mur-mur Voi harmistus, ett jäi tsippadippaduut väsyn vuoksi väliin
. Jospa tänä iltana vähän nohevoituisit (sun sanontaa käyttäen
). Peukkuja :heart:!
Sussu-72 Tsemppiä :kiss:. Ihanaa, ett sun mies on kovasti haaveessa kiinni. Se helpottaa asioita
.
Oivikki Toivottavasti ne 'enteet' negakierrosta ovat huuhaata ja saat nyt ensin haamusen ja sitten vahvempaa viivaa testiin. Kuvittelin, ett pysyttelisin nyt visusti näiltä sivuilta pois, mutt eipä taida onnata, kun pitää sun tilannetta jännätä. Peukkuja :heart:!
Pikkutirri Clomit kehiin vaan ja miestä sopivaan saumaan vokottelemaan. Sulla on kaikki mahikset onnistua :heart:!
Ulpunen Kiitos :kiss:. Voi himpula, ku mä jo jotain muuta niihin testeihin kuvittelin. Vaan voihan niihin vielä puna/siniviivasta ilmaantuakin. Peukutuksia :heart:!
tattinen Tätipahoittelut :hug:. Kurjia noi tätifiilikset
.
Minäkin kuvittelin jo, ettei täti mua enää hetkauta, mutt mulla oli eilen kp2 ja niin j*malatoin v*tutus oli päällänsä illasta, ett ei ollut miehelläkään varaa alkaa katella töllöstä yhdeksän aikaan bikineissä keikisteleviä 'kaunokaisia' ku mä murisin hänet alakertaan ja aloin kattoa elokuvaa, jonka olin jo aiemmin ajastanut itselleni. Yleensä tepsuttelen muita puuhailemaan, kun mies töllöttää, mutt nyt ärsytti niin suunnattomasti se, etten koskaan voi alkaa kattomaan yhdeksältä alkavaa elokuvaa ku mies roikkuu sen aikaa kattomassa jotain muuta ja kun mä saan 'töllötysvuoron' olenkin jo ihan hukassa koko elokuvasta. Muutenkin tuntui, ett jos ei ukko just häivy mun silmistäni hyödyttömine pileineen, mä kuristan hänet
. Ihan oikeasti iski sellanen viha ja raivo, että alko jo ihteäki pelottamaan
. Ja nega-ajatukset saivat alkunsa siitä kun mies huomautti vintin portaista, ett milloin aion ne korjauttaa. Jäljet portaissa on siitä ku multa kerran tippui imuri alas, kun kipeällä ranteella imuroin ensin vintin ja sit olin imuroimassa portaita, kun imuri putosi rappusia pitkin alan.
Illalla pidin mielessäni saarnaa, ett sitäkään ei olis tapahtunut jos herra joskus auttais mua kotitöissä eikä mun tarvis aina tehdä kaikkea yksin. Tietty raivossa on osansa siitä, että mun vasen lapa on nyt viikon vihotellut niin, ett vaikeuksia on niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin pyllyn pyyhkimisessä. Housuja on vaikea vetää jalkaan eikä takkikaan nouse päälle helposti, paitsi ett siihen olen jo kehitellut systeemin, joka ei niin satu. Olen siis siipirikko =).
Mulla on siis tänään
kp3/24 ja kaikesta v*tutuksesta huolimatta mietin, ett pitäisköhän tässä kierrossa elätellä toiveita vaiko ei. Olen vähän katala ja ajattelin tänään kertoa miehelle unen, jonka hänestä näin toissayönä. Näin unta, ett mies oli ihan kaatokännissä ja kun joku homopoika alkoi lähennellä häntä, ett olis tuikannut 'suoleen', mies vaan teki hänelle tilaa ku minä ja mun yks miesystävä (ei seksuaalisessa mielessä) yritettiin estää sitä. Uni tuli varmasti ku ed. iltana muistelin viimeisintä mökki-iltaa, jolloin on biletetty, ku siellä naapurin 'rouva' ja mun ukkoni alkoivat nuoleskella toisiaan ja mä kattelin oven takaa toisen naapurin miehen (unen mies) kanssa ja naureskellen sovittiin, ett puututaan tilanteeseen vasta sitten, kun alkaa näyttää pahalta, mutt nämä kaks heppua sit nukahtivatkin kesken leikkien
. Parasta koko jutussa tietty on, ett mies luuli ja luulee varmaan víeläkin tehneensä jos vaikka mitä tuhmuuksia ko. naisen kanssa. Kerran myöhemmin, kun tämä naapurin isäntä oli meillä kuppia ottamassa, mies siitä kysyisin ja me rauhoiteltiin, ett mitään ei tapahtunut. Tosin olen melko varma, ett mies oli tuolloinkin niin tuiterissa, ettei muista saaneensa synninpäästöä. Oli miten oli mutt häneltä turha mustasukkaisuus ko. naapurin isännän ja mun ystävyydestä jäi sille tielleen. Uskoo jo, ettei meidän välillä ole pienintäkään seksuaalista jännitettä
.
Ajattelin, ett jos mun alitajunnassa mies saa homomaisia piirteitä pihtailullaan, hänen ehkä kannattaisi tehdä asialle jotain.
Mutt nyt.. mun pitää lähteä käymään ex-työpaikalla ja roudata sieltä joitain juttuja vielä kotiin.
Kivaa tätä päivää kaikille ja plussatuulosia myös :heart:!!