Ninni, voimia, taatusti rankkaa, jos mies ei ole asiassa mukana. :hug:
oivikki, on teillä siellä nyt niin jännät paikat, että huh! Ihan tämä sivusta seuraaminenkin saa vatsaperhoset räpistelemään, tsemppiiiii!!!
:heart: Minä olen yrittänyt tässä loppukierrossa tarkoituksella vähän jarrutella tätä kuumeilua, mutta voin kai minä sinun seuraksi olla vaikka
RKTT, ainaskin talletteluja o+:n molemmin puolin oli useammankin ihmistaimen tarpeiksi...eli jos
mur-mur tai joku muu ehtii jossain kohtaa päivittelemään...
Ottis, mukava kuulla, että oli onnistunut reissu, shoppailu ja varsinkin hyvät löydöt piristävät aina! Toivottavasti niille punaisille ihanuuksille tulee pian käyttöä...
Kastehelmi, sama täällä, vasta kolmatta kiertoa tikuttelen, tuon meidän pikku-ukko sai alkunsa perinteisemmällä "joka toinen päivä"-taktiikalla. Ja ihan samalla tavalla olen nyt vasta pikkuhiljaa vihkiytymässä termistöihin ja muihin kuumeilun saloihin...Kylläpä olet reippaana jaksanut jumppailla!
Lilleriina, ihailtavaa kärsivällisyyttä tosiaankin, hatunnosto!!!
:heart: Kyllä minäkin olen alkanut tässä tuumailemaan, että vähemmän stressaavaa olisi ehkä jättää tikuttelut väliin ja palata Wanhaan Kunnon "joka toinen pvä"-systeemiin, varsinkin, kun ovis näyttää kokolailla osuvan suurinpiirtein samoihin aikoihin...toisaalta taas se kuume puskee päälle, kello tikittää jne., jne...
annekristiina, aivan upeaa tuo sinun energia, kateeksi käy!
Taitaa auringon lämpö ja veden liplatus todellakin tehdä kummiansa: meidänkin ukkeli sai alkunsa Thaimaassa, jotain taikaa reissuromantiikassa on pakko olla!
mur-mur, voi kun ne kotijännitteet siitä sulailisivat...itsestä joskus tuntuu, että puhumista parempi lääke onkin eläminen ja tekeminen - ehkä sitten tilanteen tasaannuttua tuntemuksista ja aroista aiheista saa aikaiseksi jotain rakentavaakin keskustelua, näin meillä. Jaksuja!
tattinen, Aurinkoista, siitepöly- ja tätivapaata alkavaa kesälomaa!
Kysymys tietäjille, aiheena
lämpöjen nousu oviksen jälkeen: yritin etsiä tietoa netistä, mutta en löytänyt kovin varmaa tietoa. Voiko lämmöt aloittaa nousun heti ja välittömästi oviksen tapahduttua vaiko vasta tuntien/päivien kuluttua? Yleensä puhutaan vain niistä kohonneista aamulämmöistä seuraavana päivänä. Itse en ehdi aamulämpöjä mittailla, mutta olen huomannut, että joskus pari-kolme päivää o+:n jälkeen lämmöt nousevat päivän mittaan asteittain pysyen sen jälkeen >36.5, kun sitä ennen aina < 36.5.
Täällä ei mitään kummempia. Sen verran kuitenkin, että aamulenkit ovat edelleen ohjelmistossa. Muutamaa aamua lukuunottamatta olen kipaissut joka päivä vähintään tunnin lenksan, tosin pääasiassa reippaasti kävellen, mutta kummasti vaan piristää ja antaa potkua päivään.
Mukavaa viikonloppua kaikille Ihqunaisille!!!