Testejä ja kuvia jo!! Kaikki joilla vähääkään sinne päin
Niit on nii huikee tuijottaa ja käännellä konetta ja zoomailla.. Nyt ois aika taas hyvien uutisten, ihan totta
Vai on sitä nollailtu urakalla, munkin piti niin nollata elokuussa, jos ei ois plussannut, mutta jäipä sitten väliin! Mä olin tossa yritysaikana aika pelokas sen juomisen suhteen, joten join lähinnä menkkojen aikaan
Vaikka tiedän, että se oli liian varovaistakin!
No mä oon saanut 40 vuotta mennä ni paljon, että ihan oikeasti nyt on jo ihan jees vaan olla ja nyt tässä tilassa ei ollenkaan haittaa! Ilmeisesti olisin valmis rauhoittumaan. ja onneksi kuohareista on löytynyt hyviä alkoholittomiakin
Mileenallako on plussaa! Mahtavaa, Onnea! ja Meibijees rupee olemaan aika varmalla puolella, eikös?
Minen oo huomannut mitään lilluvia spermoja tai kukkia, huomioimiskyky siis loistava!
Woodoo, mene ihmeessä eri lääkärille, tuo edellinen vaikutti aika surkealta ja epäuskottavalta!
Ainiin ja onnea pidättäytymisessä!
Aika kuluu hitaasti, erityisesti kun kuvotus kestää klo 14.00 saakka.. Muistuttaen parin tunnein välein senkin jälkeen olemassaolostaan
Karo ja bebe 10+1
ps. vielä muistin, että se yksi lekuri mulle tuumi, että ovulaation aikana "otat miehen vierees ja sitten tehokasta rakastelua kahtena tai kolmena iltana.."
Me kyllä tässä plussatuloksen aikaan taidettiin aamuin, illoin monta päivää.. mies oli jo hätää kärsimässä!! Mut kannatti =P Ja nyt onkin saanut sit olla enempi rauhassa, ku tätä vaan kuvottaa tai väsyttää