Tsau taas, ihanaiset:wave:!
Ja kiitos vaan kommenteistanne, koskien sekä lomaamme, että hepin väriä, kuin myös pakollista "ilotulitusta", kun pää hajoaa ja sammakoita lentelee..:xmas:! Mutta niin se kyllä on, että mun luonne on semmonen, että on kyse sitten joulun vietosta tai lomamatkasta, niin AINA ennen sitä, tulee vähintäänkin pikkunen *naks*, ja sitten saattaa tulla suurempikin *NAKS*, ja sitten onkin ihan ok! Mun yksi ystävä sanoikin ihanasti mua lohduttaessaan, että "lapset kyllä saa hermostumaan lomallakin, jos oisitte ollut kahdestaan, niin et ois niin äksynnyt!". Ja toi on niin totta!! Meillä on useimmiten, silloin harvoin, kun kahelleen mennään risteilylle, möksälle tai hotelliin, niin tosi mukavaa yhessä, eikä kiristä yhtään pinnaa.. Sitäpaitsi, onhan se niinkin, että kun on ihan helvatan kuuma koko ajan, niin mun pinna on kyllä aikas lyhyt
!
Ottis; sä oot kanssa semmonen kodinhengetär, että kateeksi käy! Mä just fundeerasin tämmösen pikagallupin, että jos ois samanlainen liikunnanhimo ja kunto kuin
AnneKristiinalla, yhtä hyvä siivoamaan ja jaksaisi noin uutterasti kuin
Ottis, ja osaisi ommella yhtä hyvin kuin
Pikkutirri ja laittelis ruokaa niin herkullisen kuuloisesti kuin *
mur-mur* , niin sitä olisi kyllä jo aikas täydellinen nainen!! Kaikilla meillä siis omat vahvuutemme kuin heikkoutemmekin, joten yrittäkäämme ottaa ilo irti niistä, mitä kullekin on suotu ja tyytyä sitten niihin heikompiinkin puoliimme, sillä eihän kukaan kuiteskaan ole täydellinen!
Mun muisti on taas niin hyvä, mutta lyhyt, etten erikseen oikein muistakaan, mitä piti kommentoida, mutta haittaakse?
Heitin ukkelini sinne saunabileisiin, ja automatkalla saatiin taas vähän ilmaa puhdisteltua..Toivottavasti asia nyt loppuunkaluttu, että ei koko kesä mee pilalle yhen ylimääräsen suunvuoron takia
! Sitten nakkasin armeijapojunikin juna-asemalle, kun hällä olikin nyt vain vuorokauden loma, ennen juhannusta.
Mullakin muuten justiinsa jussiksi se täti-perskeles saapuu kylään
! Voihan kettu.. Mikäs sen mukavampaa ois, kun juhannusyössä vähän olla liki toista ihan pitkälleen
!
Huisin hauskaa illanjatkoa kaikille, nauttikaahan lämmöstä ja lemmestä..lämpö vissiin taas säätietojen mukaan laskeekin jo huomenissa..
Lillis:wave: