40+ so what wol.13

Mää odotan myös kiinnostuksella Luppanan infoa lääkärikäynniltään. Kaikki tieto raportoitava ketjuun tarkasti ja pikimmiten! :LOL:

Molly, joo ite kans aattelin et jos eka omilla soluilla ja sitten ei luovutetutkaan ois poissuljettu. Mies on vaan niin kova ottaan selvää ja suunnitteleen, että oli vissiin todennäköisyystaulukoitten kans tuominnu mun mummomunikset kelvottomiksi ennenku mitään on tutkittu tai ensimmäistäkään arvoa testattu... Toinen on vähän tehokas suunnittelija ja välillä ärsyttävä siinä :whistle:
 
Isot onnittelut, Helmiina! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja plussasta tulee 9 kk:n kuluttua tuhiseva nyytti! :love:

Luppana, onnittelut hyvästä AMH-arvosta! Mulla oli lähes sama, 1,7. Tuu sit heti kertomaan, miten lääkärissä meni! :)

Zammakko, mulla on ikää 42 ja parhaillaan tahkotaan IVF-hoitoja omilla soluilla. Onhan se totta, että luovutetuilla soluilla mahikset on varmasti suuremmat, mutta kyllä mä silti kannustaisin ensin omilla yrittämään - eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee! :) Ja jos teillä kerran raskaus alkoi hiljattain luomustikin, niin uskoisin että mahdollisuudet onnistumiseen on ihan hyvät. Mä olen ajatellut, että yhden hoidon voisin vielä tehdä omilla soluilla ja sit harkita luovutettuja. Meillä vaan on niin päin, että mies ei oikein ole lämmennyt luovutetuille soluille...

Kela-korvaukset menee tosiaan niin, että 43 vuotta täytettyään ei enää saa hoidoista korvauksia. :( Mut lääkkeistä en tiedä, saako niihin edelleen korvaukset ja kerryttääkö ne maksukattoa jne. Se kiinnostaisi kovasti muakin, sillä mekään ei enää tämän hoitokierroksen jälkeen saada korvauksia (Kela korvaa pääsääntöisesti vaan 3 yksityisen puolen IVF-hoitoa). Täytyypä seuraavalla lääkärireissulla kysellä...

Ovistesteistä - mä olen kanssa siirtynyt liuskatesteihin. Niihin tulee tosin aina joku haamuviiva ainakin mulla, mut sitten oviksen lähestyessä viiva kyllä selvästi vahvistuu ja muuttuu lopulta ihan tasavahvaksi. Siinä vaiheessahan voi vielä varmistaa digillä, jos haluaa. Mut tosiaan, jos vain digejä käyttää niin äkkiä on vararikossa. :rolleyes:

Mulla muuten oli viime kierrossa ovis lähes yhtä myöhään kuin Zammakolla, jotain kp20+. No, tärppiä ei siitäkään tullut, mutta noin yleisesti ottaen myöhäinen ovis on kai parempi kuin liian aikainen, koska silloin munikset ei välttämättä ehdi kypsyä tarpeeksi.

Tulipas tästä nyt romaani... Loppuun vielä erityistsempit Mollylle! Suosittelen ehdottomasti hoitoihin lähtöä, ettei sit tartte jälkikäteen jossitella! :)
 
Roxanne, me ei asuta Suomessa, eikä välttämättä saatais mitään korvauksia mistään. Ehkä jotain tutkimuksia vois saada julkisella.

Miehen puheet suoraan luovutussoluihin menemisestä oli tosin ennen tuota meidät yllättänyttä luomuraskautta. Voi olla, että sekin on nyt huomannut, että nämä ei oo vain käytännön juttuja vaan tosi vahvasti sydämen asioita :) Uskon kyllä, että sillä oli ihan hyvät ajatukset mielessä: ettei mun tarttis käydä raskaissa hoidoissa, jos mahdollisuus on häviävän pieni. Ja tietty se rahakin, muttei vaan se.

Toivottavasti teillä ehtis tärpätä nyt omilla soluilla, ja mahdollisimman pian! Eihän se huonosti käytettyä rahaa oo, mutta sitten kun(!) se lapsi on niin rahalle on tasan parempaaki käyttöä.
Mää tunnen ihan erityistä tsemppiä teitä muita ikäisiäni kohtaan, ja vielä erityisempää ensimmäistään kuumeileviin :love:
 
No niin nyt on lääkärissä käyty...fiilis no "sekava"o_O mutta joo hoidot siis voidaan aloittaa kun seuraavat menkat alkavat,miehen simpat kuulemma todella hyviä suoraan liikkuvia 75%... Verikokeet kaikki ok ja niinkun oli jo puhetta niin toi fsh hormooni on kohonnut mutta AMH ja lh kun ovat kunnossa niin ei estettä hoidoille
Lääkäri vielä painotti että ei lähde hoitoihin jos arvot ovat "kehnot" ja ikää +40 koska tulokset ovat niissä hyvin huonot ja hoidot ovat kalliita asiakkaille ja tarkoitus ei olisi suinkaan rahastaa.. Klinikka missä nyt hoidot alitetaan on Helsingin felicias " varmaan kalleimmasta päästä? " ja lääkäri on Merja Tuomi-Nikula, hyvin suorasanainen nainen mutta samalla empaattinen:love:
Lääkitys aloitetaan suoraan "kovilla" annostuksilla ja tavoitteena olisi saada 5-7 munista kasvamaan
Lääkkeet:synarela 200mg aloitetaan toisenapäivänä kuukautisista,kolmenpäivän ajan 2+2 sumut aamuin/illoin800ja siitä pudotetaan annostus 400 1+1 aamuin/illoin 8päivään asti
Menopur 1200iu aloitetaan kolmantenapäivänä kuukautisista ja annostus on 300 kolmenpäivän päästä pudotetaan 225
Gonal-f samoin aloitetaan kolmantenapäivänä annostus 150...
Kontrolli ultra tehdään 5-7 päivää kuukautisista jossa katsotaan folli tilanne.
Niin ja kuulemma hän suosii meille vanhemmille kanoille 2-3 päiväsiä alkioita siirrettäväksi ja nuoremmille blastoja 5-6 päiväsiä...
Miltä nää mun lääkkeet kuulostaa teidän hoidoissa olevien korvaan?(n)
 
Onnea hoitoon! <3
Mulle laitettiin 2009 kolmen päivän ikäinen. Tai siis kaksi. Kuulostaa niin tutuilta lääkkeiltä. Nyt kävi vähän iisimmin tämä raskautuminen ainakin.
 
Luppana, kovasti onnea hoitoihin! Tuttuja lääkkeitä kaikki. Noi lääkkeiden annostukset kuulostaa aika suurilta, mutta niin on mullakin aina ollut. Parempi niin, että lähdetään liikkeelle kovilla panoksilla, jotta saadaan heti follit kunnolla kasvuun. Hyvä siitä tulee! (y)

Perusteliko sun lääkärisi tarkemmin sitä, miksi suosittelee vanhemmille 2-3 päiväisiä alkioita siirrettäväksi? Mullekin siirrettiin Felicitaksessa nuorempia alkioita mutta nykyisellä klinikalla suositaan 5-päiväisiä.
 
Luppana, onnea hoitoihin ja kiitos selostuksesta! Minustakin kuulostaa hyvältä, että lähdetään suoraan liikkeelle kunnon annoksilla. Asialliselta kuulostaa myös tuo, että hoitoihin ei välttämättä ryhdytä, jos arvot on tosi huonot. Vaikka en tietenkään tiedä, miten hyvin itse osaisin sellaisen arvion hyväksyä :unsure: Mutta ainakin saa sen kuvan etteivät ole ensimmäisinä rahastamassa ihmisten epätoivolla.

ON; Menkat alko, jee! Kierto oli pitkä, km-vuodon alusta laskettuna, mutta suurinpiirtein samanpituinen kuin se, josta tulin raskaaksi. Kiertojen pituus mulla näköjään vaihtelee tosi paljon eli ovistikut todellakin kehiin.
Mut vois siirtää taustalta listalle: zammakko (42)...1...kp1/25-40
 
Luppana, kovasti onnea hoitoihin! Tuttuja lääkkeitä kaikki. Noi lääkkeiden annostukset kuulostaa aika suurilta, mutta niin on mullakin aina ollut. Parempi niin, että lähdetään liikkeelle kovilla panoksilla, jotta saadaan heti follit kunnolla kasvuun. Hyvä siitä tulee! (y)

Perusteliko sun lääkärisi tarkemmin sitä, miksi suosittelee vanhemmille 2-3 päiväisiä alkioita siirrettäväksi? Mullekin siirrettiin Felicitaksessa nuorempia alkioita mutta nykyisellä klinikalla suositaan 5-päiväisiä.
Lekuri sanoi että nuoremmalla kropalla on nopeemat "hoksottimet" joten kun vanhemman Alkion siirtää niin sen ois hyvä kiinnittyä päivässä parissa kun taas meillä +40 kroppa toimii vähän hitaalla joten nuoremmalla alkiolla on aikaa miettiä samoin kohdulla "miten pitää toimia" toki näissäkin on poikkeuksia koska jokainen kroppa toimii eritavalla...
Joo on noi lääke annostukset aika kovat mutta toivotaan että niillä saadaan myös jotain aikaan ja mä oon aika iso kokoinen 172/75 joten kait se kokokin vähän vaikuttaa lääke annostuksiin?
 
Onnea hoitoihin Luppana ja Molly. Ja muutkin, jotka ehkä unohdin.

Zammakko, minulla ainakin on ihan hyvät kokemukset liuskaovistesteistä. Luulin, että niitä on vaikea tulkita, muttei olekaan. Ensin on ihan negaa, sitten tulee yleensä vähän tummempi viiva, ja siitä seuraava onkin plussa. Olen testannut iltaisin ja kun tulee se melkein plussa, olen saanut plussan aamulla. Kerran kokeilin onko plussa vielä illallakin ja oli se. Pitäisi ehkä ryhtyä toimeen jo melkein plussan kohdalla, mutta epäilen vähän miehen turnauskestävyyttä.

Jokos Keltainen seepra kävi lääkärissä?
 
Joo Pözzi, toivon et liuskatesteillä säästyis sekä rahat että voimat. Koska mehän käytiin toimeen heti ku tuli se vilkkuva hymiö. Mutta sittenpä niitä vilkkuja tuliki 7 päivää putkeen ni oli pakko hieman hellittää :ROFLMAO:
 
Täälläpä sattuu ja tapahtuu. :) Onnittelut plussanneille ja onnea hoitoihin sellaisiin meneville!

Omaa napaa: KKM tosiaan todettiin rv 8+6, alkio vastasi 6+2 (taas, sama päivä edellisessä KKM:ssä :unsure:). 2,5 viikkoa sitten tein sitten lääkkeellisen tyhjennyksen, joka ei mennyt ihan oppikirjan mukaan, mutta ei nyt ihan huonostikaan.Ekana iltana (ma) tuli menkkamaista vuotoa ja muutama hyytymä (taisin raskauspussin bongata pöntöstä :(), mutta sitten meni aika niukaksi. Ke-amuna soitin sairaalaan ja selitin tilateen ja pyysivät näytille. Ultrassa todettiin että oli vielä vähän raskausmatskua kohdussa ja määrättiin 2 Cytoteciä kielen alle otettavaksi. Otin ne, mutta mitään ei tapahtunut (sivuvaikuksia tuli kylläkin; vilua, lämpöä, vatsa sekaisin). To soitin uudestaan sairaalaan ja sanoivat että maanantaina näytille, ellei ole kunnon vuotoa tullut ennen sitä. Pe ja la tuli pienet hyytymät, sitten ei taas juuri mitään. Ma kävin sitten taas näytillä ja silloin oli kuulemma tyhjentynyt kokonaan. Vuotoa ei ole sen jälkeen juuri tullut ja tällä viikolla ei ollenkaan.Toivottavasti tuo lääkäri nyt osasi katsoa kunnolla ja että kohtu tosiaan on nyt tyhjä. Täytyy kyllä sanoa että oli aivan erilainen kokemus kuin viime kerralla, jolloin istuin ekana iltana 3 tuntia putkeen pöntöllä, kun tavaraa vain tuli ja tuli ja vuoto oli runsasta monta päivää. Nyt ei ollut juuri tavallisia menkkoja rajumpaa, mitä nyt muutama hyytymä, mutta mielestäni todella vähän. Nyt sitten kohti uutta nousua.

Kysymys KM:n kokeneille: miten pian tyhjennyksen jälkeen olette aloittaneet oviksen tikuttelun? Lääkäri suositteli odottamaan negatiivista raskaustestiä ennen uutta yritystä (lähinnä mahdollisen uuden raskauden keston määrittämisen helpottamiseksi), mutta en malttaisi odottaa enkä varsinkaan päästää yhtään ovista ohi hyödyntämättä. Voiko edes olla ovista ennen kun kaikki vanha raskaushormoni on hävinnyt kropasta? Vielä en ole tehnyt raskaustestiä, mutta siinä 3 viikon kohdalla ajattelin tehdä. Tekisi mieli alkaa tikutella ovista, mutta onko siinä mitään järkeä ennen negaa raskaustestiä? Reagoiko ovistesti pieniin määriin (vanhaa) raskaushormonia ja antaa oviksen kannalta väärän positiivisen? :confused:
 
TORSTAI 15.9.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7................. 22/28
Pözzi (38) ......................................... 18/
Kasenja (40) ..................2................. 17/26-29
bugsy (46) ......................?................ 17/28-30
Pyllerölyllerö...................................... 14/
Milla Magia1 (41)............4................. 14/27-31
Roxanne (42)..................1................. 7/29
zammakko (42)...............1................. 2/25-40
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27

Piinailupäivät:
Kasenja (40) ................................... dpo 3-5
Iltatähti 76 (39) ............................... dpo 3-4

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
kalabaliikki ..................-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Helmiina :) Hienot plussat!

Ovistesteistä: Meillä on tärpit käyneet niistä kierroista, joissa on onnistuttu olemaan vällyjen välissä sinä päivänä, kun ovistestiin tulee tasavahva viiva. Epäilen siis, että munasolu irtoaa melko nopeasti sen vahvan viivan saamisen jälkeen.

No niin, lääkärissä käyty. Ultrattiin ja siellähän sitten maata köllötteli pikkiriikkinen tyyppi, jonka sydän sykki vimmatusti :love: Ilmeisesti edelliset menkat oli valesellaiset ja tämä pikkuinen on saanut alkunsa siis edellisestä kierrosta. Viikkoja nyt 7 + joitakin päiviä. Tarkka laskettuaika selviää sitten np-ultrassa, jos (olen päättänyt kyllä, että KUN) sinne asti päästään.

Olo on hämmentynyt ja onnellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Pözzi
Jee!! Ihanaa KeltainenSeepra <3
Ihan mahtavaa!! <3
Helmiinan plussat. <3 <3

Mhh... Eilen ovisplussa selkee, tänään vielä vahvempi. Toissapäivänä nega.
Eilen aamulämmöt koholla, tänään aamulämmöt koholla. Eilen päivällä normaalit... Nyt päivällä ja illallakin koholla. On mulla yleensä pysytelleet koko päivän koholla.
Limoja ei enää ovismaisia tänään, eilen vielä vähän.
En vielä laske DPO:ta. Vasta, kun käppyrä sen mulle merkkaa.
Lasken sen mukaan.
JA EN usko plussaan tästä kierrosta, vaikka tuota ollaankin tallennettu siemeniä. :-D
 


Eli ton mukaan dpo 3.
Eka kerta, kun tekee mulle ton katkoviivan.
Onkohan tuon takia, kun ei oikein lämmöt ja ovistesti kulje "käsikädessä".

Taidan yhden ovistestin vielä tehdä. Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi joko haalistunut vai mitä...
Tästä kierrosta ei tuu plussaa.. vahvasti uskon niin.

muoks... Edelleen ovistesti +... Kolmatta päivää siis. Näytti ns. liian myöhään ehkä LH huipun ja nyt sitten kolmatta päivää +. Ääh...
 
Viimeksi muokattu:
Hei naiset!

Keltsi, ihania uutisia! Onnea teille! Täällä on peukut pystyssä. Luppana, tsemppiä hoitoihin. Kyllä se siitä tärppää! Jimima, pahoittelut keskenmenosta! Toivottavasti nyt toivut. Minulla kroppa kestää toipua keskenmenoista, mutta kyllähän Nupulla taisi tärpätä lennosta!
Ja Kelle kaikille muille vielä piti kommentoidakaan? Roxanne, siirrättekö tässä kierrossa sen pakkasessa olevan?

Mulla ihan tylsä kierto. Kävin jo kolmeen (!) otteeseen ultrattavana ja limakalvoa ollaan syynätty ja yritetty pistoksin jopa saada paksummaksi-tuloksetta! Kp 13 limakalvo 4mm eli eipä kannata siirtoa miettiä! Kysyin, onko asialle tehtävissä mitään ja sovimme, että estradotit otetaan käyttöön ensi kierrossa. onko kenelläkään kokemusta noista laastareista? Onkohan niillä vastetta? vuoden tuo limakalvo on ollut mitätön, joten hyvä kai tämäkin kortti on katsoa! Parempaa kiertoa muille!
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Onnea hurjasti, KeltainenSeepra, olipas ihana uutinen! :love:
Saako udella sun ikääsi...? Musta olis niin kiva, jos tuolla plussalistalla olis kaikkien iät, myös kalabaliikin... ne antaa jotenkin aina kummasti toivoa tällaiselle ikääntyneelle kanalle. :)

Jimimalle
tsemppiä ja onnea uuteen yritykseen! Eikös sitä sanota, että heti km:n jälkeen voisi raskautua helpommin... joten itse en ainakaan aikailisi yrittämisen kanssa. :)

Virkki, no voi höh, onpas tylsää ettei se limakalvo ole kasvanut paksummaksi. :( Mulla ei ole kokemusta noista laastareista, kun limis on toistaiseksi ollut ihan hyvä, mutta kannattaa ilman muuta kokeilla kaikki konstit. Toivottavasti niistä on sulle apua!

Mun olis juu tarkoitus kokeilla pakkasukkelin siirtoa tässä kierrossa. Maanantaina on ultra, jossa katsotaan munisten ja limakalvon tilanne. Vähän kyllä epäilyttää, että siellä ollaan vielä alkutekijöissä, kun mulla tuppaa punktion jälkeiset kierrot aina venymään tosi pitkiksi. Mutta let's see!
 
LAUANTAI 17.9.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7................. 24/28
Pözzi (38) ......................................... 20/
Kasenja (40) ..................2................. 19/26-29
bugsy (46) ......................?................ 19/28-30
Pyllerölyllerö...................................... 16/
Milla Magia1 (41)............4................. 16/27-31
Roxanne (42)..................1................. 9/29
zammakko (42)...............1................. 4/25-40
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27

Piinailupäivät:
Kasenja (40) ................................... dpo 5-7
Iltatähti 76 (39) ............................... dpo 5-6

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
kalabaliikki ..................-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Pyllerö - näyttikö vielä neljäntenä päivänä plussaa testi? Tosi kumma. Mikä herkkyys testissä on? Toisillahan on niin tujut hormoonipitoisuudet, että käyttävät epäherkempää testiä että saavat sen lh-huippupäivän näkyviin. Ja fertilifriend tosiaan katkoviivailee, jos merkit on ristiriitaisia.

Virkki - onko sun limakalvon rakennetta kommentoitu? Mulla oli (ja varmaan vieläkin) joskus vähän ohut limis, joku ultraaja saattoi sitten kommentoida onko kerroksia näkyvissä. Kuulemma suht hyvä tilanne, jos on kolmikerroksinen limakalvo, vaikka sitten ohuempikin.n Toivottavasti estradiolit joka tapauksessa tepsii. Itsellä ei laastareista kokemusta.

Roxanne, kerro sitten miten etenee siirtokierto. Jännään sun puolesta.


ON: Aamulämpöjen mukaan täällä olis kyllä ovuloimaton kierto. Ihan mitä sattuu on lämpömittarin lukemat. Uskon nyt kuitenkin jääräpäisesti siihen positiiviseen ovistestiin. Kaikenlaisia häiriötekijöitä kuitenkin helposti tulee siihen aamun mittaukseen. Jotain dpo 6 siis olisi menossa. Tänään väsyttää ihan tolkuttomasti - piti lapsen päiväuniaikaan itsekin oikein nukkua. Sehän varmasti on oire alkavasta raskaudesta... Toisinsanoen hörhöilen täällä itsekseni.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Pyllerö - näyttikö vielä neljäntenä päivänä plussaa testi? Tosi kumma. Mikä herkkyys testissä on? Toisillahan on niin tujut hormoonipitoisuudet, että käyttävät epäherkempää testiä että saavat sen lh-huippupäivän näkyviin. Ja fertilifriend tosiaan katkoviivailee, jos merkit on ristiriitaisia.

Roxanne, kerro sitten miten etenee siirtokierto. Jännään sun puolesta.
.
Ei näyttänyt enää neljäntenä päivänä, eikä sit kolmannen päivän iltanakaan. En sit sitä kolmannen päivän plussaa tonne edes jättänyt.
Nyt tuli yhtenäinen viiva tuonne ja muutti tuon ovispäivänkin.
Silloin tosiaan ekana ovisplussa päivänä oli vielä limojakin. Seuraavana ei enää.
Tosin ovispäivänä mulla on aina hiukan lämmöt laskeneet ja sit nousseet enempi, kun laskeneet. Eli tuo nyt ei ihan mun oikeaoppinen käppyrä ole. :)




ELI DPO 4 nyt. Mennään sen mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
SUNNUNTAI 15.9.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (40)..............7................. 24/28
Pözzi (38) ......................................... 21/
Kasenja (40) ..................2................. 20/26-29
bugsy (46) ......................?................ 20/28-30
Pyllerölyllerö...................................... 17/
Milla Magia1 (41)............4................. 17/27-31
Roxanne (42)..................1................. 10/29
zammakko (42)...............1................. 5/25-40
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27

Piinailupäivät:
Kasenja (40) ................................... dpo 5-7
Iltatähti 76 (39) ............................... dpo 5-6
Pyllerölyllerö.....................................dpo 4

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
kalabaliikki ..................-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Onnea Helmiina ja KeltainenSeepra! Keltsillä melko ylläri noi valemenkat.
Mä pidän peukkuja kaikille, että tulisi pysyvät plussat tikkuihin. Aika moni on hoidoissa ja ne ovat vaativia. Toivon nopeita plussia sitäkin kautta. Tsemppiä!
Itsellä menossa 19. viikko ja pari viikkoa rakenneultraan.
 
  • Tykkää
Reactions: Iltatähti 76
Kalabaliikille pahoittelut ja tsemppiä tyhjennykseen. Kaikkea hyvää jatkoon mitä ikinä se tuokin tullessaan.

Jimima myös kokenut kovia. Voimia ja ei kun uutta yrittämään. Itse muistaakseni tikuttelin ovista tuulimunan jälkeen heti vuodon loputtua. Tikkuun en saanut sitä bongattua kun ekat menkat alkoi jo oliko alta kk tyhjennyksestä. Eipä tästä nyt apua ollut kysymykseesi :unsure:


Omaanapaa. Saatiin asiat pohdittua ja niinpä varasimme ajan klinikalle. Eli hoidon suunnitteluun/ alkukäynnille mennään ensi viikolla. Saapi nähdä päästäänkö yrittämään hoidoilla. Hyvä fiilis. Ovisplussa pärähti aamulla tikkuun, kp 12. Kipuillut oikealta jo pari päivää. Jännä miten sitä jaksaa uskoa kuitenkin edelleen siihen luomuplussaankin :D tai uskoa ja uskoa, toivomista tämä enemmän on. Pitkä työputki päällä, peittoja kuitenkin pöllytelty tasaiseen tahtiin :whistle:

Luppana tsemppiä hoitoihin. Kiitos infosta, pitää lukea tarkemmin nuo teidän suunnitelmat. Joku muukin oli siirtoon menossa, toivon tasapuolisesti kaikille hyviä uutisia.

KeltainenSeepra onnea hurjasti, ihan huikeaa!

Helmiinaakaan en muista olenko onnitellut. Onnea!

Paljon täällä tapahtunut taas, iloja ja suruja. Positiivisia viboja kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki

Yhteistyössä