiköhän tuon ole jo kaikki nähneet, niin en nyt liittänyt sitä tänne.

Glearblue ei heitetä vielä pyyhettä kehiin. Minä edelleen puuhkutan täällä kympillä.
 
Sirppuliini Niin.kyllähän tuo minustakin oudolta tuntuu ettei nainen tiedä olevansa raskaana. Ei tästä montaa viikkoa ole aikaa kun kuulin että täältä erään naapurinrouvan mies vei tämän tämän terveyskeskukseen kovien vatsakipujen takia niin jo naista lähdettiin kiirellä viemään sairaalaan synnyttämään - eikä hän kuulemma tiennyt olevansa raskaana? Siinä kyllä kertaheitolla perheen arki meni sekaisin :D

Oikeastaan se mikä tuon sivuston mielenkiintoisin asia on tuleekin tässä:" Vaihdevuosia pidetään myös ehdottomana rajana lapsensaannille. Näin ei kuitenkaan ole. Esimerkiksi maailman vanhimpana synnyttänyt Dawn Brooke tuli vahingossa raskaaksi vaihdevuosien jälkeen. Brooke synnytti 59-vuotiaana." Joten kyllä ihmeitäkin tapahtuu :heart:

Jotain kyllä kertoo kehon kunnosta kun minulla ovistestit näyttää koko ajan positiivista joten ne olen jo saanut unohtaa, tuleekin halvaksi kun ei testaile :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta ihan totta on tuo että ovistestillä voi myös todeta raskauden kuten niin monasti täällä on kuultu.

Ei ole lumisade tänne asti yltänyt joten meillä mittari näyttää 5 astetta plussaa. Voi kun pääsis ulos mutta kun olen vielä vuoteenomana parisen viikkoa niin jää haaveeksi :(

Aamudippailuja, positiivisia sellaisia toivottaen :wave:
 
öö itsellä oli niin että mulla tuli kolmet menkat joka kuukausi ihan siihen aikaan kun olis pitäny tullakkin ja olin kuitenkin raskaana sillä tuolla on mulla 8v elävä todiste siitä-toki se alkuun säikäytti kun joka kuukausi tuli verta holinalla ja jos en olis tienny olevani raskaana en olis ollu huolissaan ja joka kuukausi mentiin sairaalaan äippäpolille tutkimukseen ja kyllä siellä elävä vaava olla möllötti =)
 

Yhteistyössä