Heips,
(.)
Tulin moikkaamaan, luin koko ketjun, viimeksi kirjoittelin syyskuussa. Tosiaan laitoinkin että, katsotaan vuoden loppuun, eipä viidettä tullut. Olen kyllä kiitollinen 3 pojasta sekä pienestä 3.5 vuotiaasta neidistä. On kyllä niin tempperamenttinen, tekemistä riittää. Pojathan jo 28, 22, 17. Emme käytä ehkäisyä, tulen kertomaan jos ihme tapahtuu
.
Jos, joku muistaa, olen sen urheiluhullu,
Mur-Mur varmaankin, eli jouduin tyytymään SM kisoissa pronssiin, ihan omasta tyhmyydestä meni finaalipaikka, tuomari tosin luuli mun käden jääneen lukkoon, vaikka kuristin kaveria, joka putosi mutta mun käsi jäi näkymättömiin, kysyikin että, oliko suorana, ihmettelin...Joo, olen siis nuoresta asti treenannut judoa mutta lisäsin harrastukseeni brassi jiu-jitsun, eli samantapainen, judossa vaan poistettu vaaralliset jalka-ja tietyt käsilukot sekä kilpailusäännöt ovat hiukan erilaiset. No, tämän ikäisenä treenaan 20-30v, kanssa, pärjään omalla salilla liki jokaiselle miehelle, oon kuristanut monta
.
Vauvahaaveet siirtyivät harrastukseen, tavoitteena se kirkkain mitali. Treenaan 4-6 x/vko ja olen varmaan elämäni kunnossa.
Täällä on tapahtunut paljon,
MrsBree ISOT onnittelut, kaikille masuasukeille hyvää kevään odotusta, tarraliimaa, plussatuulia, pahoittelut niille joilla vauva ei ole pysynyt matkassa, tai ei ole vielä tärpännyt, kuitenkin toivotan koko sydämestäni IHANAA plussarikasta vuotta 2013!!!!
Annekristiina (v. 2009 ketjua seurannut, Lumi-Maria s.30.5.2009)