40+ so what wol.13

Minulla ois kp 26 perjantaina, eli periaatteessa kk pitäis alkaa to. Jos mitään ei kuulu ni en ehkä jaksa oottaa perjantaita kauempaa :) Välillä tuntuu että testin aika vois tullakin, välillä ei yhtään. Minulla ei nimittäin ikinä ole ollu mitään näin aikaisia kipuja (ja ai niin ne unet pari yötä sitten..) jotta hämääväksi menee. Millos sinä Lounis aiot zoomailla tikkua?

... ja Jopo, nevöhööd :D

Viimeksi muokattu:
Jopo: Aattelin, et vaihtelu virkistäis ja mikäs kiirus tässä on, kun edessä on seitsemän kuukauden pimeä räntätuhnusadeyms. vuodenaika. Kynttilä vain palamaan pöydälle ja kevättä odottelemaan - mitäs sitä ainoaa jännitystä paljastamaan ennen aikojaan. Ensi viikolla sitten testailen ehkä 34/28! :D

Sahris: testaan 27/28 jos ei ole menkkatuntemuksia. Vähän tossa huijasin Jopoa, mut älä kerro sille!

~l

Tai sitten te kaks voisitte alkaa testailee aika pian. Noh ok, viimeistään perjantaina!! Ihan meidän vuoksi, kun ei meinaa malttaa pysyä housuissaan täällä ja odottaa testauksia...
Täytyyhän meillä olla jotain sananvaltaa testauksiin, kun kerta petipuuhiinkin ohjeistetaan/kehoitetaan. Eli saa testata, kiitos! :D

Hienoja uutisia Hedelmiina! Ja jänskää! Nyt jännitetään sunkin puolesta!

ON: Kävin ostaa isommat housut. :)
Nää kaikki raskaudet/ hormoonit tuntuu kerryttävän vähän painoa vyötärölle. Eikä kaapissa tunnu olevan sopivia enää tähän syksyyn. Ja kun niitä työkeikkoja tulee tehtyä, niin olis kivempi näyttää ihmiseltä. Ja nelikymppiseltä naiselta. Eikä lököhousu-verkkari-mauttomalta-hiekkalaatikon reunalta palaavalta otukselta.

• Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Mua kyllä ärsyttää nuo ovistikkujen erilaiset ohjeet. Onko muilla ns. halpistikkuja, joissa on se 4 tunnin virtsaamattomuusohje? Oletteko noudattanut? Säästän ne kalliit sitten lääkehoidon jälkeiseen (toivottavasti tulevaan) ovulaatioon, mutta nyt pitäisi kestää näitä halpoja, mutta multa ei vaan onnistu noiden sääntöjen noudattaminen :headwall:

Äiti seiskanelonen: Kiva törmätä tuolla toisessakin ketjussa =)

Niin, rivien välistä luin, että teidät saisi houkuteltua testaamaan jo torstaina... ;) mutta sovitaan nyt, että pe aamu riittää. Hirmuryntäys sitte pe aamuna katsomaan, kun esittelette plussianne!! :)

Pöh Sahramiini, mulla on varmaan seitsemät äitiyshousut vaatehuoneessa. Joo, ne mahtuu kyllä. Mutta on se vähän noloa ja antiseksikästä kulkea äitiyshousut jalassa, jos ei ole raskaana. Enää. Jotenkin sairasta. Mutta kun kukaan ei tiiä, eikä näe, niin kuiskaan, että on mulla nytkin yhdet jalassa. Muuten ihan terveiden kirjoissa...

Miten te naiset maltattekin olla noin ihailtavasti testaamatta =)
kun täällä yks testi hullu on kastamassa liuskaa melkein joka liruun :vampire:
niin ku tänäänkin taas kun ei menkkoja oo vielä näkynyt... ja aina olevinaan
oon ehkä jotain näkevinäni niissä :whistle: vaikka ei ehkä mitää oiskaa...
aika epätodenäköstä ees enää haamuu saada ja mahaakin juilii ihan menkkamaisesti juu.

Huomenta vaan naiset!

Niin ne vaan hanat aukes täällä odotetusti... joten nyt ois kp1/32 joten näillä mennään taas uuteen kiertoon (onneks ei tarvii testailla ainakaan viikkoon =) )

Tsemppiä perjantain testaajille jos vaan maltatte sinne asti :whistle:

Äiskälle pahoittelut menkoista. Nyt on turha enää spekuloida r-testien mahdollisilla haamuilla, joten en sitä tee, mutta on se TOISAALTA ihan mielenkiintoista, jos vähän viivaa tulee r-testiin ja sitten alkaa menkat. Kertoo kai se jostain...

Pahoittelut äiskä melkoista!

Ja Hedelmiinalle unohdin eilen vastata, että itse olen halpistikkuja uittanut klo10-20 välisenä aikana, mielellään pidättäen muutaman tunnin ja hyvin ovat toimineet. Ne Citymarketin tikut. Sit kun tummenee, tehnyt kaksi päivässä. Ja sit kun näyttää plussaa, olen tehnyt digin ja varmistanut hymynaamalla.

Sekopäiset unet jatkuu. Viime yönä naapurin mies oli hirveen ihastunut muhun... Huh Huh!

Äiskä-73:lle pahoittelut menkoista ja kiitos tsempeistä perjantaita varten.

Sahris: kuule, silloin viimeksi touko-kesäk. kun olin hetken raskaana, niin silloinhan mulla oli se työmatka, ja tiedätkö, nyt kertoessasi noista supistelutuntemuksista niin tulipa vain mieleeni että niitähän mullakin oli silloin sen matkan aikana yhtenä/kahtena päivänä. Hiukan niitä ihmettelin, mutta työkiireet veivät ajatukset toisaalle. Tyystin olin unohtanut koko supistelutuntemukset eli... mitä mä sulle nyt sanoisin... ööö.... ööö... :hug: Minähän tein silloin heti + r-testin Suomeen saavuttuani. Mitäs tästä tuumaat? =)

Ja papiljootit kannatti laittaa... Ei ole kikkurat aiheuttaneet tänään ongelmia:) Kiitos järjen äänestäsi!

~lounis

P.s. Kävin apteekissa kotimatkalla...

Ja hih! Tämä Realitykonsepti kuulostaa kyllä aika hyvin katsojia koukuttavalta, joten siinä voisi olla potentiaalia laajempaakin levitystä ajatellen. Perjantaina on siis tulossa ensimmäinen pilottijakso. Olkaahan siis taajuuksilla! Hih!

~lounis

Yhteistyössä