40+ so what! (vol. 4)

SS mie vielä kyllä sulle peukutan + puolesta:wave:..jospa se ei olekkaan vatta pöpö vaan pikkuinen ihme..;)

Mulle taitaa olla tulossa flunssa:snotty:..räkää tuppaa tulemaan nenusta ja olo sellainen kipeä..

Kovasti täällä siivoillaan kotia että on mukavampi sitten reissusta palata=) huomenna päästäänkin jo lähtemään ja onneksi pikku poikanenkin parani kuumeesta, flunssa vain jäi..eipä tuo näy menoa haitannevan, ulkona kavereiden kanssa viilettää juosta täyttä laukkaa!!

Aurinkoista lauantaita kaikille!!:flower:

mur-mur

jotenkin tuntuu siltä että ko testi oli virheellinen.

Kiitos kuitenkin onnitteluista. Kertoohan se että jotain vielä vanhan mamman kehossa tapahtuu. Plussa kun plussa on jo aikamoinen saavutus meikäläiseltä 47 v.

Vaikeata selittää, mutta plussan tunnustan vasta sitten, kun oikeasti löydetään jotain tuolta kohdun siimeksestä. Niitä huti plussia tähän elämän polkuun on jo tullut liikaa. Voihan se olla että se eilinen plussa olikin ovis plussa.

Olo ei ole kaksinen, mutta ei enään niin paha kun alkuviikosta. Sama tunne, kun herää...tunne että olen raskaana. Mutta sitten päivän aikana muuttuu paremmaksi. Olisiko nuo B vitamiinit auttaneet?

Solakka silakka olisiko tuo sun " vatsatauti enteilevää" plussalle???

Flunssasta paranemista toivotaan mur-mur:ille

Solakka silakka ja mur-mur ihan hirveästi jännäilen teitin puolesta, vaikka teillä alkaa jo olla sellainen olo, että täti olisi tulossa. Mutta muistetaan nyt vaan et RKTT ihan sinne todellisen tädin tuloon asti!

Mur-Mur aamullahan testailet ennen matkaa, muistinko oikein? Kovat peukutukset täällä, tuutko vielä raportoimaan, ennen matkaa, tuloksen meille. Hyvä kun kuume meni ohi ja poika jo voimissan.

Mimmimamma toivottavaan kovasti, että plussa pysyy! Ei kai ovis r-testissä näy en oikein jaksa uskoa ja varsinkin, kun käytit apteekin omaa testiä.

Oivikki juu, aamusella vielä testailen kuitenkin ja sitten odotellaan vain sitä ikävää tätiä sinne mökille:| ..oireet ovat kyllä jo niin selkeät: maha kauhea PALLO, kolottaa alaselkää ja repii jalkoja ihan sikana:eek: auts, auts!!!!!

mimmimamma lähetän sulle rentouttavia tuulahduksia ja toivon kovasti että plussa vahvistuu ja pikku asukki siellä olisi kasvunsa alussa masussa:heart:

..mitähän muuten muille kuluu joilla nuo kiertopäivät pitkällä?..huhuu!!!=)

Ps. Arvatkaas olisinko täpinöissani jos jostain ihmeen syystä YLLÄTTÄIN plussaisin ja en pääsisi teille heti sitä kertoilemaan..IIIKKK..;)..mutta joo, se nyt taitaa jäädä..
Yhdellä kierrolla on vielä ennen loop-hoitoa mahd. kuumeilla ja ilman ehkäisyä nyt kuitenkin mennään..seuraavan kerran onkin sitten mahdollisuus vasta Lokakuun alkupuolella :/ ..olisi suunnitelmissa sellainen 5-7kg laihdutus urakka siinä välillä..jospa se parantaisi tärppiä, toivon niin!!=)

((muoks)) oviksen ei pitäisi r-testissä näkyä mutta toiste päin mahd.-eli raskaus VOI näkyä ovis testisssä!!

mur-mur

Mur-Mur harmi nuo selkeät täti oireet :| Kuitenkin peukut edelleen pystyssä :wave:
Ihanaa mökkeilyä teille, jos ennätätte lähteä jo aamulla ennen, kun koneelle tulen. Taitaa nuo muut loppukiertoalaiset olla lomalla myös netistä.

Mur-mur, Oivikki, Nillanilla kiitos tsempityksistä.

Vau mitä täällä on tapahtunut. Paljon onnea plussasta mimmimamma ja jätti  :hug: toivotaan nyt, että kaikki menee hyvin. Annat toivoa meille muillekin "iäkkäämmille".

Nillanilla sinulle onnea matkaan siirtoon ja tarroja , että pysyvät mukana.  :heart:

Mur-mur ihanaa lomaa sinulle ja nyt jännätään se plussa, ennenkuin lähdet ja valtaisat  :whistle:  puhurit täältä, ettei olisi täti tulossa. :heart:

Vanhempi siskoni (42 ) kuuli vauvakuumeestani ja tyrmäsi aika täysin. Ei pahoin sanoin, mutta realistisesti. Vähän tuntui pahalta.  
Sanoi mm., että: Ajattele, että olet 70, kun lapsi on vasta parikymppinen jne. Ja miten jaksat hoitaa jne. 
Ajattelin sitten itsekin, että eihän sillä olisi enää sitten kohta mummoja eikä pappojakaan elossa, kun ovat jo aika iäkkäitä, että miltä se lapsesta tuntuisi, eikä sisaruksiakaan, muita kuin minun lapseni ja nekin isolla ikäerolla.

Onhan se totta, että kuntokaan ei ole paras mahdollinen, kun olen sairastellut paniikkihäiriötä ja vähän on ollut muutakin, johtuen elämän kriiseistä aikanaan. Lääkityskin on paniikkihäiriöön, lopetin sen jo ennen yritystä, mutta jouduin nyt uupumuksen takia ottamaan takaisin.
Nyt tuntuu kyllä, että kaikki meni pieleen.
Kuitenkin on niin kipeä asia, kun meillä ei rakkaani kanssa yhteistä lasta ole ja hänellä ei ollenkaan ja aina puhelee, miltä tuntuu, kun näkee vauvoja ja taaperoita. No tässäpä tätä tilitystä tuli jo tarpeeksi.

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia tv Uudi :wave: :whistle:

Voi Uudi ystäväni, lämmin:hug:täältä näin virtuaalisesti!!

Ymmärrän hyvin nuo mietteesi ja ihmiset ovat hanakoita kertomaan kyllä omat mielipiteensä, eivät kuitenkaan saisi liikaa puuttua kahden aikuisen ihmisen asioihin!
Uudi teet juuri niin kuin sinusta itsestäsi tuntuu, älä muiden mielipiteistä perusta tässä asiassa..ymmärrän miehesi lapsen kaipuun hyvin..omien jaksujesi mukaan nyt vain toimitte..paljon, paljon voimapuhureita nyt laittelen PHUUUIII :whistle: ja auringon voimasäteitä!!!!

mur-mur

mur-muria pitkälti.
Voimasäteitä, kuvaa en saannut kopsattua...

Itse tässä eniten pähkäilen ympäristön reaktioita tilanteeseen...jos olisinkin oikeasti raskaana.

Uusi työpaikka ja kohta ikäloppu. muitten mielestä

Onneksi omat fiilarit ovat voimakkaamat, kun naapurin fiilarit.

Meillähän ei yhteistä lasta tuon miehen kanssa ole suotu 7 vuoden harjoittelun aikana. Kolme lasta minulla entisestään on, mutta hänellä ei omaa lasta suotu. Hieman epistä hänelle... Hän vasta 40 ja varmaan jaksaa tuota lasta kannattaa läpi elämän... :)

mimmimamma

Öinen tervehdys täältä! Palailimme juuri mökiltä ja lukaisin juttunne, ja kylläpä kannattikin lukaista! Upean ihana uutinen mimmimammalta!!! Suunnattomasti kaikkia hyviä toivotuksia sinulle ja pienelle elämän alulle jota saat kantaa!

mimmimamma Peukut ja varpaat pystyssä toivon, että teillä olisi nyt napannut. Olisihan se aivan mieletön voitto pitkän tahkoamisen jälkeen. Olette ehdottomasti ylläripyllärinne ansainneet. Ja hyvä osoitus meille muillekin siitä, että ei kannata lannistua.

Uudi Älä välitä siskosi puheista. Kyllä tähän maailmaan erilaisia mielipiteitä mahtuu. Kyse on sinun elämästäsi ja valinnoistasi, ei kenenkään muun. Mun mielestä ei voi alkaa ajatella noin, että jos itse olet 70, niin lapsi on... Eiköhän se parikymppinen osaa jo elämäänsä silloin kannatella. Ja sitä paitsi 70 ei ole vielä ikä eikä mikään. Mutta voisin kuvitella, että samanlaisten mielipiteiden edessä olisin minäkin, jos kertoisin vauvahaaveista omalle äidilleni. Varmaan aika tyly tuomio tulisi.

ON Kävi sitten kuiteskin niin, että ovis oli, kuten itse uumoilin, lauantaina iltapäivällä eli kp12. Kroppa ei valehtele. B)

Uudi, peesaan muita kirjoittajia. Muilla ihmisillä voi olla jyrkätkin mielipiteet, varsinkin ennen kuin ehtivät asioita kunnolla miettiä. Omaan itseen täytyy luottaa, siihen mikä itsestä tuntuu. Varsinkin siinä, jos liikaa muiden ajatuksia miettii, on se vaara että myöhemmin aina jossittelee sitä mitä olisi voinut olla. Silloin on myös helppo alkaa syyllistää muita omista asioista. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. Halaus ja kovasti voimia sinne :hug:

Omaa napaa sen verran, että kuukautiset alkoivat vain pari päivää pitemmällä kierrolla. Eli tuo keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys eivät sitä sitten sotkeneet.

Toivottelen kaikille palstasiskoille plussarikasta ja lämmintä tulevaa viikkoa, mie lähen nyt lomailemaan..JIPPIIII!!!!!!

Tein Find Out-merkkisen raskaustestin(ei liene herkkä..) ja jotain haaleaakin haaleampaa siinä näkyi..liekkö viivanpaikka?..aiemminkin tein samaisella ja oli puhdas nega-silloin ei viivanpaikkaa näkyvissä..silmät kierossa siristelin ja mieskin siinä JOTAIN näki..epäilen kyllä itse viivanpaikaksi kun ei sitä väriä(punertavaa) näkynyt.

1 testi vielä jäi ja sillä testaan huomenissa, tiistaille täti sitten olisikin tulossa..

Mie sitten loman jälkeen ilmoittelen mikä tilanne..yritän itse hyvin tyynenä nyt tässä olla mutta pakko myöntää..pikkasen jänskättää
ei voi mitään..

Aurinkoista kesäviikkoa kaikille!!!

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)..kp1/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp8/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp9/28-30............yk3..........3./1. yht.
Uudi (46)...................kp10/24-30............yk6...........3./1.yht.
oivikki (41).................kp11/23-28.............yk7...........1.
nillanilla (42)..............kp13/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp13/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp14/28............?..............4./1. yhteinen
ikiemo (44).................kp14/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp17/26-29.......yk10....1.
Jadette (39)...............kp18/28-30..........yk6...........3.
Taikakuu (40).............kp20/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp22/28..............yk14........4.
mur-mur (43).............kp27/28....................yk5.........3.
star-67 (42)................kp36/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp43/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
mur-mur (43)..........dpo12
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Uudi perheen perustaminen on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, että ei siinä muiden tarvitse sanoa mielipidettään. Jokainen kuitenkin täällä elää ja kantaa sen oman elämänsä. Ja eikös se ole juuri niin päin, että ne pienet lapset säilyttää nuorekkaana..?
Ymmärrän hyvin, että haluat myös uuden puolison kanssa yhteisen lapsen. Minullekin se on hyvin tärkeää, meillä ei ole kummallakaan ennestään.

mur-mur oikein rentouttavaa lomaa sinulle ja siis haamunko sait??? Kuulostaa todella lupaavalle :heart: Toivotaan että tulee vielä vahva plussa :heart: Tule heti kertomaan!!

Päikki onnea oviksen bongauksesta.

ON täällä koko eilisen päivän jatkui hieman etova olo ja suussa sellainen outo maku. Janotti myös koko ajan ja pieni pintahiki oli päällä vielä yölläkin. Vatsaa nippaili sieltä täältä ja ehkä rinnoissakin kuvittelin vihlaisuja. Aamuyöstä tein r-testin ja puhdas nega tuli :( tosin tätiäkään ei vielä näy..

Lämmin kiitos kaikille ihanista kirjoituksista, annoitte voimaa.

lumeton ymmärrän mitä tarkoititit. :flower:

Päikki onnea oviksesta.  :heart:

SS kovasti toivon, että saat vielä äitiyden kokea. Onneksi olet vielä paljon nuorempi, kuin minä. :heart:

Mur-mur toivotaan, että tulee vahva plussa  ja hyvää lomaa, ei malta odottaa miten sinulla menee. Olet aina niin kannustava ja positiivinen. :heart: :hug: Sinulle yv:tä

Ihanaa mimmimamma, jos sen vauvelin nyt saisitte pitkän rupeaman jälkeen.  :flower:

Me alettiin yrittää liian myöhällä, ei voi mitään. No katsotaan hetki vielä.

Jätti :hug: kaikille olette ihania.

Mur-Mur ihanaa! Varmasti jännäittää, kyllä siinnä jotain oli, kun mieskin sen näki!

Uudi kyllä ne muiden mielipiteet kannattaa tosiaan yritää jättää mielestä ja keskittyä omiin tunteisiin ja toiveisiin. Lumetonta peesaan tässä.

Lumeton
hienoa, että kierto on noin kohdallaan, koska sinulla on se mahdollinen toimenpide sille suonelle?

Päikki alathan rktt listalle?

Solakka Silakka :headwall: voi viipale, oireet kuitenkin antaisivat uskoa, että + olisi tullut :|

ON tänään ovis tikun viiva jo lähes olematon, pe näkui testiviiva selvästi ja la vahvemmin, ei kuitenkiaa ihan tasavahvana niin en varmistanut digillä. Jote taisi mennä ovis la tai sitten ei tullut ollenkaan. Huomenna vielä testaan ja soitan sitten klinikalle. Näyttää siltä, että tämä yritys ei sitten toteudu, siinä tapauksessa käännän katseeni syksyyn.

Mimmimamma voi miten hienoa! :flower: paljon onnea ja tarrasukkia niin että kiinni pysyy! Kyllä työ olette ansaineet tämän plussa.

SolakkaSilakka ei vielä kirvestä kaivoon

Uudi omat päätökset on tässä vauva asiassa tehtävä, peesailen kaikkia jotka vastailivat sinulle asian tiimoilta. On tehtävä niinkuin itseltä parhaalta tuntuu, eikä saa miettiä ikää, ajattele toisinpäin kuinka nuorekkaita 70v me ollankaan! mulla yksi 67v nainen joka painaa menemään ihan nuorekkaana tässä ajassa kiinni olevana ihmisenä =) ikä on korvien välissä

MurMur sinähän pidät meitä jännityksessä, voimistuvaa plussapuhuria

Oivikki :hug: syksyyn sitten, tiedän kuinka harmillista on noi välikierrot meinaa usko loppua aina silloin mutta kyllä se aika kuluu, laiha lohtu mutta totta

ITSE aloitin tänään Luge-kuurin. Eli väsymystä tiedossa, niin ne luget aina mulla vaikuttaa mutta onneksi ollaan lomalla B) olen ollut taas ottamassa sitä d-vitamiinia auringosta B) mutta näin kuumimman ajan aikana on tultava varjoon ettei ihan kärtsää ja kuivetu ihan kokonaan :whistle:

Kp1. No niin kirves on heitetty kaivoon. :headwall: :headwall: Sieltä se eukko pyyhälsi paikalle.. eli yritys nro 11 alkaa. Ehdin jo pari viimeistä päivää toivoa, kun oli niin otolliset oireet, mutta ei vaan tullut mitään. :( Melkoinen pettymys, mutta onneksi mulla on lyhyt kierto ja aikainen ovis niin reilun viikon päästä se toive taas herää.

oivikki Harmitus sinullekin :hug: luulen, että tämä kesä tekee temppuja ja aikastaa kovin oviksia. Juuri noin mullakin meni se eka inssi pieleen eli viikonloppuna hurahti ohi. Syksyyn mekin yritetään, mutta laskin jo nyt parin kierron päähän, että osuu sekin viikonlopulle. Soittelen klinikalle elokuun alussa ja yritän pyytää lääkettä siihen jos sitä voi kokeilla.

Voimahalit tädintulon takia.

Jännät hetket mur-murilla, peukkuja että viiva vahvistuisi.

oma napaa...

eli piti nuo varmistus testi kuvat laittaa teille näytille.
Edelleen en usko niihin, mutta tässä ne sitten ovat.

clearblue. ensimmäinen haamuviiva oli leveä viikko sitten ja tämä näin kaponen.

ja apteekin oma testi - hieman vaalempi viiva kun pari päivää sitten ??

http://www.aijaa.com/v.php?i=4524294.jpg

mimmimamma

Solakka silakka voi ei vielä kerran :hug: Kuitenkin toivotan uuteen kiertoon onnea ja rentoa mieltä.

Nillanilla niinhän se on. Kyllä se aika kuluu onneksi (vähän liiankin nopeasti esim. nyt lomalla ;) ) ja sinullahan alkaa olla tämä odottelun vaihe takana.

Mimmimamma harmi, että apteekin oman viiva on heikompi kuin pari päivää sitten. Kuitenkin molemmat ovat edelleen plussia! Toivottavasti pysyvät myös. Voisitkohan soittaa vaikka neuvolaa, jos pääsisit siihen verikokeeseen, kokemustahan minulla ei asiasta ole, mutta eiköhän se ole tarkempi kuin nämä muut testit?

Ehtoota kaikki =) Anteeksi kun tuon tämän muotiaiheen tällekin palstalle, mutta tekee mieli kysyä teiltä, että osaatteko olla kantamatta huolta possukuumeesta?
Itse tuskin muuten siitä kamalasti stressaisin, mutta yhdistettynä mahdolliseen raskaantumiseen se pelottaa... Itse olen sekä työn että harrastusten puitteissa koko ajan suurissa ihmisjoukoissa. Ja lokakuuksi meillä on Kreetanmatkakin varattuna...
Toisaalta kun ikävuosia on jo niin paljon, niin kuumeilun lykkääminen tuntuu sekin pahalta.
Olen kyllä aikamoinen huoltenkantaja. Kuinkas muut?

Ikiemo niin en voi sanoa, että ei olisi possuflunssa käynnyt mielessä, pelätä en sitä osaa vaikka en sitä innolla odotakaan. Tosin varmasti harmittaa, jos sen saan siten, että olisin raskaana tai vaikka silloin, kun hoidon lääkkeet olisi jo aloitettu ja sitten itse hoitoa ei tehtäisi. Jos onnistun joskus raskaaksi tulemaan on niin monta muutakin asiaa, jotka voivat mennä pielee, että en jotenkin osaa tästä muita asioita enenmpää olla huolissaani. Lisäksi kuulun muutoinkin riskiryhmään kaikkien influennsojen suhteen, joten on pakkokin ajatella, että hakeudun hoitoon heti, jos sitä tarvitsen. Enemmän olen huolestunut välillä liikenteessä liikkuessani, kun aina välillä näkee niitä vähälläpititilanteita.

Jatkettaan oma napaa, Katse on käännetty syksyyn, tosin onneksi vielä on lomaa jäljellä ja kesää vielä pidempää. Solakka silakka tai inia kumpi nyt päivittääkin, voisiko minut taas poistaa kp listalta ja laittaa kesätaukoilijoihin, kiitos!

Mimmimamma
toivon sinulle edelleen kovasti + pysymistä!

Voin vielä päivitää, kunnes Inia tulee langoille.. antaa lomalaisen rauhassa purkaa matkalaukkujaan.

Sikaflunssasta noloa sanoa, mutta en ole edes huolissani raskautumista yrittäessäni. Tuskin edes tulen koskaan raskaaksi, mutta en silti nyt jätä yhtään kiertoa väliin yrittäessäni.

mimmimamma kannatan myös oivikin ehdotusta käydä terveyskeskuksessa mittauttamassa arvot, niin ei tarvitse niin paljon pähkäillä itsekseen. Hienoja kuvia tikuista oli kuitenkin!!

Ikiemo, jotenkin tuntuu, että muutenkin on niin pajon kaikenlaisia sairauksia, tapaturmia ja muutakin mitä voi sattua, joten en tuota possuflunssaa niin kovasti osaa pelätä. Jos raskaaksi vielä onnistun tulemaan, niin on niin monta muuta muttaa ja pelkoa mielessä. Tämän vuoden aikana olen monta kertaa saanut muistutuksen siitä miten vähän sitä tietää siitä mitä edessä on.

Mukavaa viikkoa kaikille

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)..kp2/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp9/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp10/28-30............yk3..........3./1. yht.
Uudi (46)...................kp11/24-30............yk6...........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp14/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp14/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp15/28............?..............4./1. yhteinen
ikiemo (44).................kp15/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp18/26-29.......yk10....1.
Jadette (39)...............kp19/28-30..........yk6...........3.
Taikakuu (40).............kp21/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp23/28..............yk14........4.
mur-mur (43).............kp28/28....................yk5.........3.
star-67 (42)................kp37/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp44/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
mur-mur (43)..........dpo13
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Yhteistyössä