Hei,
en kestänyt enää aamulla vaan suunnilleen itkien soitin sinne Naistenklinikalle että pakko päästä käymään. Yöllä oli tullut vähän enemmän sitä veristä vuotoa, ja aamulla lähdin menemään kun aamun hoitaja oli inhimillisempi kuin se eilinen kätilö joka ei antanut tulla.
Jonottelin siellä viitisen tuntia, yksi lääkäri, ajatelkaa.
Oli hyvä olla rauhassa ja miettiä, ja ottivat heti alussa perusverikokeet ja HCG:n.
Torstaina se hcg oli 1676 ja nyt sunnuntaina se oli 6579.
Eli se oli noussut yli odotusten.
Lopulta kun pääsin lääkärille, hän tutkaili vatsaa ja ultrasi alakautta, ja kohdusta löytyi semmoinen pienen pieni piste mitä arveli vauvanaluksi, kuulemma vastaa n. viikkoa 5+ 0 ja sehän sopisi kuvioon kun tänään on vasta ovistestin plussasta päivälleen 3 viikkoa. Se oli niin pikkuinen, että ei siitä voinut mitään muuta sanoa, eikä tietenkään mitään sykettä näy, joten kai se vieläkin voi vaikka tuulimuna olla mutta on ainakin kohdun sisällä.
Lääkäri sanoi että nainen ei voi siivoamalla keskenmenoa aiheuttaa, keskenmeno tulee jos on tullakseen mutta hcg ainakin oli kehittynyt hyvin. Ei osannut sanoa mistä se vuoto tulee.
Mies on palannut laivalta, ja sain kotona ihan itku-potku-raivarit kun tulin, olen huutanut ja mesonut ja paiskinut kun joku sekopää, kaikki paine ja jännitys laukesi ja nyt olen ihan turta ja mies sanoi viimeiseksi ottavansa eron kun olen ihan hullu ämmä.
Sanoin sille että ihan sama, en anna kenenkään nimitellä minua enää, tämä vauva ei tule kuulemaan äitiään lehmiteltävän, mieluummin kasvatan sen yksin.
Olen onnellinen että kaikki hyvin vuodosta huolimatta, tulevaisuus näyttää mitä seuraavaksi. En tiedä yhtään mitä olette kirjoitelleet, kun sivu meni "tukkoon".
Toivottavasti muilla on asiat hyvin.
Eikö uskomaton nousu torstaista sunnuntaihi hcg:llä?