Sitten vielä hämää kaikki nuo jutut täällä netissä, että ovulaatio saattaa myöhästyä - ettei se aina tuliskaan samoihin aikoihin... :O Ja sekin vielä, että joka kuukausi ovulaatiota ei edes välttämättä tapahdu... Loppujen lopuks aika vähissä on nuo raskautumismahdollisuudet kokonaisuudessaan. Ihme että vauvoja kuitenkin syntyy. Ensimmäisen lapsen sain, kun olin 22v. Silloin ei tarvinu muuta ku jättää pillerit pois ja kappas, heti olin raskaana. Toista yritettiin eri miehen kanssa ainakin puoli vuotta ja nyt tätä viimeisintä yritystä saman miehen kanssa jo yli sen puoli vuotta. Liekö tässä tapauksessa perää, että kaikkien 'nesteet' ei sovi toisilleen niin hyvin. Mutta kai se on pakko uskoa, että ikäkin tuo omat vaikeutensa. Kai se stressaa, kun pelkää, että vaihdevuodet on tulleet jo... Ainakin mulla oli aiemmin sellaisia oireita, mutta mua lohdutti yks entinen työkaveri, että tässä samaisessa puljussa sillä oli samanlaiset oireet, mutta kun lopetti työt täällä, ne muka-vaihdevuosioireetkin katosivat. Luulenpa, että mulla samaa pukkaa...