40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis: Joo kyllä se omalta tuntuu ja kun vauva synnytyksen jälkeen nostettiin tuohon rinnalle niin itkuhan siinä tuli. Niin ja meillä oli miehen simppaset käytössä. Tsemppiä sulle tähän kiertoon.

Plussapuhureita kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet täältä!:)Aurinko paisteleepi, duuniin käy pian tie...hetkeks tänne käväisemään tulin...

Mulla tänää kp1.. Menkat alkoi heti onneks kunnon vuodolla. Koska verikokeeseen voi mennä jo kp2.. siis meen huomenna. Loppuviikon tuo praktiikka olis ollut kiinni.. sitä pelkäsin ett menee kuukausi aikaa ennenku voi mennä niihin kokeisiin. Maanantaina olis ollu jo myöhäistä jos menkat ois tullu vasta huomenna.. onneks nyt näin. Jotta sitte jännättävää piisaa... ens viikollahan mahdollisesti olis jo miehen tulokset valmiina...
Juu, ollaan vähän puhuttu uudelleen ja mennään nyt askel kerrallaan. Mieheltä sain viimeks eilen vastauksen ett katotaan nyt ensin ne tulokset ja mietitään sit uudelleen. Mut jos miehen siittiöt ja muu ok, niin olishan siinä sit miehen geenejä kumminkii jos siihen lahjasoluun päädyttäisiin. No, toivottavast nuo clomit auttaa ovuloimaan. Mikäs se lugesteroni nyt oli... oliko se keltarauhasormooni? Mulle ei sitä nyt heti määrätty. Kysyn sitäkii sitte.

Joo, mä pohtinut sitäkii ett mitä tehtiin toisin silloin tärpissä.. oli punaviini, se liukastevoide mikä on suotuisa siittiöille.. sekä greippimehu. Joo, taidankin ottaa mukillisen sitä nyt vaiks purkki onkin lämpimässä. Punaviiniä lukuunottamatta aion kyl koklata samoja konsteja (oon ollu selvinpäin nyt kohta 3kk eikä tuo alko oikein innosta muutenkaan..), pupuilut noin joka 3 päivä kuulemma ok. Clomit pitäis alkaa torstaina, kysyn sitäkin huomenna.

Sori omaa, koitan nyt muutamaan vastata..

Annekristinatoki täällä saa kuumeilla vaikka olis 10.lapsi haaveissa! Meitähän yhdistää ikä.. toiset toki hieman nuorempia ja toiset vanhempia mutta yhteinen asia, ja aina kiva kuulla onnistumisista, se antaa meillekin toivoa! Jatka vaan kirjoittelua!! Plussatuulet sulle!!!!!:D

Juu, Mur Murkuten jo aiemmin mainittin niin toivottavast miehen solut ok! Mulle ainakii aivan yhtä rakas olis tää pieni jos sen syliin vielä saisimme!:heart:
Siitäkin puhuimme että mitäs sitte jos sekin menee kesken,, sithän on rahat laitettu hukkaan... mutta lääkärin mukaan on ihan hyvät mahikset jos siis on nuoremman luovuttajan munasolu käytössä..Samat keskenmenoriskit kuin yleensäkin.. mut eikös se/ne tutkita kuiteskii ett huonolaatuiset saadaan karsittua pois..?? Kun eihän ihmiset ottais tollaisia riskejä jos on vain pieni mahdollisuus olemassa..
Plussatuulet sinnekii päin! Vielkii sitä sulle sydämestäni toivon, oothan ollut täällä todella ahkera tukija ja kannustaja muillekin!!!:heart::hug:

Rominakselle tere tulemast takaisin!! En muista oonko jo maininnut mutta ei kai haittaa???Puuuhhh!!!!!+++++

Pikkutirrikkä terve sullekii ja pahoittelut tädistä! Tsemppiä tähän kiertoo!!!:hug:

Tuota... mulla varmaan mennyt ohi... Keskeneräinenkö plussannut??
Minä toivotan hurrjasti ONNEA!!!:flower::hug::heart:Ja tarrasukkia ja vauvaliimaa kehiin!! Oliks sulla ihan luomutärppi vai oliko joitain apukonsteja?

Ottis-Kattiskiitos tsempeistä ja tsempit sullekii tähän kiertoon, josta mahd. plussa syntyisi!! :hug::heart::)

Mur Mur!toivottavasti täti pysyiskii poissa!! Ylläri ois tervetullut!!!:D

Minni! onko sulla mitään uudempaa tietoa siitä kuinka moni noista suunnilleen menee kesken jos on luovuttajan munasolu käytössä? Kun koitan saada tietoa joka puolelta jotta voitaisiin sitte se päätös tehdä? Mutta tsemit sulle odotteluun ja ultraukseen!!!:heart::hug:
 
Ottis
Minni007 ja minttu2011 Kiitos tsempeistä tähän kiertoon :kiss:. Sitä tarvitaan, sillä laskeskelin, ett tänään viimeistään pitäis intaantua pupuilemaan, jos aikois sitä joka 3. päivä tahtia harjoittaa ovikseen asti. Luulen, että se miehen simppasille ihan hyvä ja tänään tulee 10 pv edellisestä pupuilusta, joten pitäis ne huonot sellaiset ajella ensin alta pois =).

Minttu2011 Hienoa, ett menkat tulivat oikeaan aikaan kuin tilauksesta :). Peukutuksia huomisiin kokeisiin :heart:!

mur-mur Toivottavasti tauti pöperöinen pysyy hallinnassa eikä pahaksi äidy. Oletkos tänään testaillut? Ettei tätiä jokin muu poissa pitelisi =).
 
Ottis




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp1/27-29......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp4/20-30......yk 1.........................1.
pikkutirri(42).............kp5/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp5/25-26......yk22......................1.
Ottis (44).................Kp7/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
anjamarita (43).........kp13/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp14/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp15/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp18/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (36).......kp21/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Keskeneräinen(38)....kp33/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp39/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp40/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp42/?............yk1.......................9. :heart:
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Kertokaapas kun sitä greippimehua juotte. Onko se R&D greippijuoma vai mikä?
Koitin markestista ettiä sitä mutta ei osunut silmiini kuin tuo greippimehujuoma. En jaksanut sitten enää lähteä luontaistuotekauppaan katsomaan olisiko esim. biotalla kys. mehua. Siis täysmehua haluan :)
Olen korvannut tätä puutetta mussuttamalla verigreippejä :LOL:
 
Minttu - kiitos sanoistasi:kiss:
..kyllä mie haluan kaikkia ihunaisia tsempata ja avittaa minkä tietämykseltäni/kokemukseltani pystyn:)..vajavaiset on tietoni, mutta netistä ettin minkä kerkeän aina jos siltä tuntuu.

Ottis - onnekasta simppasten "jahtaamista"..kunpa se sujuishin nyt tällä kertaa kivuttomasti..ennemminhin vain nautiskellen!:p:heart:

Lilliputti - aito grape mehu se paras:wave:..ja nuo ih-ka aidot hetelmät ne vasta onkin!!!=)
..verigreippi kun ei niin hapanta, kuin tuo tavan..ja voihan sitä hedelmäsokeria siihen puolikkaan/lohkojen päälle vaikka pikkasen ripotella;)
Mie käytin aina tätä:
Valio greippit
..on mukavan hapanta:$:D


ON kuulu sellaista, jotta sairaslomaa piti venyä hakemaan loppuviikko, tauti jyllää sen verta kovin:snotty:

..ja tätiä ei näy..saishan tuo tulla..mulla ole vielä kertaakaan myöhästellyt, muuta kuin tärpin käydessä..olen vain kyllä varma, jotta ovis viivästyi ja luteaaliaika täyttyy sitten torstaina..jos ei sitten kuulu..miulla alkoi jylläämään ne "kypsän naisen vuodet"..Kääääks!!!:O

Ps. Tänään en siis dippaillu, huomenna sitten jos ei punahelmaa näy..
 
Viimeksi muokattu:
ON:Kommentiksi tuohon greippimehuun... Mä en kykene sitä juomaan, kun on mielestäni niin karvasta... Mä yhä pohdin miksi mä täällä palstalla roikun...???? Mulle tulee vaan niin mieletön alakulo, kun kuukaudesta toiseen menkat tulee. Jos ei mulla olis niin ihanaa miestä niin mä olisin varmaan jo uponnut suohon kaiken elämän hankaluuksien kanssa... Voi kun saisin äkkiä konkreettisia vastauksia !!! Niin ja vaikka mä oon aika ahkerasti viime ajat listaa päivittänyt niin ihan mielelläni väistyn vähän taka-alalle. Mä oon nyt vaan niin väsy ! Mä oon tässä yrittänyt pohtia, että mitä mä löytäisin tämän kuumeilun tilalle ? Onhan mulla ne pyhisläiset ja muu vapaaehtoistyö, mutta jotain muutakin mä kaipaan. Mä oon vähän pakon sanelemana aika pienissä ympyröissä päivisin, kun armaani on töissä.
 
Ninni..on niin kurjaa kun voit noin pahoin:(..halitus:hug:

Minähin koin pikkasen samoin välillä: Täällä pinossa kirjoittelu ja ihan vaan muiden juttujen lukeminenhin ahdisti..tuntui, että olisi vaan päätään ittepintaisesti kuukaudesta toiseen hakannut seinään:headwall:

..nyt se on jo helpottamaan päin..jotenhin hissukseen oman tilanteeni alan ymmärtää/hyväksyä(en tosin kipuilemati ja vastaan panemati:saint:..)

..ja Ninni - älä huoli päivityksistä, aina joku jollain ajalle sen tekee - kuka vaan kerkeää ja haluaa.:)

Mies teki ennen saunaan lähtöä lihamakaroonilaatikkoa, sen juuri uunista nostin..taidanpa vä-hän maistella:p

..miulla hiukan vattan kans tänään ongelmaa..ummettaapi:x ja tämä on ai-ka harvinaista..jospa tuo nami eväs poistaisi tulpan..:D

Illan jatkoja ihunaisille naisille!!!:kiss:
 
Heipähei :wave:

Maanataina käyty klinikalla. Positiivisesti yllätytty munasarjojen tilanteesta, Löytyi ainakin 9 munasolun alkua toisesta munasarjasta, yksi munasolu oli jopa 18 mm, joten ovista nyt odotellaan innolla näinä päivinä. Ukkeli antanut spermatestin ja molemmat infektioverikokeet. Minä aloitin metuja syömään ja puolessa kuussa uusiaika, silloin suunnitellaan hormonihoitojen aloitus, mikäli ei nyt tässä kierrossa luomuna tärppää :)

Tänään kp 14 ja tikuteltu jo monta päivää, tänä aamuna viiva vahvistunut melkoisesti, joten ovis + varmaan tänä iltana taikka huomenissa :), simppojakin talletettu jo parina iltana ja tänään jatketaan :p
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp2/27-29......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp5/20-30......yk 1.........................1.
pikkutirri(42).............kp6/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp6/25-26......yk22......................1.
Ottis (44).................Kp8/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
anjamarita (43).........kp14/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp15/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp16/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp19/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (36).......kp22/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Keskeneräinen(38)....kp34/22-24......yk4.......................3. :heart:
Zillian (42)................kp40/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp41/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp43/?............yk1.......................9. :heart:
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Huomenta pitkästä aikaa kaikille! :wave:

Anjamarita - onnea hyvästä ultranäkymästä ja tsemppiä jatkoon! :) Toivottavasti luomuna onnistuisi - mutta jos ei, niin hoidothan on hyvä apukeino.

Ottikselle onnea tähän kiertoon!! ja iloa elämään lisäksi!

Mur-mur - paranemissäteitä sinulle!

Ninnille jaksuhalitus :hug:! Toivottavasti löydät eloosi mukavia asioita ja olosi paranee! Onneksi olet löytänyt ihanan miehen :heart: Se ei ole elämässä itsestään selvä asia todellakaan.

ON: punktiossa on käyty eilen ja tänään selviää onko alkioita kehittymässä, että pääsisi siirtoon. Munasoluja löytyi kuitenkin 9 kappaletta (samoin kuten viimeksi) joten pientä toivoa elättelen, että hedelmöityneitäkin saadaan. Viimeksi oli 3 hedelmöittynyttä, joista kaksi saatiin siirtoon.

myöhemmin: kuulemma 6 normaalisti hedelmöittynyttä siellä on :) eli tosi hyvin. Huomenna siirto, ja sitten tietää sen hetken tilanteen, moniko on vielä "hengissä" ja saataisiinko jopa pakkaseen jotain... jänskää... kaksi siis siirretään kerralla, jos siirrettävää on.

ja Rominas - tervetuloa taas palstaa seurailemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Lilliputti Minä olen juonut Lidlissä myytävää greippimehua, on mielestäni parempaa kuin Valion - ei ihan yhtä hapanta. :saint: :D Olen kyllä sittenkin vielä pehmentänyt makua sekoittamalla joukkoon appelsiinimehua tai ihan vaan Jaffaa. :)

Ninnille lämmin :hug: Voimia ja jaksamista sinulle.

ON: Eilen oli ultra ja tänään sitten alkaa vatsanahan rei'itykset
 
Täällä ollaan siis vielä...;)

Juu mintulle tiedoksi (muut varmaan jo itkevät kyllästymistään): plussasin kahden testin voimin viikko sitten. Nyt on laskuopin mukaan 4+5. Oli täysin luomukierto ja olin ihan shokissa että pystyi onnistumaan, olin laskenut että luteaalivaihe on niin lyhyt ettei ilman apuja ole mitään mahiksia. Nyt sitten vain toivoo että voisi pahimman keskenmenoriskin yli nukkua talviunta...

Eka neuvola on 29.11. ja aion käydä ennen sitä varhaisultrassa toivomassa että kaikki on paikallaan. Pelko - ja yllätys - ovat vielä varmaan niin pinnalla että puhdasta iloa tuntee vain hetkittäin. Mutta jokainen päivä lisää todennäköisyyttä että kaikki menee hyvin, joten yritän selvitä aamusta aamuun.

Plussapuhureita ja erityisiä onnentoivotuksia hoitokierroksissa oleville!:whistle::flower:
 
Ottis
Lilliputti72 Valion greippimehua saa S-kaupoista ainakin ja on ihan hyvää. Minä juon sitä reilun 2 dl päivässä ovista odotellessa. Ja just nyt tulikin mieleen, ett tälle päivälle sitä satsia ei riitä :'(. On tainnut mies käydä purkilla =).

mur-mur Kiitos :hug:. Onnea tarvitaan, sillä eilen illalla kävi niin, että ennenkuin saunan jälkeen olin saanut itteäni edes punkkaamiskuntoon, kuului jo makkarista kuorsaus eli mies nukahti ja sen jo olen oppinut, ett aamusta ennen herätystä ei kantsi yrittää mitään, kun miehelle työt kuitenkin niin tärkeitä, että herätyksen kärkkyminen verottas suorituskykyä.

Ninni69 Olen pahoillani, että susta tuntuu noin kurjalta. Mulla on vähän samaten kuin mur-murilla, että nyt kun sisäinen PAK-KO saada vauva on vähän hellittänyt, ei näiden juttujenkaan lukeminen niin riivi, vaan voi ihan puhtaasti iloita toisten onnistumisesta. Meillä tämä kierto on viimeinen, jolloin aion todella panostaa siihen, että ajoitus ja kaikki osuisi nappiin. Suunnitelmat kuitenkin näyttävät päivä päivältä vähän muuttuvan tai heittävän häränpyllyä, mutt eiköhän tästäkin kierrosta selvitä =).

Kiitos, että olet jaksanut listaa kuuliaisesti päivittää. Toivon tietty, ettet ihan kokonaan toivosta luovu, vaan voisit antaa luvan vauvahaaveelle, mutt niin, ettei tädin tulo joka kuukausi vedä ihan maahan asti, vaan... niin mitä?? Jaksaisit vielä uskoa, ett voi onnistaakin :heart:.

anjamarita Ihanaa, ett noinkin iso munis sieltä m-sarjoista löytyi. Ovis saattaa vielä päivän pari odotuttaa tuolla koolla, mutt aina vauvan tekoa kannattaa harjotiella =). Onnea oviksen bongailuun ja ennen kaikkea sen hyödyntämiseen :heart:!!

Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Ihana munissaalis sulla siellä :heart:! Toivottavasti siirtoon selviää ainakin se kaksi ja loput kiltisti pakkaseen odottelemaan. Peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin, ett niitä pakastealkioita ei kuitenkaan tarvis heti käyttöön ottaa :hug:.

Euphonia Uih =). Onnea matkaan :heart:! Minäkin olen joskus Lidlen greippimehua juonut ja kyllä sekin menee. Hyvän asian eteen juo vaikka lantrattua pissaa, jos tiukille vetää :LOL:.

Muistakaahan naiset myös foolihappolisä. Sitä saa ottaa tällä iällä jo ihan reilusti. Mä otan aamulla 2x 400 mg ja iltapäivällä Befoli-poretabletin, jossa sitä on vähintäänkin se 400 mg jos ei 600 mg, just nyt en muista kuinka paljon, mutt varsinkin alkuraskaudessa se on alkiolle todella tärkeätä, ettei tule pikkuiselle ongelmia selkärangan tai suulaen sulkeutumisen kanssa.

Keskeneräinen Ei me sun juttuihis kuule noin vain kyllästytä. Kiva vaan jos jaksat kertoilla tuntemisistas, vaikkei ne aina niin taivaita hipoisikaan :kiss:.

ON Mun piti alkaa tänään oviksen tikuttaminen, mutt päiväposti ei ole vielä tullut eli ei ole tikkuja ja sit toiseks, unohdin, ett pitäis tikuttaa ja ennen töistä lähtöä kävin pisulla eli nyt en päivällä ehdi ja varmasti menee yli 9, ett olen kotona, jolloin ei taas kannata ovistestiä tehdä. Mulla tosin vasta kp8 tänään, joten ei sillä tikuttamisella pitäis niin kiire ollakaan, kunhan vain saisin miehelle jossain välin sanottua, ett hänkin osais henkisesti valmistautua tulevaan :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
anjamarita, putunen, Euphonia - Onnen pipanoita matkaan!:heart:


Keskeneäinen - pikkiselle täältä sitä 9kk:si kiinnittävää S U P E R-liimasta:heart:


ON..alkoihan se täti kolkuttelemaan - veskireissulla aavistus tuhrua paperissa..
..taisin siis olla oikeassa tuon myöhäisen (Kp17-20/ ja lämmöt pysyi kuitenhin ylhäällä välillä 24-31.10)oviksen suhteen.;)
..ja dippasinhan mie päivällä(nega)..v a r u i l t a nääs:D

..räkää täällä vaan riittää:snotty: ja särkylääkettä pistellään poskeen, jotta jaksaa olla.


Puuuuuh jokaiselle tänne:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sori taas, tää on niin outo juttu. Tänään odottelen kuukautisia ja huomenna työmatkalle. Poika oli kipeänä ja pois päiväkodissa ja ollaan porukalla kotona ja leivotaan sämpylöitä. Siivottiin ja huomasin vaatteiden alle jääneen raskaustestin ja kun oli löysää aikaa huitasin testin pois, että vielä sekunnin voi kuvitella olevansa raskaana. Ja kääk, testiin pamahti suoraan plussa! Mä olin jo aloittanut urheilutreenit ja vatsalihasjutut yms. Mulla oli niin karmeat ne kolme ekaa päivää siirron jälkeen, ja vuotoa tuli että juttu oli mielestäni selvä. Sitten toissapäivänä yöllä tunsin vasemmalla puolella pienen piston, jolloin hetken ajattelin että olisko kiinnittynyt kun ei ihan perinteinen kk-kipu. Ilmeisesti niin tapahtui. Mitään oireita ei ole muuten ollut. Mutta siis tällä hetkellä olen raskaana???!! Jos tietty tuohon testiin on luottaminen, huomenna tarvitaan kyllä uusia testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Tringa - PALJON, PALJON ONNEA!!!:kiss::heart:

IHUNA..A I V A N I H U N A J U T T U K Y L L Ä!:):heart:

Kestikö se vuoto tuon 3vrk?..ja sitten loppui?..
..noita vuotoja kun saattaa ihan hyvin tulla alkuraskaudessa - miullahin veristä vuotoa päivä ennen plussaa -09

MUTTA HEEEEIIII..siullahan ei ollutkaan veristä se vuoto!..sehän oli vain kirkasta valkkaria?(ko)

Montako päivää olet nyt Lugeja ollut käyttämäti?..ehkä kannattaisi kuitenkin NYT jatkaa!:wave:
..tukisi hieman sitä omaahin progetuotantoa..eikös Luget määrätä AINA hoitojen jälkeen käytettäväksi..mille viikolle se nyt olikaan?..rv9?..jatka vaan noita Lugeja!=)

..onko siula tänään pp9 vasta?..vai lasketaanko siihen 1-2vrk lisää kun sait sen "solurykelmän"..blastokystin kyytiisi..vai mi-kä se olikaan nimeltänsä..mie en näitä oikein hallihe:confused:

Saanko vielä udella..m i t ä siulle sanottiin kun soittelit klinikalle tuosta vuodosta?..sanoivatko, jotta Luget voi jättää poijjes?

Pssst..huomaatkos, miulla kysely ikä..;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tringa
Hirmuisesti onnea Tringa!!! Minulla oli jonkunmoinen aavistus tällaisesta, kun kerroit siitä oudosta vuodosta. Ihana juttu!!! Liimaa ja tarrasukkia nyt mukaan!! Ihanasti on alkanut näitä plussia nyt loppuvuodesta tulemaan - toivottavasti plussatuulet tarttuisi meihin muihinkin =)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Tringa




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp3/27-29......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp6/20-30......yk 1.........................1.
pikkutirri(42).............kp7/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp7/25-26......yk22......................1.
Ottis (44).................Kp9/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
anjamarita (43).........kp15/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp16/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp17/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp20/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (36).......kp23/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Zillian (42)................kp41/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp42/?............Yk1......................4.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Tringa :heart: Onnenhalitukset täältä! Aivan samaa minäkin ajattelin mitä putunen silloin kun kirjoittelit siitä vuodosta, ethän maininnut että se olisi ollut veristä vuotoa :D Ihanaa! Tarraliimaa, teippiä ja ihan kaikkea!

Ihanaa päivää kaikille, kirjoittelen myöhemmin lisää... :wave: oli vaan pakko päästä kommentoimaan Tringan "outoa juttua" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tringa
Ottis
Putunen Ihanaa :heart:! Kakkoset kyydissä sulla :kiss:. Onnea matkaan hirmusesti :heart:! Sulla on siis pp0 tänään?

Tringa Muistan minäkin kun kirjoittelit siitä vuodosta ja sen jälkeen susta ei olekaan tainnut kuulua mitään. Hyvältä vaikuttaa :heart:. Onnea matkaan, vauvaliimaa ja tarrasukkia kans :heart:! Mites noi sun tiedot? Pp9, niinkuin mur-mur kirjoitteli, mutt mikä kp, monesko yrityskerta ja monesko lapsi, näitä nyt kyselisin, ett saan sut yrjöklubiin lisättyä. Niin juu ja ikä kans =).

mur-mur Kiitos toivotuksista :kiss:. Kovinkin soisin jo onnistuvani ja tämä plussaputki näyttää hyvältä. Kunpa mahdollisimman moni pääsisi plussaamaan :heart:.

Kurja sitä tätiä ku kolkuttelee ovelle jo :'(. Toivottavasti räkätauti taittuu pian eikä jää pitkäksi aikaa kyläilemään. Täti ja flunssa ku eivät ole kiva yhdistelmä :hug:.

ON Väsyttää taas tolkuttomasti. Eilen oli kokopitkä työpäivä palavereineen enkä malttanut taaskaan ajoissa nukkumaan, kun piti sitä 'omaa aikaa' saada :ashamed:. Tänään dippasin ekan o-testin ja ihan jouduin sen 10 minsaa odotella, ett alkoi näkyä mitään. Ensin ajattelin, ett peräti haamuksi jäi testiviiva, mutt kyllä siinä aavistus väriä on. Lupaavasti siis ovis siirtyy, sillä aiemmin mulla on muistaakseni jo näin kp9 näkynyt vahvempaa viivaa. Pupuiltu ei olla vieläkään, mutt onneks näyttää aikaa vielä olevan, ett ehtii talletuksia tehdä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä