40+ so what!!! (vol 5.)

Olen lukenut melkein joka päivä taustalla, mutta en ole kommentoinut. Tykkään teistä kaikista silti =) :heart: Ehkä olen vähän kuin Murmukka, en mielelläni jää asumaan tähän koneelle. Työn takia joudun jo naputtelemaan niin vietävästi.

Mutta tämän meidän pinon plussat ovat piristäneet mieltäni hirmusti! Nyt on omakin kierto taasd piinavaiheessa, tosin tämän torstain testaajiin en vielä osallistu, mutta seuraavan torstain kyllä! Dpo on kyllä hyvällä mallilla jo ihan näillä päivillä....... :whistle:

Leenalle erityishalit! Voimia vaikean suhteen kanssa... :heart:
 
Leena65 todella iso, lämmittävä voima&jaksu :hug: ..sinulla on nyt todella vaikiaa ja en yhtään ihmettele, tunteet kun on kuiteskin pelissä!!

Mie vähän luulen, että tuo suuri stressi on sun kierron pistänyt sekaisin kun nyt ilmenee jo tiputtelua..tai..mie toivon sitä toista..:heart:..voi kun mie niin kovin siullekkin sitä pikkaraista toivon, niin kuin meille kaikille!!!:)

Sinnuu en mie rohdi, aikuista ihmistä neuvoa..mutta älä riko ittiäis sisältä :| ..kirjoittelitkin, että ennen olit iloinen ja hyväntuulinen..minne se nyt katosi?..älä ANNA sen kadota rakas ystävä!!!..toivon siulle sitä hyvää&onnellista mieltä takaisin!!!..voi kun olisikin miulla taikasauva, jolla voisin siulle taikoa sen iloisuuden mieleesi&elämääsi takaisin!!!!!!!!!!!!!!



Hemppaliinalle toivon myöskin oikein hyvää jatkoa elämääsi-lämmin:hug: ..päätös kuitenkin aina satuttaa, mutta elämä jatkuu..:) ..käythän meitä aina välistä kurkkimassa ja tsemppailemassa!!..ja jos olosuhteet muuttuvat, avosylin otamme siut taas vastahan tänne:heart:

mur-mur
 
Hei kaikille !!!! Pahoittelut tädin vaivaamille ja paljon plussatuulia kaikille.

Leena olen pahoillani puolestasi. Olet mielessäni. Voimia sinulle :hug: .

Onnea hoitoihin, jotka niihin ovat menossa. Sekä kaikkea hyvää niille, jotka poistuvat listalta. :heart:

Tulipa mieleni käväistä, kun ovelasti nyt nämä kp:t heittelee.Välillä jo käy mielessä olenko "salaa" raskaana, vaika täti tuli ja negaa on testit näyttäneet. Vai vaihdevuodetko tähän yht´äkkiä hyppäs.
Keskimäärin kp ollut 25 jo puolen vuoden ajan. Silloin, kun plussasin oli kp 30 nyt olen tätiä taas odotellut ja kp on jo 32 tänä päivänä. En tajua mitä heittelee. Tissit on mukamas kasvaneet ja mahakin, mutta taitaa olla vain lihomista. En tiedä ovela juttu.
Mielipiteitä ??? :eek:
 
..hieman "ommoo nappoo"..

Aamusella kun heräilin, oli TOSI okse olo ja huippas(luulotautinen s**tana)..:LOL: ..Prismalla ei meinannut jalka jaksaa nousta ja huokailutti..joko nyt on pullat lämpöisesti uunissa tai mie olen sairastumassa johonnii possu RÖH, RÖH tautiin!! :p..sitä ensimmäistä mie toivon kyllä mieluiten..:)

Plussatuulet puhallelkoon joka mökin ikkunasta&ovesta sisähänPHUUUUIIII!!!!:whistle:

mur-mur
 
Kiitos taas tuest ja kannustuksesta! Aion vielä jonkin aikaa täällä roikkua. Miehen kanssa ok keskustelu, vaikka asiat ei muuksi muutukaan: "Haluan pitää vapauteni...En halua sitoutua...Olet mulle kuitenkin tosi tärkeä". Jaksanen taas yhden kierron.

Soittelin lapsettomuusklinikalle mun loppukierron labroista eikä sieltäkään hyviä uutisia tullut: progesteroni 11... matalin suositusarvo tais olla 12. Hoitaja arvioi, etten ovuloinut tässä kierrossa lainkaan. Ovistesti tosin oli +. Osaako joku valaista asiaa? Rinnat ovat nyt ääriarat - lähes kuin rintatulehduksen aikana. Ainoa ero siihen on, että eivät ole niin kovat ja pinkeät. Nännejä kihelmöi. Onko tuolla matalalla progesteroniarvolla joku yhteys rintojen arkuuteen? Hoitaja lupasi soitella mulle tänään, että kirjoittaako gyne mulle puh.reseptin (clomeja? jotakin muuta?) mutta taisi mennä sitten huomisen puolelle.

Sori kaikki, olen niin puhki, etten jaksa kuin omaa napaa tuijottaa. Pitää tosiaan keksiä muuta ajateltavaa ja toimintaaö

Hemppaliina-hyvää jatkoa sulle. Pistäydy välillä seurassamme. Luulen tosin, että teen sulle piakkoin seuraa.

Kaikille teille iso kiitoshalaus :hug:
 
Uudi voi että, olisiko SITÄ!!!!!:heart::)..siun pittää kohta testata..haluaisitko testailla meidän kanssa torstaina, jos ei siulla vuoto ala?..onko siulla muita oirehia kuin, tisut&masu kasvaneet-ja siinähän niitä jo onkin!!;)..uskallankos mie kirjoittaa, että toivon salaa.. *siun plussaavan*....anteeksi jos näin ajatelen, mutta en mahda mitään..uskon kyllä yläkerrassa olevan sinnuu ajattelevan ja siusta pitävän kyllä lämpimästi huolen.:heart:..

mur-mur
 
mur-mur viime kuukautiset oli kyllä ihan normipitkät sen jälkeen, kun olin sen plussan saanut ja sitten negan. Eilen varmistin, jos tarvin jotain lääkettä. Nega oli. Silti tuntuu ovelalle.
Yläkerran isännältä tuli viestiä miehelle jo aikaisemmin, että ei kannata yrittää enää, että minun elimistö ei kestäisi ja siksi kyllä uskon, että en ole raskaana, mutta silti ihmettää nää heitot. (kondomi oli käytössä sen jälkeen) Ajattelin, kun olen lukenut, että ihmisiä on ollut raskaana, vaikka ovat saaneet negoja ja tätikin on tullut.
Olipa sekava sepustus.
 
Solakka Silakka: Rohkea rokan syö, eli voit laittaa plussanneiden listalle. Se kp 26 plussa oli vielä vain haamu, mutta voi sen laittaa kuitenkin kun se oli ensimmäinen mutta todellinen MERKKI! Olen tehnyt 4 testiä ja viiva on vahvistunut joka kerta ollen eilen jo lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Nyt vain ootellaan sitten päivä kerrallaan. Yritän paneutua jokapäiväisiin rutiineihin ja pikkuhiljaa liikuntaan tämän possufunssan jälkeen ja harvakseen käydä vilkaisemassa sivuja :LOL: ...mikäli pystyn.. mullakun tuo itsekuri ei ole paras mahdollinen.

Tulkaa sitten perässä tuonne 40+ plussanneiden sivuille!

T Star67 ja nuppu 4+4.

PS: vieläkään ei ole juuri mitään oireita. Kahvi maistuu, ei kuvotusta eikä mitään hajuelämyksiä, ei heikotusta, ei väsymystä. Yhtenä yönä vain palelin julmetusti ja sitten aamulla heräsin hikisenä! Lämmöt on koholla edelleen , tänään 37.3.

 
Heissan!

Paljon olette kirjoitelleet ja kaikki kyllä luin lävitsekkin. :D
Onnittelut edelleen plussanneille ja niille keillä viivat vahvistuneet! :flower: :heart:

Hastu:pahoittelut menkoista! :hug:

Keitäs vielä on jäljellä torstain testaajissa?
Ihmettelen suuresti, että minäkin edelleen olen siinä joukossa tällä hetkellä....niin kovat menkkakivut alkoivat aamulla 10 aikoihin töissä ja olin varma, että ne ovat alkaneet, monesti olen vessassa ravannut, mutta verta ei vielä näy. Minulla, kun ei yleensä edes menkkakipuja ole, vaan ne alkavat kuin salama kirkkalta taivaalta...no seuraan tilannetta..jännityksellä, sen myönnän :saint: :heart:

Niin ja älkäähän hyvät ihmiset masennuksen tai alakulon valtaan joudu! Syksyn kauneus ihanissa luonnon väreissä ulkona, vaikka aina sataa! :D

Jännittävää viikon jatkoa ja hoitolaisille myös paljon Onnea kiertoihin, kuten ihan jokaiselle pinossa olevalle! :flower: :heart:

Mahdotontako :heart:

 
Star67 miulla oli juuri noin toissa aamuna..palelsi ihan sikana ja sitten heitti kuumat aalot ja hikeä pukkasi :)..kyllä jännittää..

Ihanaa kun viivanen vahvistunut, sie olet nyt raskahana,:heart: nauti vain kovasti!! :wave:

Mahdotontako siulla myös jännät hetket, toivon kovasti sitä :heart: siulle!!!

mur-mur
 
Voi hyvät ihanat ystävät; mur-mur, Uudi, Leena ja Mahdotontako. Niin sydäntä riipaisevia kirjoitteli varsinkin Leena ja Uudillakin jännittävät tuntemukset. Leenalle vahva tsemppi, että plussa tulisi varsinkin nyt, mutta jos ei, niin sitten seuraavasta kierrosta. Kyllä sen miehen nyt täytyy ymmärtää, että ei sitä ihan napin painalluksella tulla paksuksi. Uudi, kiva kun käyt vierailemassa ja olisipa jännä kun saisit nyt kuitenkin sen plussan. Eiköhän sieltä yläkerrasta annettaisi niitä voimia raskauteen, jos se teille olisi nyt tulossa :) . Mur-murin oireet ovat kyllä nyt nii-in oikeat, nii-in oikeat... Toivottavasti se on sitä nyt!! Torstai.... :whistle:
Mahdotontako, roiku nyt vaan listoilla torstaihin asti sinäkin, äläkä päästä täti-turkalesta sinne.

Hastulle :hug: menkoista, samoin Hemppaliinalle negasta :hug: ja voimia taka-alalla olemiseen. Toivottavasti se auttaa paitsi pään hajoamiseen (mistä kärsin minäkin) myös raskautumiseen.

Laskin tässä, että Päikki, Star ja Taikakuu ovat kaikki samoilla kp päivillä. Tai siis pitänee sanoa jo raskausviikoilla. Vaikka plussasitte eri päivinä, on teillä kaikilla kait nyt tuo 4+4 rv. Tuleekohan kaikille sama laskettu aika?? Murmukka taitaa johtaa neljällä päivällä tuota kolmikkoa...

On: Tisuja kivistää entistä enemmän ja krapula vain "pahenee". Nenä on tukkoinen ja viluttaa - välillä myös hetkittäisiä pieniä hikoiluaaltoja. Täti tulee nyt oikein rynnäköllä, jos ei pullat nyt ole uunissa. Melkein peljättää kuitenkin kirjoittaa nuita oireita kun tietää miten sitten pää taas hajoaa!!! |O
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hastu39 (39).............kp1/25-29........y.13v.........3.
ikiemo (45)................kp4/20-50........y?..........4.
oivikki (41)...............kp5/23-27.........yk8...........1.
Tirlittan1968 (40).....kp7/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp9/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp11/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp15/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp19/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp23/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp23/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp23/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp23/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp25/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp27/25-28..........y.2,5v.........2.
Hemppaliina (46).......kp27/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp28/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp28/28-32.........yk9...........3.
mimmimamma (47)....kp32/28..............?.............4./1. yht.
Taikakuu (41).............kp35/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp39/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp41/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46)..........kp77/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo17 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
Solakka Silakka (40).......dpo13
Jadette (40).............dpo13
Mahdotontako.........dpo13
Terry64 (45)...........dpo11
Leena65 (44)..........dpo11
Ämy (40).................dpo10
liiza (43)..................dpo10
mur-mur (44)..........dpo8
Wiara (39)..............dpo4
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)......15.5.2009/kp27/pp10....1./1.yht.....LA24.01.2010
Murmukka (43)..........21.10.2009 (Plussa dpo11 18.10.2009)
star-67 (42).....21.10.2009...kp26/26-46...yk10.....3.
Päikki (41).....25.10.2009......kp30/?.......y.2v.........2.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Listaa päivitetty..

Hastulle pahoittelut tädistä!:hug: Mutta uusi kierto - uusi toivo! :heart:

Hemppaliina :'( voimia sinulle syksyyn! Tule kertomaan kuulumisia välillä!

Mur-mur hyvät oireet!! Voisi ennustaa kahta viivaa tikkuun!

Jadette samoin.. mielenkiintoisia oireita. Aika pelottavia juttuja kerroit clomeista.. oon nimittäin aloittamassa niitä ensi kierrossa, jos alkaa silleen, että pääsis inssiin. Mutta ehkä ne on yksilöllisiä noi reagoinnit.. Tosiaan arveluttaa hormonien käyttö, oon melko luomu ihminen, mutta mitäpä sitä ei sen nyytin aikaan saamiseksi kokeilis..? :snotty:

Leena paljon voimia sinulle. :hug: Toivottavasti tilanteesi ratkeaa jollain positiivisella tavalla ja ajan myötä rauhoittuu!

Star kiva kun kävit viestittelemässä, olenkin vieraillut siellä teidän palstalla salalukemassa ja toivon todella, että joku päivä saisin liittyä plussanneisiin. Nauttikaa nyt siellä olosta täysin rinnoin ja vatsoin! :heart:
 
Solakka-silakka.. sinut äskeisestä unohdinkin ja terveiset kaikille muillekin jotka unohdin ja ovat halin tai tsempin tarpeessa :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Niin, Silakka olet samoilla rktt-päivillä. Ei niitä oireita kannata vielä tiirailla - vasta plussan pärähdettyä tikkuun - eli tostaina!!! Ei sinun välttämättä tarvitse niitä clomeja aloittaa... ne kaksi viivaa voivat olla jo tässä kierrossa! Mutta jos kuitenkin ne joudut käyttöön ottamaan, niin uskon että selviät vähemmillä oireilla. Eivät toisille aiheuta tosiaan paljon mitään oireita, mutta ääripäässään voivat olla kuten minulla. Mutta kyllä senkin kestää, kun tietää mitä siitä voi seurata :D .

Hei, mistä tuon plussanneiden pinon löytää?? Millä sivulla??

Niin ja Star, sairastitko oikeasti possuflunssan? Ihanaa, että viivat vahvistuivat sinulla kuin myös Päikillä.
 
Jadette plussanneiden pino on "odotusaika" puolella--> 40+ so what!! *odottajat*..sinnehän me kaikki koht siltään siirrytään, eiks juu!!?? :D

http://kaksplus.fi/keskustelu/c3 ..tuoltapa löytyy..

..on se vaan jännä kun ei meinaa uskaltaa kirjoitella oireista..sitä pelkää, että jos ne kirjoittaa/kertoo-ne häviää..:p ..miulla on edelleen oireina valkovuoto( ei tule "lorottamalla" )/PMS(ärrin murrin!!..)/syljen erityksen lisääntyminen/välistä painon tunnetta enempi alavattalla ja hieman huonoa oloa ajoittain..
Nämä vaan sopivat muuhunkin..vaan odotellaan ja kuulostellaan..

:heart:Mukavaa illanjatkoa kaikille yhteisesti:heart:

mur-mur
 
Iltaa kaikille!!

Täällä vatsaa kirvelee, yleensä ei tunnun pisto tai sen jälkeen miltään, outoa. No montaa päivää ei todennäköisesti tarvitse pistellä. Kiitos tsempityksitä kaikille.

Hempaaliina hyvää syksyn jatkoa sinulle. Kiva kun tulet kuitenkin meitä moikkaamaan.

Hatsu :hug: , onnea uuteen kiertoon.

Star Jee siirryit + pinoon!! Ihanaa raskaus aikaa :heart:

Leena jaksamista sinulle. Stressikin voi tosiaan sekoitta kiertoa. Toivottavasti ne lääkkeet auttavat sinua.

Mahdotontako jospa ne kivut olisi sitä + oiretta.

Uudi kiva kuulla sinusta, tule kertomaan miten tilanne etenee.

Jadette uskotaan jotta on pulla uunissa b =) d

Mur-Mur kiitos oire listasta, ilahduin tuosta kohdunnupuka jutusta tässä keirrossa, en sitten menetä toivoa vaikka se löytyisi mistä.
 
Nyt vasta huomasin, jotta Jadetellakin on ollut noita vilutus&hikoilu "kohtauksia", jos noin voipi sanoa ;) ..hmmm..krapulainen olo= huono olo ja heikottaa..näinkö? :p ..huimaako sinnuu välistä?..miulla muutaman kerran kun kattelin esim. telkkarista ohjelmaa, jossa ajettiin autolla ja auto heilu ees, sun taas-miulle tuli huono olo :x ..normaalisti en TODELLAKAAN ole noin herkkä!

Kun kirjoittelin, että alavattalla painon tunnetta..se on oikiastaan sellaista pientä jomotusta ja joissain asennoissa tuntuu enämpi..välillä reinoilla(munisten kohta) ja sitten tuonne jonkin matkaa ylöspäin häpyluusta..

..tämmöistä taas ja toivon parin päivän sisällä tulevan enämpi ja enämpi: krapulaista olotilaa, päästä heittämistä, kipuilua muniksissa/hävyn päällä..ja kaikkia mahdollisia ja mahdottomia r-oireita-ISOLLA R:llä!!!!! :wave:

Ps. Jos miulla ei olisi minkäänmoisia PMS-oireita, olisin nyt varma että plussaisin kuun vaihteessa!!! ..vaan kun -04 raskaudessa olin NIIN viilipytty, rauhallinen ja olo eteerinen/onnellinen..-87 raskaudesta oloa/oireita ennen plussaa en muista enää :/ ..

Hyv yöt ja r-keijun pööööölyyyyyääääää !!!!!!!!! :heart:
 
Mitenköhän kävi Leenan tuhruilun kanssa? Samaa matkaa ovat kiertomme käyneet ja minulla on nyt kp 1, joten huomiseen testaukseen minun ei tarvitse osallistua. Mites sinä?

Hemppaliinille heipat, mutta toivottavasti ehdit käymään aina silloin tällöin täällä. Vähän vastaavansuuntaisia mietteitä on itsellänikin.

Hastulle
harmitus kp 1:stä, mutta toisaalta jos oli välikierto, niin hyvähän se on, että päättyy aikoinaan ja uusi yritys voi alkaa.

Liiza meinaa tiivistää jännitystä ja testata vasta ensiviikolla. Minä nostan aina hattua kaikille kärsivällisille ihmisille, sillä sitä ominaisuutta minulla ei ole ollenkaan. Ihailen kyllä suunnattomasti.

Uudi kyselee vaikeita. JOskus kroppa vähän "sekoaa" km:stä ja kierto saattaa muutaman kerran vaihdella. Mutta jos et olisi kertonut testanneesi, olisin veikannut raskautta. Toisaalta ainahan sitä kuulee juttuja siitä, miten pissatesti ei reagoikaan, vaikka raskaus olisi alkanut. Ootko miettinyt veritestiin menoa?

Leenalle
vielä tuosta ovistestin plussasta, että se ei aina merkitse sitä että ovis todella tapahtuu. Lh-hormoni nousee kyllä sen verran, että testi reagoi, muttei niin paljon, että munis irtoaisi. En tiedä onko tästä kyse sinun tapauksessasi, mutta näin olen antanut itseni ymmärtää. Joskus sitä luottaa liikaa ovistesteihin, sillä se ei ole välttämättä tae oviksesta. Hyvä, että saat kuitenkin mahdollisesti apuja kiertoon. Minä meinaan tammikuussa ottaa tropit mukaan, jos vain gyne ne kirjoittaa, niin kuin jo lupasi. Kerrothan sitten, mitä lääkkeitä saat, jotta voidaan "vertailla".

Star rohkaistui odottajien puolelle, niin sitä pitää. Plussa on vahvistunut ja lämmöt edelleen koholla. Tosi hyvältä näyttää. Äläkä yhtään haikaile niitä oireita. Hyvin harvoin ne mitään mukavia on. Joskus kyllä tosi hassuja.

Tästä tulikin mieleeni, että kertoilkaapa jo raskaana olleet, että oliko jotain kummallisia mielihaluja tms. raskausaikana.

Mahdotontako
, onkohan nyt se sinun kiertosi. Sitkeä sissi olet, jos et ole vielä yhtään testannut. No, huomenna sitten.

Onkohan Jadette ollut krapulainen tänäänkin :) Toivotaan, ainakin jos se olisi raskausoire. Muutoihan krapula ei ole kovinkaan toivottava tila.

Niin ja kirjoitelkaa vaan oireista, sillä ei niiden kertominen ainakaan alkanutta raskautta keskeytä, vaikka tietysti on joskus kiva pitää jotain asioita itselläänkin ja ikään kuin helliä niitä sisimmässään.

Minä siis en nyt osallistu huomiseen testaukseen, mutta tulipa verkkoapteekista tilattua pino r-testejä. Ehkä sitten tämän alkaneen kierron lopulla, ne tulisi tehokäyttöön. Niin ja tietysti myös nimen voi poistaa rktt-listalta.

Solakka-Silakallakin on jo komean kokoinen dpo -päivä. Jännittävää.

Oivikille tsemppejä tähän kiertoon. Saadaankohan aikaiseksi samanlainen testauspäivä, kun alkaneita kiertojakin on jo aika iso pino.
 
Mur-mur... semmosta puolioksua oloa tarkoitan. Eilen kyllä huono olo tuli vähän aaltomaisesti pitkin päivää ja aina välillä helpotti. Päätä ei kuitenkaan särje, eikä muita kipuja kuin tuo samainen alavattan/muniksien/kohdunkohdan ns. painekipu. Vaikea selittää, ei kovin kovaa kipua, mutta semmosta, että esim. pissatessa tuntuu kuin olisi virtsatulehdus ja ikään kuin tunnen kohtuni olemassaolon. Ei vaikuta ihan normi menkkaoireelta, mutta mikä tietää, vaikka clomit olisivat keksineet sitä tähän kiertoon oireeksi. Huimaustakin vähän, varsinkin kun menin saunasta suihkuun. Siinä kohti tuli tunne, että näin oli edellisissäkin raskauksissa!

Olen nukkunut tosi huonosti. Nenä oli tukossa ja kurkkukin oli paksu... turvonneen oloinen. Taitaa flunssa sittenkin olla tulossa, vaikka nyt pystyyn päästessä nenä kuitenkin aukesi - heh, kurkkukin tuntuu taas normaalilta. Yöllä kävin ikään kuin ylikierroksilla. Tuntui oikein sydämen syke päässä asti ja keho ei pystynyt lepoon. Kahdesti kävin kyllä pissallakin, että se siitä yhtenäisestä unesta. Mites mur, oletko sinä saanut nukuttua? Yleensä ennen menkkoja valvon yhden yön verran.... eli sitäkö tämä? Otin kyllä kirkasvalohoitoa illalla ja oudoksesta sekin voi viedä unet. On tää nyt tällaista oireiden listausta, mutta nyt niitä kerrankin on, niin saittepa lukea niistä roppakaupalla = omanapaisuutta.
 

Yhteistyössä