Hei tytsykät!
Bugsy: No johan teillä on ollut jutut aikoinaan.
Mutta hei, tervetuloa uudelleen mukaan tänne rupattelemaan! Minä ole täällä aikas uusi, ja minulla on vasta yksi kierto yrityksenä tulla raskaaksi takana nyt näin 40+:na. Ennestään minulla on kaksi lasta. Mutta siis tervetuloa!
Ovulaatiopäivä lähestyy! Aikas ihanaa! Olen aika kevätfiiliksissä, ja aattelin noudattaa gynekologin/synnytyslääkärin viime viikolla saamaani neuvoa, että joko 9,11 ja 13 tai 10,12 ja 14 kierron päivinä olisi hyvä rakastella, niin siittiöitä vilisisi sopivasti munahohtimessa ovulaatiohetkellä. Sattuupas mukavasti hollille nämä vappuvapaat, eli ei ainakaan työkiireet väsytä mieltä tai miestä. 10,12,14 mukaan mennään!
Marza: Uteliaisuuttani ostin ovulaatiotestin viime viikolla ja olen nyt tikuttanut (myöskin mielenkiinnosta) maanantaista lähtien. Kokemusta ei paljoa löydy, mutta testipaketissa on kyllä hyvät ohjeet mukana, niitä noudattamalla kaik' onnistuu. Joka kierron päivänä ei toki tarvitse tikuttaa, kiertosi mukaan lasket tikutuspäivät. Minulla oli ma-ti aivan haaleat viivat, eilen lähes yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva ja tänään tasavahvat. Apteekintestin mukaan tasavahvat viivat tarkoittaa, että ovulaatio tapahtuu noin 24-48 tunnin kuluessa, joka sopiikin omiin laskelmiini noin niinkuin normaalissa kierrossani. Mukavaa saada vahvistus, että se h-hetki on lähestymässä kun se viime kierron tiputtelivuoto hiukan sai minut epäluuloiseksi, että onkohan kaik' yhä kohdallaan. Testipaketti oli kyllä aika hintava, joten mukavaa, että se antoi hiukan levollisuutta tähän touhuun ja varmuutta, että ovulaatioaika on lähellä.
Lääkärini puhui, että on hyvä laittaa itselle jokin aikaraja kuinka pitkää lasta haluaa yrittää tehdä. Itse olen ajatellut syksyyn saakka. Oletteko muut pohtineet, että kuinka pitkään olette valmiita yrittämään? Eihän tämä mitään kevyttä puuhaa ole. Ajatukset tuntuu aina vain palaavaan tähän ja itselläni erityisesti ikääni. Miten muilla?
Fleur & Sahramiini: Pidän teille peukkuja!<3
Parenemisia flunssaisille.
Vappuhulinaa jokaiselle!
~lounakehto~