Tervetuloa
meibibeibi! Sulla varmaan hyvin toivoa, kun päälle nelikymppisenä olet kuitenkin raskautunut
Voi vitsit,
äiti-73, voi kun testiin tulisi vielä jotain! Niin selvästi kuitenkin haamua näkyi noissa kuvissa! Yritystä ainakin varmasti on.
Sahramiini, no ei ollut kovin lemmekäs viikonloppu, puuhakas muuten kylläkin. Mutta ovistestit ei näytä MITÄÄN, niin säästellään liekkiä tälle viikolle... Josko ovis tulee olleskaan. Nyt kp12, viime kierrossa oli vahva o-plussa juuri nyt. Mulla on tieteskin taas uusi testimerkki, kun aina tyhmänä tilaan jotain eriä. Tosin uitin eilenkin kahta eri testiä, joista toinen oli viime kuussa hyvin toimiva (yksi enää jäljellä), ja ei sekään näyttänyt kuin haaleaa haamua. Limoja pikkuisen, mutta aika vähän. Eilen juili vasemmalta jonkun verran, mut en tiiä mitä se oli. Lämmöt alle 37 kummiskin, enkä muutenkaan usko, että ovis olis tapahtunut. Ollaan me toki lauantaina hommailtu just in case. Jos sitte tänään taas, just in case.
Mulla on myös nyt jotenkin välinpitämätön tunne.
Zandi: mä en ole ollut systemaattinen aamumittaaja, aina muistan vasta jo noustuani, joten mulla kanssa nuo heittelee, mutta omalla digimittarilla olen huomannut, että kun piippaa, on ennen ovista lähes aina 35.7-35,9, ja kun piippauksen jälkeen pitää mittaria yhä, nousee n. 36,3-36,5, mitä pidän normaalina lämpönäni (ja luin jostain lääkärin kirjoituksen, että digillä ei kannata lopettaa piippaukseen mittaamista, että se ei vielä yleensä ole oikea lämpö). Tämä aamupäivällä. Illemmalla voi sit nousta 36.8 asti. Oviksen jälkeen tuo eka piippauslämpö on yleensä n. 36,3 ja nousee siitä sitten aamupäivällä noin 36,8 asti ja illemmalla yli 37, voi jo päivälläkin olla yli 37. Eli en tarkalleen tiedä mitään, mutta tuo isompi kaari on ollut nyt aika selvä viimeiset 3 kiertoa.
Tsemppiä
vauvatoiveiselle koetukseen!! Ja
äiti seiskaneloselle myös, hurjalta kuulostaa! Kerro ihmeessä fiiliksiä tänne!
Kiva
harrastoive, että saitte hommat het hoidettua
Toivotaan parasta! Varmasti vauvatoiveet vaikuttavat haluihin, kun spermasta tulee sellaista kultakaivostavaraa, ettei voi muuta ajatella hahhah!