ihanaa, täällä heti ihania uutisia, jee.....
lisää näitä vaan
lisää näitä vaan
Tervetuloa mukaan vaikkakin jouduit ensin kokemaan suru uutisen.. No täältä saa hyvää vertaistukea niihin hyviin kun huonoihin hetkiin tässä vauvan teko prosessissaTäällä olis uusi kuumeilija, ehdin jo käväistä suoraan plussanneitten puolella, mutta ei sitten kestänytkään
Eilen käytiin yksityisellä ultrassa, ja kohdussa näkyi vain sikiöpussi, jossa "ehkä jotain", eli kyseessä joko tuulimuna tai hyvin varhaisessa vaiheessa menehtynyt. Viikkoja olisi pitänyt olla 7. Uusi aika varattiin kuitenkin 2 vkon päähän siltä varalta, että viikkoja olisikin vähemmän. Mutta illalla alkoi vähäinen vuoto, joka on tänään hieman enentynyt ja kipuja samoin tullut.
Mites te, joilla on ollut varhaisia keskenmenoja, oletteko menneet lääkäriin heti vai antaneet vain tyhjentyä itsekseen? Tämä oli mun ensimmäinen raskaus, joten olen hieman neuvoton :/
Voi pyllis mihin paikkaan ovat sut pistäneen... Ihan kun ei ois jo tarpeeks paska fiilis muutenkin niin kuuntele siinä vielä sit vastasyntyneen vauvan ääniä... Jaksu halit sinne sulleTerkkuja täältä sairaalalta.
Tyhjennyksessä ollaan ja vissiin oikeen meinaan vuodella tarpeeksi.
Ootellaan lääkäriä.
Ja tiiättekö ja oon synnärillä. Tämmönen tarkkailuhuone ja vastapäätä käytävää salit. Sieltä kuuluu synnyttäjien äänet ja pariin kertaan kuulunut vauvan ensiparkaisut.
Minusta erittäin tyhmä järjestely tälläinen.
Saa nähdä mitä lääkäri sanoo kun suvaitsee joskus käydä tässä. Mennäänkö kaavintaan vai mitä...
Mulla on sairaan nälkä. Viimeeksi eilen illalla oon syönyt. Eivät antaa mun syödä.
Vaadin alea sairaalamaksusta, kun en saa edes ruokaa.