40+ so what!!! (vol 5.)

O-testiin "hieman" jo vahvempi viivanen..ja..pientä ovis tuntumaa alavattalla :) ..enää 1 testi jäljellä-kun uteliaana jo muutaman testailin liian aikaiseen.:whistle: ..dippailen viimeisen huomenissa..mutta tänään simppa talletuksen teen ehdottomasti ;)
 
mur-mur ei ole prolaktiinikoetta tehty. Ymmärsin gynen puheista että ei vielä ollut aihetta siihen mutta jos vielä pitempään jatkuu niin sitten. Ajattelin että kyllä hän varmaan olisi minut lähettänyt jonnekin jos olisi ollut aaihetta. Mulla on myös se että mulla oli oikeastaan kolme raskautta hyvin lyhyen ajan sisällä eli ensin keskenmeno 2005 elokuussa ja sitten uusi raskaus alkoi vielä saman vuoden puolella ja tyttö syntyi elokuussa 2006 ja sitten tulin heti raskaaksi ensimmäisten kuukautisten jälkeen (imetin vielä öisin esikoista) noin 7,5 kk:n kuluttua synnytyksestä ja kuopus syntyi loppiaisen paikkeilla 2008 jota imetin kesään 2008. Ajattelin että tuo hormonituotanto on päässyt kasaantumaan kun oli hcg arvotkin kuopuksen kohdalla jostrain syystä niin korkeella että jouduin lapsivesipunktioon kun epäiltiin downin syndroomaa. terve lapsi kuitenkin syntyi. Ja oli kaikenlisäksi oikein "salamasynnytys tuo kuopuksen maailmaan tulo ja selitykseksi sain sen että on nin pienet ikäerot että kropalla vielä niin tuoreessa muistissa. Synnytys nimittäin kesti kaikkinensa 55 minuuttia.

Mutta jos en parin kierrron kuluttua edelleenkään ole raskautunut niin otan yhteyttä gyneen!
 
INIALLE ihan alkuun :hug: :hug: Toivotaan nyt kuitenkin kovasti ettei täti kurvaisikaan paikalle vielä vaan tuhrut jäis sikseen!!

ONLDREAM onnittelut haamusta!! =) =) =) Luulenpa, että alkaa siitä pian vahvistumaan...

ERKA testaillut myös --- tsemppiä ja +++onnea tuleviin testauksiin =)

Myönnän kyllä, että olen jo itsekin pari testiä polttanut....ekan tein maanantaiaamuna ja siihen tuli 2 min sisään ihan ohuen ohut sininen viiva, joka sitten katosi mutta tuli uudelleen reilun 10 min jälkeen (herkkä CB)! Outoa. Tänä aamuna samanlainen CB-testi mutta ei yhtä selkeää haamua, ihan piti silmät sirrillään tiirata eli tulos oli kyllä nega. Huomenaamulla taas...... :p Rinnat ovat vielä tosi kipeät mutta ei muuta mainittavaa, eilen tosin alkoi saunassa huimaamaan, mitä ei yleensä tapahdu. Huimaus jatkui tänä aamuna ja helpotti päivän edetessä. On tämä kyllä todella piinaavaa...... :headwall:
 
mur-mur juu testi oli s-marketista ostettu liuska testi.kyllä siinä viivassa oli väriäkin ei pelkkä viivan paikka. SEn vetrta pienellä paikkakunnalla kun asutaan piti katsoa ketä on kassoilla töissä ja hylly läpi monta kertaa kiertää ettei vaan tuttuja ole :LOL:
Aarretta piti kassissa säilöä kotiin asti,mutta johan se nyt oli haalistunut,no huomenna pitäisi tulla herkkiä testejä,sitten uutta putkeen ;)
 
Erka kyllä on tullut muttei jatkuvasti,ovis aikaan olen huomannut ja menkkoja edeltävä päivänä,juu ja lapset taitaa olla samoja ikijä.
Tässä kierrossa huomasin just oviksen aikaan ja nyt ei ole tullut kun parina iltana olen kokeillut.
 
Emily 67 predictor herkkää en ole koskaan kokeillut mutta sitä vähemmän herkkää kyllä ja oikein aikoinaan näytti mutta haaleeta pallukkaa (koskaan ei antanut vahvaa väriä vaikka olin onnistuneesti raskaana. clearbluen digiin luotan kuin kiveen :LOL: vaikka se toistaiseksi on mulle aina ilmoittanut että ei raskaana mutta tottahan sekin oli. onkohan se digi yhtä herkkä kuin ne toiset herkät cb:t?
 
Mä en taas ole kokeillut tuota CB digiä, niitä tavallisia herkkiä vaan joihin tulee sininen +/-

Vuosia, vuosia sitten (1995, 2000) testasin plussat ihan tavallisilla predictoreilla mutta en koskaan niin aikaisin kuin nyt. Sitä on jotenkin kärsimättömämpi, ja hyviä testejä on paljon tarjolla.....
 
Täällä on nähty haamuja... onnea niistäkin! En ole itse koskaan moista nähnyt...

Kyllä tämä nyt on tässä. Vuoto vaan lisääntyy, vaikka ihan hissukseen vielä tuleekin. Ja muutenkin ihan menkkojen oloista. Huomenna testaan TAAS sen kauniin valkoisen negan, ja saapi sitten päivittää huomiselle kp1. Vaikeeta on ollut olla töissä kun tulee tippa linssiin aina välillä. Jään nyt vähäksi aikaa loukkooni murehtimaan, pysyn kyllä listalla mutta en varmaan niin paljoa kirjoittele. Parempaa onnea muille rktt-läisille!
 
Heipä Hei ! Saako porukkaan tulla mukaan ? Täytin syyskuulla 40 ja ennestään muksuja 5, poika vm-93, tytär vm-96, tuplatytöt vm-00 ja poika vm-07.

Mirenan poistatin marraskuun alussa ja yk 1 mennään.. tänä aamuna jollain s-marketin pregnet liuskatestillä testailin negaa ja kp 33 mennään mutta enpä tiedä mistä kp laskisin kun mirenan poiston jälkeen menkat kesti kaks viikkoa..koko ajan on tunne että ihan just täti kurvaa paikalle mutta toisaalta taasen ois niitä muunlaisiakin tuntemuksia mutta ehkä mun mielikuvitukseni vaan tekee omia temppujaan...

Kellekkään en vauvahaaveistani ole kertonut, saisin varmaan passituksen suljetulle, liikaa jo ennestään lapsia ja vielä vanha akkakin huh huh...

Jospa pääsen pian kärryille teidän jutuistanne ja pääsen kuumeilemaan mukaan ! :) B)
 
Ottis
Inia Toivotaan tädin pysyvän poissa. Lohtuhali :hug: sulle anyway, kun kurjalta tuntuu :(

Onlydream Onnittelut haamusesta :heart: . Kyllä se siitä vielä plussaksi muuttuu. Näin uskotaan, kunnes toisin todistetaan, eikös vaan?

Näyttää teillä olevan aikalailla tietämystä eri testeistä. Minulla ei ole plakkarissa kuin Cb:n kaksi digitaalista testiä ja niitäkin ajattelin käyttää vasta sitten, kun täti selvästi myöhässä. Viimeksi auttoi ihmeesti ymmärtämään, etten ole raskaana, vaikka laskujeni mukaan täti olikin toista vrk:tta myöhässä, kun digitestin tein ja linssiin pamahti selvästi suomeksi "ei raskaana". Eihän se kiva tunne ollut, mutt lopetti haihattelut kummasti ;)

Ihan tässä alkaa kuitenkin tuntua, ett ehkäpä sittenkin joitain testejä vielä netistä tilaan :saint:. Me asutaan myös pienellä paikkakunnalla ja en ihan ekana viittis S-marketista tai apteekista lähteä testejä hakemaan. Ajattelisivat pian tutut, ett seonnu oon. Siis pahemmin kuin ite arvaankaan :snotty:.

Tervetuloa minun puolestani nallekalle :flower: Kai sitä ihminen saa vähän hullu olla =) Hassua, ett just hoopoudestani kirjoittelin, kun näin viestisi tulleen.
 
Ottis tuossapa muutama testejä myyvä hyvä nettikauppa..

http://www.kotitesti.fi/

http://www.halpa-testi.fi/

http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/raskaustesti?gclid=CNXs_ayNx54CFYeB3godXBIAsQ

http://mammaksi.fi/

 
nallekalle Teretulemas joukkoomme kuumeilemaan!!!:wave:..etkä sie mikään "vaha akka" ole, sopivan ikäinen..:D

Jos haluat tuonne listallemme, kertoileppa: kiertopäiväsi/kierron pituus, yrityskerta(sehän olikin se 1)..ja lapsosia siulla onkin jo 5, kuudetta haaveilet..eikös? =) ..juu ja kovasti tärppionnea!!!:heart:
 
nalle kalle tervetuloa minun puolesta ,meitähän tänne mahtuu..ihanan iso perhe sinulla ja kaksos tytötkin olet pyöräytellyt.. salaa itse olen aina toivonut kaksosia. =)
Voiko lapsia olla jotenkin liikaakin?? ei kai.. sehän on rikasta elämää lasten kanssa ja lapsista seuraa toisilleen. Siinnä on elämän makua kun pirpanoiden touhuja seurailee =)
 

Yhteistyössä