Lilleriina Voihan se olla, ett tätsykkä vain harhauttaa, eikä tulekaan jussina
. Toivotaan näin :heart:!
mur-mur Kiitos kun laitoit mut listalle :kiss:.!
Pikkutirri Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!
Tintti-Tiivari Hupsista kuinka rankka km ollut sulla :'(. Olen pahoillani :hug: Ja tervetuloa joukkoon hurjaan minunkin puolestani :kiss::flower:.
Kai sen pitäis jossain vaiheessa tulla järjen vastaan kuin henkensä riskeeraa, kun 'vanhemmalla' iällä vauvaa yrittää, eikä se riskitöntä ole nuorempanakaan ja toi alleviivattu kirjoitettu siis pieni pilke silmäkulmassa, sillä jos sinä tänne kirjoittelet, että saisit vauvahaaveen laantumaan, niin luulen, ettei se onnistu =). Täältä saa haaveet lisää tuulta purjeisiin. Vakavasti kirjoitellen. Noin raskaiden kokemusten jälkeen en yhtään ihmettele, vaikka miehesi oikeasti pelkäis sun henkes puolesta, eikä enää vauvahaaveeseen niin lämpene. Toivottavasti kauhukuvat hänen silmistään laantuvat ja saat hänetkin mukaan uuteen yritykseen :hug:.
Kastehelmi Oletkos testaillut? Meinaan, ett jos vuoto kovin vähäistä se voi olla alkuraskauteen liittyvää vuotoa. Rapistelemaan siitä
. Toisaalta, muistelen jostain joskus lukeneeni, ett tuollaisia minimaalisia kiertoja tulee joskus, harvoin, mutt kuitenkin. Mulla oli jossain vaiheessa minikierto noin kerran vuodessa. Nyt näyttää, ettei tulekaan, vaikka vähän pelkäsin. Se on mulla näet osunut aina tähän kesäkuulle. Paitsi ett viime vuonnahan mulla oli tähän aikaan se megalomaanisen pitkä kierto
. Sekin meistä tekee hulluja, ett saatetaan vuoden päähän muistaa millainen jokin kierto on ollut
..
ON Mulla oli eilen sellanen kohmelo aamusta, ett luulin, etten koskaan siitä selviäsi, mutt yli puoleenpäivään nukuttuani nousin ylös ja aloin ihan heti 'aamukahvia' maistellessa päärmäämään olohuoneen verhoja. Mullon kankaat ollu niihin monta monta vuotta ja yksi pala vain neulottuna ja nyt päätin, ett haluan just sen siniset verhot olkkariin, joten ei auttanut ku alkaa toimeen. Pikkutirrin kädentaitoja kyllä vähän kaipailin, sillä mä olen ompelussa ihan toivoton tapaus
. Valmista kuitenkin tuli ja tän päivän jobi olis kipasta kaupoilla hakemaan uusia verhotankoja. Mies oli nimittäin niitä lauantaina kotiin tullessa kahdestakin paikkaa ettinyt, mutt ei ollut löytänyt sellaisia joista olis uskonut mun pitävän. Ei toivoton tapaus siis ollenkaan toi mun ukkelini, vaikka useimmiten onkin
.
Mökiltä tuotin ukolla päiväpeitteen eilen aamupäivällä pesuun, kun oli äitiään kattomassa ja haettiinpa sieltä sit illemmalla kaksi koppaa astioita konepesuun ja mattoja kans. Niitä eilen pyörittelin ja huusholli on nyt ku pommin jäljiltä kun joka paikassa roikkuu jotain kuivumassa, mutt niistä selvitään kyllä, kunhan nyt heräisin ensin. Mulla tämä jumalatoin räkätauti jatkuu vaan ja viime yön olen yskiä puksuttanut niin, ett aamulla oikein sattui keuhkoihin :'(.
Kivaa tätä päivää kaikille!!