40+ so what wol.13

Heippa ja mukavaista sunnuntaita!

Oliivitar :heart: Voi olet jo lasketun ajankin kerennyt tsekkaamaan. Nyt vaan pieniäiselle turvallista pesäelämää!

Esteri toivon kaiken olevan hyvin ja olet niin jotenkin rennosti ottanut tuon pikku tuhruilun :kiss: hauskasti sanottu,että 40-vuotias kohtu jne Ihuna ;) Voi kun minäkin osaisin aatella noin. Turvallista pesäilyä sinullekin!

Marza toivotaan lomailun tuottaneen positiivisen tuloksen myös testiin!

ON: Minäpä täällä vaan ryven mietteissäni, vaikka järki sanoo etten voi tehdä muuta kuin odottaa. Huomenna tulee digitestit postissa ja sitten koitan vielä "pidätellä" itteäni :)kieh: katotaan) Välillä jopa koittaa toivoa ja miettii jo hieman raskautta, sitten tulee ajatus,että ei tuu mitään vauvaa kuitenkaan. Huokaus.... Tällänen minä sitten olen ja vaikka raskaus sujuisi kuinka hyvin niin ainahan saan jotaan huolta nuppiini kehiteltyä. :headwall: Mitään kipusia ei enää ole pieniä nippailuja lukuunottamatta ollu, onneksi, eikä minkäänlaista tuhrua, valkkaria enempi,ihan normia. Ja oireita ei mitään, muuta kuin huoli kaikesta. Vaan tosiaan mulla ei ole ollut missään raskaudessa mitään oireita alussa, sitten viikko 6 alkanut pahoinvointi,eikä onneksi oksuun asti menevä, vaan sellanen kohta tulee,apua-olo! ;) Tällästä siis täällä.

Kiitos kysymästä Oliivitar, mutta jos kotvasen ootan tuota plussalistalle menoa,teen sen digin ja kuulostelen oloja. Vaikka kovin kyllä haluaisin tän olevan todellista raskautta :'(

Ihanaa kun saan jakaa oloiluja kanssanne, ei tartte niin yksin raahautua salaisuudessaan. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar



Sunnuntai 21.07.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Fiialiia (40+)...................kp 12/27-30...........yk yli 6v
Minttu71 (41)..................kp 12/30................yk 7
Limppu72 (41)................kp /25..................yk1
Tintti-Tiivari (42)..........kp17/26................yk 9
PippuriPiia-70 (42).........kp 20/26-28...........yk 7?
Memmu05 (40)..............kp 25/23-33...........yk 2
Marza (43).......................kp 26/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)...................kp 33/25-28...........yk 5
oliivitar (42)...................kp 33/26-29..........yk 7
Morticia (44)..................kp ?/29-35..........yk ?
Mamma vaan (41)...........kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)...................kp ?/30-60............yk ?




piinailupäivät:

PippuriPiia-70 (42)....dpo5
Memmu05 (40)
..........dpo7
oliivitar (42)..............dpo12
Talvi-74 (39)..............dpo19



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
oliivitar (42).....20.7.13(dpo11)....yk7


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Miulla ollut siskoja viikonloppuna vieraana, nuorempi on vielähin.:heart:

Olikin hän todella tomera: lupaili hieman "siidereissä" Jussina pesaista miun ikkunat uudella pesurillaan - ja niin tekikin!;)
(mie hommasin meille Jussiksi pika pikaa mökin, siitä korvaukseksi)

On niin maan puhtahat ikkunat, ovet(ulko-ovikin)meillä nyt.
..voisinkin suositella tuota Kärcheriä, tehokas laite.:wave:

Ovista tuntui pukkaavan eilen illasta myöhään, lemmitään jos siltä tuntuu,;) enää ei tästäiskuja jaksa - ei tarvettakaan.(vaikka haikiaa välistä tekee..)
..ja voipipa olla että illasta maistuukin saunan jälkeen kun vierahat lähteneet.:whistle::D
 
Kiitos Mur-mur listan siivouksesta :)
Miullekin tulee Sys vierailulle, häätyykin etsiä kaikki mukavat kotitöitä helpottavat vermeet esille ja pitää hänen ajatuksensa poissa minusta
:D

Talvi Mie haluan lähettää sinulle uskoa, että siun raskaus on ihan todellista Toivon ihanaa tekstiä tulevaan Digiin, ihuna :kiss:

Enhän minäkään tosiaan tiedä, missä mennään ja huoli kulkee vieressä, tällä kertaa pitäen kädestä kiinni ( se on se herännyt suojelusvietti) Mutta nautin tästä hetkestä, tunteesta, että olen osa jotain ihmeellistä edes hetken....
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
I-K minusta tuo on selvä plussa, onnea:flower::heart:

Itsellä näyttää tuhruttelut loppuneen, mieskään ei saanut niitä manattua esiin:snotty: Jos se oli vaan joku vaihe. Hei minne te olette menneet ensimmäiseen lääkäriin? Neuvolassa on terkkarit vastassa käsittääkseni ensin.
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Enhän minäkään tosiaan tiedä, missä mennään ja huoli kulkee vieressä, tällä kertaa pitäen kädestä kiinni ( se on se herännyt suojelusvietti) Mutta nautin tästä hetkestä, tunteesta, että olen osa jotain ihmeellistä edes hetken....
Taisi jäädä hetkeksi tämä matka :'( Aamulla testissä tuskin mitään havaittavaa... En saanut toivottaa tervetulleeksi pientä, en saanut syliin asti, sain vain hetken rakastaa :heart:
 
Esteri:kiss: Otat neuvolaan yhteyttä, sillä opastavat ja ohjaavat :)
Jos haluat varhaisultraan, täytyy mennä yksityiselle, ellei sitten neuvolasta laiteta lähetettä. Yleensä normaalisti alkavissa raskauksissa ei nähdä tarvetta varhaisultraan. Itse olen halunnut käydä kurkkimassa masuun kahdessa viimeisessä raskaudessa :heart:
 
Päiviä!

Oliivitar :hug: Eiiiikä. Voi kuinka pahoillani olen.

Täällä odottelen postiljoonin tuomisia ja jotenkin pelonsekaisin tunnelmin. Eikä oloja helpottanut tuo Oliivittaren viesti. Eikä meinaa aika kulua kun vartooo : / Onneksi lapsoset pitävät hetkessä kiinni!

Esteri :heart: hyvä,ettei tuhruja enää! Soittelet vainen neuvolaan kun siltä tuntuu, kyselevät puhelimitse ensitiedot ja antavat sitten ajan! :kiss: Ja eikun masua kasvattamaan päivä kerrallansa! Iiiiihanaaaaa!
 
Viimeksi muokattu:
Taisi jäädä hetkeksi tämä matka :'( Aamulla testissä tuskin mitään havaittavaa... En saanut toivottaa tervetulleeksi pientä, en saanut syliin asti, sain vain hetken rakastaa :heart:
Voi ei oliivitar kävikö sinulle nyt samanlailla kun minulle aiemmin,
suuren suuri jaksu :hug: täältä sinulle ihunainen :heart:
älä luovuta vielä jos ei nyt niin sitten toisessa kierrossa vahvempi kiinnitys :kiss::heart:
 
Esteri - soitappa Neuvolaan ja kerro, että olet 40v ensisynnyttäjä..
..voi olla että saatat päästä jo aiemmin ultraan.=)
Itse pääsin 39veenä, taisi olla rv7..esikon ja kuopuksen välillä oli 17v - olin siis ensisynnyttäjän asemassa, näin lääkäri miulle kertoili.
 

Yhteistyössä