Zandille pahoittelut, onpa kurjaa! :hug: Mutta niin kuin
Sahris sanoi, et ole vielä ikäloppu, joten teillä on vielä aikaa vaikka mihin. Toivottavasti jollain keinolla saisitte sen nyytin. Käytkö muuten siellä Väestöliiton klinikalla? Ja sillä lääkärillä, josta oli puhetta? Jos on sama lääkäri, on selvästi eroa hänen suhtautumisessaan, kun on ikää hieman vähemmän.
Mulle melkein 42-vuotiaalle ei mitenkään hirveästi toivoa antanut, vaikka meilläkin oli kaikki arvot ja liikkuvuudet loistavalla tasolla. Mutta näinhän se on. 40-vuotias raskautuu tilastollisesti huomattavasti helpommin kuin melkein 42-vuotias (tämä oli siis reilu vuosi sitten). Ja nyt 43-vuotiaana mahdollisuudet ovat häviävän pienet. :'( Olihan mulla toki yksi raskaus 42-vuotiaana, mutta sehän ei RV 6+2 pidemmälle kantanut.
Mutta ehkä tuo IVF voisi olla teille vaihtoehto? Tehdäänkö se aukiolotutkimus vielä uudestaan (jos olikin kyse jostain "krampista") vai oliko se nyt siinä?
Sahrikselle tsemppiä, on se nyt kurjaa, jos tuolla tavalla saa ensin toivoa ja sitten tikku kuitenkin haalistuu.
Mä komppaan myös
Jopoa, käy hankkimassa second opinion. Uskon myös, ettei viallinen alkio kuitenkaan kovin pitkään pysy matkassa, vaikka raskautta tukisikin. Toisaalta onko se sitten kuitenkin kurjempaa, jos luulee olevansa onnellisesti raskaana monta viikkoa ja sitten tulee kuitenkin keskenmeno? En tiedä. Kunpa vain tietäisi johtuvatko nämä haamut viallisesta alkiosta, jolloin varhainen ja sitten häviävä haamu on se parempi vaihtoehto, vai jostain muusta (limakalvot tms), jolloin raskautta olisi syytä tukea. Mutta sinuna kävisin kyllä jutskaamassa asiasta jonkun toisenkin lääkärin kanssa. Kai sun pitää kuitenkin ensin odottaa tuleeko se KP 1 oikeasti. Jospa kuitenkin...
Jopokin on muuten jo ihanan pitkällä. Nopeasti se aika menee, tuntuu että justhan se sun plussauutinen oli täällä.
Tammitytöllä on kyllä selkeä plussa tuossa ovistestissä, samoja testejä käytän itsekin. Sinuna tekisin kyllä r-testin seuraavaksi.
Mites
Minttu, huhuu?! KP:t paukkuu.
opcorn:
Hedelmiina kyseli ketkä ovat hoidoissa. Meillä mennään luomuna. Syksyllä 2013 ja uudestaan noin vuosi sitten kävimme tutkimuksissa ja kaikki oli hyvin, joten meille suositeltiin yrittämään vielä luomusti (on jo yksi lapsi, mikä kai jossain määrin parantaa mahdollisuuksia). Viime maaliskuussa sitten tosiaan tärppäsi, mutta se meni kesken. Kesällä oli pari kiertoa taukoa koko hommasta, mutta nyt on yritys ollut päällä täysillä viime loppukesästä. Ei tulosta. :headwall: Välillä harkitsen että pitäisikö kuitenkin kokeilla hoitoja, sillä raskautumismahdollisuus on kai kuitenkin hieman isompi IVF:llä kuin luomuna, mutta se on kuitenkin niin pieni, etten oikein viitsisi laittaa 3000+ projektiin, joka todennäköisesti ei kuitenkaan onnistuisi. : / Jos tulisi lottovoitto, menisin varmasti hoitoihin, mutta ilman sitä taitaa kyllä olla niin että luomuna jatketaan. Luulen että miehenikään ei suostuisi laittamaan niin paljon rahaa niin epävarmaan projektiin.
Tyydelillä alkaa myös olla jännät ajat edessä. Jospa oliskin tärpännyt!?
Omaa napaa: ei raportoitavaa. Ovis taisi olla alkuviikosta, nyt varmaan
DPO 4 ja
KP 15/27-30 eli aika aikainen ovis taisi olla. Kuningatarhyytelö jäi tässä kierrossa pois, kun en ensin muistanut ostaa ja sitten päätin olla ostamatta, kun ei siitä mitään hyötyä ole ollut tähänkään mennessä. Macat loppuivat tällä viikolla enkä tiedä viitsinkö niitäkään enää syödä, why bother... Greippimehua sen sijaan juon joka päivä, ihan siksi että olen totaalisen rakastunut siihen. Sitä pitäisi kai juoda ovikseen asti, mutta voiko siitä olla haittaa että juo koko kierron?! Multa on joka tapauksessa mennyt usko näihin poppakonsteihin. Vanha mikä vanha, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Taitaa olla aivan sama mitä suuhuni laitan. : /
Mutta hei, nyt on perjantai, mikä on aivan loistavaa.
Mukavaa viikonloppua kaikille, plussatuulista sellaista, ja Hedelmiinalle, Ninnuskalle ja myös Sahrikselle tarrasukkia ja pystypeukkuja!