40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Euphonia Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

Minttu2011 Toivottavasti tallettelut osuvat oikeaan aikaan :). Alle vuorokausi edellisestä pupuilusta ehkä vähän huono simppasten suhteen, mutt parempi sekin kuitenkin kuin ei simppasia ollenkaan. Peukuttelen :heart:!

WP No, jopas se täti nyt alkoki odotuttamaan. Mutta.. mitä jos onkin niin, että r-testi ei vaan mitään näytä ja silti olisit r.a.s.k.a.a.n.a jos täti pysyttelee poissa. Kurjaa joutua odottelemaan, mutt peukutuksia ja tsemppiä sulle siihen :kiss:. Hali :hug: negasta :'(.

tattinen Kiitos onnenhalista :kiss:. Sitä totisesti tarvitaan. Just nakkasin roskiin tekemäni testit, ettei niitä tulis tuijoteltua.

Pikaista paranemista pikkumiehelle :hug:!!

Onni71 Mikäs dpo sulla nyt onkaan? Tsemppiä teinitaistoihin =).

Putunen Aivan mahtavaa, ett viiva vahvistuu ja selkeytyy. Peukutuksia kaikin mahdollisin raajoin :heart:!

ON Valkovuoto epätavallisen runsasta, suorastaan häiritsevää :'(. Tädin temppuja.
 
Heipat kaikille!

Soittelin neuvolantätille ja torstaina iltapäivästä käydään kurkkaamassa oletettua masuasukkia. Ei mitään mainittavia oireita, joitakin jomotuksia. Mua vähän hävetti soittaa th:lle jostain syystä, ajatteli varmaan, että taasko tuo akka ihtensä tänne änkeää :LOL:

Ottis mulla alkoi tämä raskaus (ja noissa aikaisemmissakin muistaakseni) juuri tuolla häiritsevällä valkovuodolla. Ja edelleen se häiritsee. Mulla oli viime raskaudessa sitä lähes loppuun saakka siinä määrin, että luulin jo lapsiveden tihkuvan, mutta ei onneksi sitä ollut. Mutta siis aina housut märkinä, ei kovin hehkeää :p

Onnittelut kaikille plussanneille ja toivotetaan toisille otollisia simppajahteja.

Tringa jossain tuolla kirjoittelinkin, että taidan plussasta huolimatta roikkua täällä sen mitä roikun. Tuolla odottajien puolella on todella hiljaista tuolla 40-odottajissa. Mutta sielläkin kurkin välillä.

Nyt kun jaksais odotella torstaihin, huh, huh....
 
Ottis: tarinahan menee niin, että lakkasin tikuttamasta ovista kierron puolivälissä. Siinä tuli se yksi epäonnistunut talletus-sessio, ja päätin että hömpötys seis. Sitten kp 19 iski kamala selkäkipu oikealle puolelle, en päässyt tuolista ylös selkää suoristaen. Ajattelin, että on joko selkälihasvaivaa tai astetta ärhäkämpi ovis. Testasin digillä, ja hymynaamahan se oli. Mulla kun on sellainen selkävaiva, mikä vaatii välillä 1-2 viikon buranakuurin tahi lihaksia rentouttavaa. Nyt en niitä sitten ottanut, kun syy selvisi.

Eli jos siitä laskee, ovis on ollut kp 20-21, ja nyt sentään jo kp 35.
 
Ottis
WP Ok, ymmärrän. Toivottavasti selkä on nyt pysynyt kondiksessa. Peukuttelen vielä plussan puolesta :heart:!

Onni71 Niinpäs olikin. Muistan joskus kirjoittaneeni, ett mennään samoilla päivillä, yes =).

bugsy Onneks ei ole enää ku 2 yötä torstaihin :heart:!

ON Mua nippaili päivällä enemmän vasemman puolen munisten paikkeille ja nyt nippailee oikealla puolella. Välillä vihlasee alaselkää niin maanperusteellisesti.
 
Ottis Niinhän sä taisit kirjoitella. :) Tilasin tänään liuskoja ja yritän pitää näppini erossa niistä vielä viikon. :D

Lounaan jälkeisillä sauhuilla tuli tänään niin äklö olo, että piti kävästä vessassa yökkimässä. Ikävästi repäisi alavatsaa siinä pönttöä tervehtiessä. Nyt loppuu tuo paha tapa. :saint:
 
Minäkin sanoisin mielelläni, että ymmärrän, mutta kun en ymmärrä :LOL: Sangen erikoinen kierto. Normisti kun menkat alkaa, sen huomaa pyyhkiessä ja osaakin sitten jo varautua. Niin kuin eilen, sillä erotuksella että vain silloin tällöin paperissa on punertavaa ihan aavistus, ei enempää. Viikonloppuna oli selkeitä menkkajomotuksia, ja sanoinkin miehelle että tulossa ovat. Vaan ei. Nytkin sellaista painetta alavatsalla ja pistelyä, ja koko muija muutenkin ihan turvoksissa.

Ajattelin, että varmaan alkuvuonna tarttee käydä tohtorilla arvioimassa tilannetta, kunhan ensin saan muutaman kierron kaavinnan jälkeen pyörimään. Tämä on toinen kierto sen kaavintakierron (41) jälkeen. Eka oli 30 pvää. Tuulimunakierrossa ovis oli vasta kp 21, mutta silti sain testiin haalean plussan jo dpo12.

Naiseus on välillä niin helmee.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
tattinen (41).............kp8/22-28........yk13(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp15/27-29.......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp18/20-30.......yk 1.........................1.
pikkutirri(42)............kp19/28-32......yk11 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp19/25-26.......yk22......................1.
Onni71 (40)..............Kp19/25-28.......yk14.....................5./1.yht.
Ottis (44)..................Kp20/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
sarialeksandra (40)....kp25/32-35.......yk n.1v......................2.
anjamarita (43).........kp27/28-41.......yk3.......................2.
annekristina(46)........Kp28/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp29/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
Whisky Peat (36).......kp34/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Zillian (42).................kp?/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1......................4.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur







Euphonia
(40)......pp1
Ottis (44).............dpo8
anjamarita (43)....dpo11
putunen (42)........pp12 :heart:


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Putunen, voi miten IHANAA, sylintäydeltä onnea matkaan! :heart: Olen tosi iloinen puolestanne =)

Ekalta sivulta kurkkasin, että syksyllä on useampikin plussaaja, onnea odotukseen!

Plussakasta loppuvuotta teille kaikille, joulunalusterkkuja Ottis, mu-mur ja muut...
 
putunen - ihuna, jotta viivanen taas pikkasen vahvennut!:kiss:

..ja teille muillehin ihunaisille viivasen vahvistumisia toivottelen!:heart::heart::heart:

bugsu - luotetaan&toivotaan, jotta kohtupesäisessä pikkinen köllisi ja sydän pupsutteleepi ihunasti:heart:
..ja juu, tuolla masunkasvattajien puolella ON tosi hiljaista..taitaa porukka enämpi jutustella "intiimimmin" tuolla Facebookin puolella..Kyseleppä, miten sinne pääsee jutustelemaan?..

WP - mites se kierto nyt jumittaa..jos ei sitä plussaakaan, Höh!: /
..tulis vaan pikkaseen täti J O S on tullakseen..T A I plussa jos tärppi käynyt:heart:

Pahoittelut Ottikselle negasta:hug:..mutta vielähän siihen plussaan olisi mahdollisuus..eikös?:)


(.)..mie nyt olenhin dipannut hätähousuna ne O-testini - tänään 2 viimosta..:whistle:
..ja miusta viiva näyttäis aa-vis-tuk-sen vahvenevan..lämmöt vain siinä 36.9..hmmm..saas nähdä, oliko ja mänikö?..pikkasen olisi haluja lemmiskelyyn:p..kattotaan, intautuuko mies.:)

Miulla huomenna sitten pitkilleen töihin meno - olin viimeiks 26.10
..eli kotosalla olin yhteen syssyyn 20vrk joista s.lomaa 4/hoitovapaata 1vrk..pikkasen kuulkaas tökkii, vaan jospa se siittä taas lähtis.=)

Illan jatkoja kaikille!:wave:
..mie taidan lähteä pisulle&pesulle..jospa sen jälkeen mies vaikka minnuu hiukka hierois?..aloitti jo hartioista alkuillasta;))

((muoks))..nautiskelin sitten mieheni kera..oooo-lihan se pitkilleen(tasan 1kk aikaa edllisestä kerrasta)niin nannaa

Sweet Drems ihunaiset:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Soili kovasti kannustuksesta!! :kiss: ja hyvää odotuksen jatkoa sinulle edelleen =) Jospa se onni minullakin vihdoin kääntyisi...

Mur-mur - ihanaa, että oli illalla ihunaa!! :p

Ottikselle toivotan punaisia tai sinisiä viivoja testiin! :wave:

Onnille myös onnea tähän kiertoon! Toivottavasti plussaat!

WP:lle ylläriplussatoivotus!!

Pikkutirrille toivon myös onnen kääntymistä vihdoinkin pysyvän plussaiseen suuntaan!! :heart:

anjamaritalle toivotan testiin plussaa! Milloinkas testailet?

ON: mulla ne toissapäivänä yhtäkkiä loppuneet oireet sitten palasi eilen (jomotus, palelu ja pään kuumotus yms.), ja testiviivakin näyttää jo selvemmältä kuin mikään mun koskaan saama viiva. Nyt toivon vain parasta ja sitä, että pikkiset/pikkinen jaksaa sinnitellä ja pysytellä siellä missä pitääkin. =) Huomenna klinikan veritestiin. Vähän on hömppä olo, kun eilen pelotti niin kovasti, että tässä käy taas niin kuin aina ennenkin eli tyssää ihan alkuunsa. Nyt ollaan kuitenkin jo pidemmällä kuin kertaakaan tämän puolentoista vuoden yrityksen aikana. Tänään taas on toiveikas olo - mitähän huomenna? :confused: :O :whistle: :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
Whisky Peat (36).......kp1/30-35.......yk4...(tm 7/11)..3.
tattinen (41).............kp9/22-28........yk13(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp16/27-29.......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp19/20-30.......yk 1.........................1.
pikkutirri(42)............kp20/28-32......yk11 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp20/25-26.......yk22......................1.
Onni71 (40)..............Kp20/25-28.......yk14.....................5./1.yht.
Ottis (44)..................Kp21/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
sarialeksandra (40)....kp26/32-35.......yk n.1v......................2.
anjamarita (43).........kp28/28-41.......yk3.......................2.
annekristina(46)........Kp29/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp30/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
Zillian (42).................kp?/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1......................4.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur







Euphonia
(40)......pp2
Ottis (44).............dpo9
anjamarita (43)....dpo12
putunen (42)........pp13 :heart:


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
PUTUNEN onnea ihan tuhottomasti... mä niin oon toivonu että sulla nyt pysyis pikkunen sisällä ja ihan sinne vauvaksi asti...:heart:eek:n kyllä ihanaa jos teillä nyt onnistuu... :)
OTTIKSELLE pahoittelut negoista..voi pöh..mä olin jo niin toiveikas sinunkin suhteen...

WB onnittelut sinulle uudesta kierrosta..toivotaan onnekkuutta sille!

Kaikille muillekin onnen pimpuloita kellä mihinkin vaiheeseen!!!

Ja anteeksi etten muita nimeltä mainitse vaan yleisesti onnea toivottelen ja kaikkea hyvää kaikille.

ON. Tänään on ihan puhdas nega testattu ja nyt en lukeja enää tähän kiertoon tuhlaa..vähän on masis fiilarit..paljon oon miettiny teitä jotka isommissa hoidoissa olette olleet...missähän niitä on mahdollista saada? Helsingissä varmaan ja Tampereella, Lahdessa varmaan ei? Vähän yritin etsiä MUR-MURin infoa jota muistelen että oot joskus laittanu mut en nyt tähän hätään löytän..pikkukoneel töis...
 
Onnea, onnea Putunen!!! Ihanaa!! Nyt liimaa ja tarrasukkaa sinne. :heart: Kyllä on siulla niin hienon näköinen viiva siinä testissä.

Euphonialle peukut inssin jälkeisille jännäilypäiville! db!

Ja Mintulle tietty tuloksellisia talletuksia. =)

Tervetuloa Onnille myös täältä!

Ottikselle plussaa puhkun. Jospa nuo siun oireet olisivat juurikin sitä itsiänsä! :heart:

Romanttinen ilta on siellä mur-murilla ollut... ;) Mahtavaa.

Mie oon ihan teitä ikävöinyt!! Ensin piti kieriä itsesäälissä vähän aikaa siitä IVF negasta ja sitte alkoikin niin haipakka aika töissä, etten ole ehtinyt olkkariin kurkkimaan. Me päätettiin alkaa tosiaan heti perään uuteen yritykseen, ja niinpä oon ensimmäisestä kiertopäivästä syönyt tuota zumenonia ja disperiiniä pakkaspikkuisten siirtoa varten. Perjantaina on ultra, jotta tuota limakalvon kasvua seuraillaan. Helpottavaa kun ei tarvitse pistellä, mutta kauhian alakuloinen kyllä oon ollut.. en tiiä onko vaan tuo vuodenajan hämärän hyssy vaiko tuon zumenonin sivuvaikutus. Onko teillä kellään tietoa ja kokemusta zumenonista, että onko tullut tuommoisia "blues-oireita"?

Nyt mie hyppään suihkuun ja lähen töihin. Mukavaa päivää teille kaikille ja plussaisia puhureita kaikkien suuntaan!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Pikkutirri ja Piitu ja Whisky Peat - kiitokset :kiss:

pikkutirri - näyttäisi löytyvän klinikoita Jyväskylästä, Turusta, Tampereelta, Lappeenrannasta, Kotkasta, Kuopiosta, Oulusta, ja toki Helsingistä, mutta ei Lahdesta... Itse olin alkuun jotenkin sitä mieltä, ettei sitä tärppiä näillä hoidoilla tule, vaan luomuna tulee jos tulee, mutta ehkä pitää alkaa muuttaa mieltään. Vaik tämä menis kesken, niin ehkä uskoni hoitoihin on hieman kasvanut, ja kun meillä on pakkasessa vielä kolme alkiota, niin josko niistäkin johonkin olisi, ettei tarvisi hoitoja alusta taas alkaa. Mutta ei itse hoidot erityisesti rankkoja ole. Enempi rankkaa on tämä jännäyspuoli hoitojen jälkeen, mutta sehän on tuttua jo luomukierroista. Jotenkin hoitokiertojen jännäys on kuitenkin raastavampaa :O.

t. putunen rv 4+1
(uskaltaudun nyt noin kirjaamaan varovaisesti :))
 
Ottis
Putunen No, nyt ei ole viivasta epäilystäkään :heart:! Hienoa :kiss:. Huomenna sut saa kai jo yrjöklubiin lisätä vai odotetaanko verikokeen tulosta? Onnea matkaan hirmusesti :heart:!

WP Hyvä, että tätsykkä tajus tulla jos ei plussaa tullut. Hieno asenne toi, ett saa ainakin sit pikkujouluja juhlistaa :kiss:. Parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:!

Pikkutirri Pahoittelut negasta :hug:. Masisfiilikset meille kaikille tuttuja :'(. Voimia :kiss:!

mur-mur Ihunaa, ett saitte lemmiskeltyä, kun kerran mielikin teki =). Harmi, ett ne o-tikut loppuivat kesken, ett joudut nyt ihan arvuutella oviksen ajankohtaa. Toisaalta, sultahan se käy :kiss:, joten eiku peukutuksia täältä :heart:!

ON Aamulla dippasin r-testin, kun niin illalla nippaili ja kyllä mä siinä nyt auringonvalossa olin yläreunassa herkemmin väriä näkevinäni ja koko matkalta jotain myös, mutten voi vannoa, etteikö se olisi kauttaaltaan pelkkää viivanpaikkaa. Ihan on niin jännittynyt olo, ett oksat pois :ashamed:. Ei auta ku huomenaamuna taas dipata jos herään ajoissa. Kuvaa en yritäkään laittaa ku olis pitänyt saada jotenkin tikku seinälle viriteltyä, ett siitä kuvaa sais ku valo tulee niin alhaalta ja sivusta ikkunoista.
 
Ottis
Piitu73 Kiitos plussapuhkuista :kiss:. Niitä todellakin tarvitaan nyt :). Hienoa, ettette kokonaan toivosta luopuneet, vaikka siirto epäonnistuikin, vaan on jo uudet kujeet käytössä. Hyviä tuloksia perjantaille sulle peukuttelen :heart:!
 
Kiitos Ottis! :kiss: Ja hirmusti sulle onnea huomiseen testiin, jotta jo selvempää plussaa näyttäisi ja siitä sitten vahvistuisi! PUUHHH! Ei laiteta mua yrjöklubiin ennen veriarvojen kuulemista (huomenna ip), koska niistä voi ainakin jotain päätellä - ja ainakin juuri huomisesta tilanteesta. Päivä kerrallaan :).

Piitulle hurjasti onnea PAS-kiertoon!! :) ja parempaa ja iloisempaa mieltä!
 
Ihanaa Täällähän tuntuu puhaltavan plussatuulet! ONNEA!!!!
Tulin kertomaan uutisia =) Puoliväli ylitetty ja rakenneultra takana :heart: Kopsu odottajien puolelta:


(.) Arvatkaa mitä Oliivittaren masussa köllii Kikkeli-Kalle =) Katseltiin rakenteita, vauva hankalassa asennossa... Kasvoja ei millään näkyviin ja pyöri häkkyrää, ettei sydämestäkään meinannut saada kuvaa, mutta kelkkerit heiluivat senkin edestä :LOL: Minun poika :heart: Kätilö kovasti pyyteli anteeksi, kun noin näkyi koko ajan. Sanoin, että halusinkin tietää. Voi mahdoton :heart:
Kaikki muukin oli kohdillaan, mie olen onnellinen pienen puolesta

Oliivitar ja Nappi 21+2

Tätä pinoa on vaan niin ikävä eli teitä ihanaiset ja olkkarin tunnelmaa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Euphonia
Moikka kaikille piiiiitkästä aikaa !

Ihanaa, että täällä on hyviä uutisia monella. Putunen ja Bugsy ainakin plussanneet, onnea tuhannesti ! Ja Ottiksellakin siellä jännät paikat...pidän kovasti peukkuja.

Täällä menossa kai kp 24 , hymynaama oli mittarissa toissa lauantai-iltana, joten olisko nyt sitten dpo 10 tai 9....
Clearblue antoi eilen testiajalla haalean plussan...aamutesti nega. Iltapäivällä dippasin vikan CB:n ja tulos epäselvä. Se sininen väri levähti koko ruudulle, aivan susia testejä. No, eiköhän tuo tulos ole taas tälläkin kierrolla se vanha tuttu nega, mitäpä sitä turhia enää dippailemaan.
Ihania uutisiakin on, minusta tuli viime viikon tiistaina mummi maailman ihanimmalle pienelle tyttövauvalle. Kyllä siinä sydän suli, kun katsoi omaa lastaan vauva sylissä. Tuohon pikku nyyttiin voin sitten purkaa tätä hoivausviettiäni, vaikkei se todellakaan sama ole kuin oma pieni, oman rakkaan kanssa.
Tässä kierrossa en käyttänyt clomeja, mutta näytti ovis tulevan. Luulen, että riittää, että niitä nappaa joka toinen kierto, taitavat vaikuttaa seuraavaankin kiertoon jotenkin. Ainakin ovis tuli aiemmin, kuin yleensä luomukierroissa.

Kyllä on ulkona harmaa sää...odottelen, että mies tulisi kotiin, sovittiin , että illalla mennään lenkille. Saan nukuttua paljon paremmin, kun käyn alkuillasta tunnin sauvakävelyllä tai sitten hölköttelen hiljaa nautiskellen :)

Mukavaa iltaa kaikille,

Zillian-mummeli
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Oliivitar Onnittelut :heart:! Poika on ihan selvästi halunnut tulla huomatuksi sukupuoleltaan :LOL:. Vireä vauva teille tulossa, onnellista masunkasvattelua :kiss:.

Zillian Toivottavasti se ip:n testi oli susi siinä mielessä, että kun saat viikonlopulle hommattua uusia testejä, pläjähtää ruutuun selvä plussa. Peukutuksia :heart:! Onnittelut mummoutumisesta :kiss:. Varmasti on ollut sydäntäriipivän ihanaa nähdä oma lapsi vauva sylissään :saint:.

Putunen Oukkei. Näin vähän arvalinkin, ett odoteltaisiin veritestien tulokseen, vaikka varmaltahan tuo näyttää :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

Yhteistyössä