Lilliputti72 Valion greippimehua saa S-kaupoista ainakin ja on ihan hyvää. Minä juon sitä reilun 2 dl päivässä ovista odotellessa. Ja just nyt tulikin mieleen, ett tälle päivälle sitä satsia ei riitä :'(. On tainnut mies käydä purkilla =).
mur-mur Kiitos :hug:. Onnea tarvitaan, sillä eilen illalla kävi niin, että ennenkuin saunan jälkeen olin saanut itteäni edes punkkaamiskuntoon, kuului jo makkarista kuorsaus eli mies nukahti ja sen jo olen oppinut, ett aamusta ennen herätystä ei kantsi yrittää mitään, kun miehelle työt kuitenkin niin tärkeitä, että herätyksen kärkkyminen verottas suorituskykyä.
Ninni69 Olen pahoillani, että susta tuntuu noin kurjalta. Mulla on vähän samaten kuin
mur-murilla, että nyt kun sisäinen PAK-KO saada vauva on vähän hellittänyt, ei näiden juttujenkaan lukeminen niin riivi, vaan voi ihan puhtaasti iloita toisten onnistumisesta. Meillä tämä kierto on viimeinen, jolloin aion todella panostaa siihen, että ajoitus ja kaikki osuisi nappiin. Suunnitelmat kuitenkin näyttävät päivä päivältä vähän muuttuvan tai heittävän häränpyllyä, mutt eiköhän tästäkin kierrosta selvitä =).
Kiitos, että olet jaksanut listaa kuuliaisesti päivittää. Toivon tietty, ettet ihan kokonaan toivosta luovu, vaan voisit antaa luvan vauvahaaveelle, mutt niin, ettei tädin tulo joka kuukausi vedä ihan maahan asti, vaan... niin mitä?? Jaksaisit vielä uskoa, ett voi onnistaakin :heart:.
anjamarita Ihanaa, ett noinkin iso munis sieltä m-sarjoista löytyi. Ovis saattaa vielä päivän pari odotuttaa tuolla koolla, mutt aina vauvan tekoa kannattaa harjotiella =). Onnea oviksen bongailuun ja ennen kaikkea sen hyödyntämiseen :heart:!!
Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Ihana munissaalis sulla siellä :heart:! Toivottavasti siirtoon selviää ainakin se kaksi ja loput kiltisti pakkaseen odottelemaan. Peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin, ett niitä pakastealkioita ei kuitenkaan tarvis heti käyttöön ottaa :hug:.
Euphonia Uih =). Onnea matkaan :heart:! Minäkin olen joskus Lidlen greippimehua juonut ja kyllä sekin menee. Hyvän asian eteen juo vaikka lantrattua pissaa, jos tiukille vetää
.
Muistakaahan naiset myös
foolihappolisä. Sitä saa ottaa tällä iällä jo ihan reilusti. Mä otan aamulla 2x 400 mg ja iltapäivällä Befoli-poretabletin, jossa sitä on vähintäänkin se 400 mg jos ei 600 mg, just nyt en muista kuinka paljon, mutt varsinkin alkuraskaudessa se on alkiolle todella tärkeätä, ettei tule pikkuiselle ongelmia selkärangan tai suulaen sulkeutumisen kanssa.
Keskeneräinen Ei me sun juttuihis kuule noin vain kyllästytä. Kiva vaan jos jaksat kertoilla tuntemisistas, vaikkei ne aina niin taivaita hipoisikaan :kiss:.
ON Mun piti alkaa tänään oviksen tikuttaminen, mutt päiväposti ei ole vielä tullut eli ei ole tikkuja ja sit toiseks, unohdin, ett pitäis tikuttaa ja ennen töistä lähtöä kävin pisulla eli nyt en päivällä ehdi ja varmasti menee yli 9, ett olen kotona, jolloin ei taas kannata ovistestiä tehdä. Mulla tosin vasta kp8 tänään, joten ei sillä tikuttamisella pitäis niin kiire ollakaan, kunhan vain saisin miehelle jossain välin sanottua, ett hänkin osais henkisesti valmistautua tulevaan
.