40+ so what! (vol. 4)

Jadette, mulla oli alkuraskaudessa (rv6-12) välissä neljä suurempaa vuotoa ja väliajat tuhrutti. Jo ekalla vuotokerralla selvisi, että kyse oli yksittäisestä suuresta suonesta kohdunsuun lähellä, mutta onni onnettomuudessa oli se, että istukka oli ylhäällä kohdussa ja vuoto ei näin päässyt irrottamaan sitä. Ne vuodot oli sellaisia kivuttomia, jotka vaan yhtäkkiä hulahtivat. Rauhoittuivat tunnin sisään. Siinä meni sitten housut ja kaikki vereen...

Tuhrutelukin loppui sitten rv 14 mennessä kun sikiö kasvoi ja painoi vuotokohdan kiinni.

Taikakuu, elä huoli vaikkei joka ilta pupuilemaan pääsisikään.

Kaikille lämminta kesäiltaa toivottelen =)

Onpas ollut vilkasta keskustelua..

mur-mur onnea oviksen bongauksesta ja tervetuloa mukaan piinalistalle! Minulla onkin jo alaselkä kipeä dpo3, selvä r-oire!! :heart:

Taikakuu juu ovista ennen meillä on hyvinkin vilkasta tuolla petipuolella, mutta loppukierto mennään halujen mukaan, se on luonnollisinta ja mukavinta, käytännössä n. 1 krt/ 5-7 päivään. Mietin vain, että miehillä varmaan tulee luonnostaan painetta päästä purkamaan säännöllisesti se heikentynyt siemenaines pois.. tai tätä pitäisi kysyä varmaan niiltä asiantuntijoilta itseltään.. eli miehiltä :whistle:

Jadette totta kannattaa selvittää tuollaiset vuodot. Toivotaan, että pääset viimeistään ennen seuraavaa tätiä lääkärin puheille. Tai enemmän toivotaan, ettei tätiä tulekaan.

Ai että, näin viikonloppuna 1 kk:n ikäisen vauvan ja miten se äiti piti pienokaista sylissään ja katsoi lastaan niin rakkaudella. Olin aivan pakahtua, kun tahtoisin niin itsekin kokea tuon tunteen. :heart: :heart:

Inia digillä tänään testasin sen + joten olkoon nyt siten tämä päivä dpo1(kp.14)-on ainaskin varma:)

SS siis aivan selkeä r-oire tuo seljän kipeytyminen:p..miekin otin iltasella simpat taltehen, toivottavasti en liian myöhään..

Juu, tuosta pupuilusta tai oikeammn miehen "purkautumisesta"..kyllä se miun miehekkeellä ainakin on niin jotta on hieman vaikeaakin "purkautua" jos liian pitkä väli..hänellä hieman noita eturauhasvaivojakin kylmillä keleillä ja siihen vaivaan löytyy selkeästi helpotus säännöllisellä s-syöksyllä-ihan ovat lääkäritkin samaa mieltä! :)

Kyllä on vaan välistä vaikeaa saada itsensä "sille tuulelle" jos ei oikein haluta..pitää näköjään pyytää miestä hoitelemaan hommat itse;) jos ei ihan JOKA päivä jaksa pupustella, pysyy simpat hyvänlaatuisena sitten..ainakin n. 3pvää ennen ovista ja ovis aikaan koetamme kovin lempiä.. ja tietty silloinkin kun haluja löytyy:D

Plussapölyä kaikille!!

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp5/26-29.......yk10....1.
Jadette (39)...............kp6/28-30..........yk6...........3.
Taikakuu (40).............kp8/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp10/28..............yk14........4.
Solakka Silakka (40)...kp14/25-27.........yk10........1.
mur-mur (43).............kp15/28....................yk5.........3.
gerpera (48)..............kp21/28-30............yk2..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp24/26-33(-39)....yk6........3.
Uudi (46)..................kp24/24-30.............yk5...........3./1.yht.
Päikki (40).................kp28/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp29/28............?..............4./1. yhteinen
äitijo2x (46)...............kp31/27-28............yk?........3.
nillanilla (42)..............kp31/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp31/20-50.........y?..........4.
pääpilvissä (46)........kp97/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo7
Solakka Silakka (40)..........dpo4
mur-mur (43)..........dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

No onpa tässä vielä pitkä aika, ennen kuin pääsee ees ovista tikuttamaan... :/ Mietin vielä tuota testien tilaamista, vielä on 5 digiliuskaa jäljellä, ja kyllä ne varmaan pariin kiertoon riittää. Ja sitten IVF:ssä ei vissiin ovista tarttee testaillakaan? Voi kun se ois ihanaa, kun plussais sitä ennen! Ei tarviis kokea niitä kaikkia kauheuksia...

Inia tilailet testejä kun tarttet, sieltähän ne sitten löytyvät:)
Ihanaa jos nyt vaikka sulla tärppäis-peukutan sille

Mukavaa Tiistai päivää kaikille ja leppeitä plussa tuulia, puhalletaan täti-pilvet matkoihinsa!!

Inia muutteleisitko mulle tuon dpo:n vasta 0..oli se digillä testattu ovis eilen ja luotan siihen-kaunis kiitos=)

Ps. Miksi muuten nuo dpo:t lasketaan noin että ensin 1 ja sitten 0..ja taas 1..?.. :pmie kun en ymmärrä..

mur-mur

No nyt mäkin tilasin ajan vyöhyketerapiaan, huomisaamuksi sain. Pitää nyt ottaa kaikki keinot käyttöön... SS, tuollahan oli vaikka minkämoisia terapeutteja, mä otin sellaisen modernia vyöhyketerapiaa harjoittavan (kun oli lähellä ). Mitä lajia sulla oli?

mur-mur, jostain sain ohjeen, että ovispäivä on dpo 0 (koska lasketaan days post ovulation, jolloin eka ovulaation jälkeinen päivä on dpo1). Mutta koska yleensä testi näyttää oviksen vähintään vuorokautta ennen, niin testiplussapäivä on sitten dpo-1 (siis miinus 1), jolloin seuraava (se oletettu ovispäivä ) on dpo0. Selkisikö? Eli jos ilmoitat mulle testiplussapäivän, laitan sen dpo-1, etten sitten unohda laittaa kokonaan... Tai siis testihän ei näytä ovista, vaan sen LH-huipun/kohoamisen, joka on ennen ovista.

Inia täällä meilläpäin ei ollut kuin 2-3 terapeuttia joista valita. Ensimmäinen, jolle soitin ei ottanut loma-aikana asiakkaita, niinpä menin toiselle joka vastasi puhelimeen. Hän tekee modernia vyöhyketerapiaa ja alla luetteloa mihin tehoaa:

:flower: :flower: :flower:

Modernin vyöhyketerapian menetelmin hoidetaan koko kehoa. Vyöhykeratahieronta on kevyttä ja rentouttavaa. Se tasapainottaa ja avaa kehon tukoksia.

Hoitopisteiden painelu, korvien, koko päänalueen, käsien ja jalkaterien käsittely yhdistettynä vyöhykeratahierontaan tuo levollisen olon ja aktivoi kehon toimintoja.
Kun haluat:
-rentoutua
-opetella kuuntelemaan kehoasi ja sen tunnemuistia

Ennaltaehkäisemään ja helpottamaan erilaisia vaivoja, kuten:
-stressi, uupumus, unettomuus
-päänsärky, lihasjännitykset
-erilaiset kivut
-aineenvaihdunnan ongelmat
-hormonaalinen epätasapaino
-vaihdevuosivaivat, endometrioosi, lapsettomuus
-vauvojen koliikkivaivat, rauhattomuus ja uniongelmat
:flower: :flower: :flower:

Kerropa Inia kokemuksestasi. Mulla tuo kaksituntinen menee hoidossa nopeasti. Itse nautin enemmän toisesta kerrasta, kun osasin jo odottaa mitä tulee. Lisäksi laittoi sellaiset akunastat korvalehtiin, pidin muutaman päivän. Ensi viikolla menen taasen, hoitojen väli n. 1,5 viikkoa.

Inia Ok. Mulla siis näytti täyttä sarvea CB:n testi maanantaina 6.7(kp14)

Varailin nyt itselleni sinne Loop-hoitoon ajan 24.8..onneksi on tuo kesäloma välissä niin unhoittuu hetkeksi tuo stressi=)..lähdetään mökkilomalle(vuokra) 20.7-menis nyt tuo aika nopsaan!..mutta vielä kuumeilen ennen sitä hetken.. ;)

mur-mur

Inia kyllä pitäisi riittää digi testit sulla. Toivotaan, että jää vielä ylikin. Jospa se vyöhyketerapia vaikka olisi lisä apuna.

Solkka silakka kuulostaa edelleen hyvälle toi vyöhyketerapia.

Mur-Mur hyvä, kun olet saannut hoitoajan. Mökki lomaa odotellessa ennätät tosiaan kuumeilla vielä.

Löysin tänään kirjakaupasta kirjan, jossa olin paljon reseptejä, joita voin käytää tai ainankin soveltaa omat allergiat huomioiden. Ja erityisesti oli niitä kaipaamiani levonta reseptejä. Kävin sitten kirjastossa ja sain se sieltä lainaksi, jos reseptit osoittautuvat toimiviksi voin ostaa sen kirjan itselleni.

+++++ puhkun teille kaikille loppukiertolaisille.

Toisen kuurin sain tulehdukseen ja siinä yhteydessä testasin herkällä testillä, jossa sanottiin, että voi näyttää jo neljä päivää ennen kuukautisia. No negahan se tietysti oli.
Johan minä sen kyllä arvasinkin jo, ettei noin harvalla pupuilu määrällä mitään tule.

Mur-mur oikein hyvää lomaa ja eikun plussa nyt kehiin. :hug:

Inia toivotaan sinullekin, että plussaa ennen IVF:ää. :heart:

Oivikki teehän makoisia :p leipomuksia. Kiva, että löysit kirjan kirjastosta niin ei tarvi välttis ostaa jos ei osoittaudu sen arvoiseksi.

Uudi harmitus jos täti meinaa taas sinnekin löytää :/ ..toivotaan kuitenkin siihen asti, jospa se kurvaisi teitin ohi =):heart:

ON. Mulle iski se tyypillinen keljutus ja ärtymys kun ovis oli..joka paikka kireänä ja olo hermostunut :/ ..menis äkkiä ohi kun vieraitakin(sisko) on huomenissa tulossa ja en haluaisi olla kun joku "jalopeura" ja karjua pahaa oloani..onneksi sisko tietää minun kierron tämän vaiheen olotilan..ja silti uskaltautuu kyläilemään;)..rohkea mimmi!!:D

Itsekkään en tällä kierrolla taida plussaa kovin kauheasti jännäillä ja odotella..tuntuu vain siltä nyt..PLÄÄH:eek: oikein itsesäälissä nyt ryven kun olo mikä on..mieli tästä kuitenkin taas piristyy parin, kolmen päivän päästä-on niin tuttua jo:)..kiitos Uudi lomatoivotuksista, odotan jo kovasti mökkeilyä!!

((muoks)) Uudi, eipä mullakaan herkkä testi näyttänyt plussaa kuin vasta samana päivänä kun tätiä vartoin tulevaksi..

Ikiemo mukava että kierto sulla tasaantunut=)

mur-mur

Heipat kaikille! =) Palasimme tänään mökiltä ja lukaisin juttunne. Mur-murille :hug: ja mur-mur mukaan lukien kaikille hyvää, toiveikkaan kesäistä mieltä!
Itselläni tänään kp2. Se on kiva, että kierto oli nyt varsin normaalin mittainen, eikä venähtänyt niinkuin edellinen.
Noista simppojen "purkautumistiheyksistä" kun mieheni kanssa joskus juttelin, hän sanoi itse, että "kyllä ne sieltä pois tulevat vaikka itsestään" jos lemmiskelyä ei pitkään aikaan ole. Tiedä häntä sitten? :)

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp3/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp6/26-29.......yk10....1.
Jadette (39)...............kp7/28-30..........yk6...........3.
Taikakuu (40).............kp9/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp11/28..............yk14........4.
Solakka Silakka (40)...kp15/25-27.........yk10........1.
mur-mur (43).............kp16/28....................yk5.........3.
gerpera (48)..............kp22/28-30............yk2..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp25/26-33(-39)....yk6........3.
Uudi (46)..................kp25/24-30.............yk5...........3./1.yht.
Päikki (40).................kp29/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp30/28............?..............4./1. yhteinen
äitijo2x (46)...............kp32/27-28............yk?........3.
nillanilla (42)..............kp32/28-33.........yk5........1.
pääpilvissä (46)........kp98/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo8
Solakka Silakka (40)..........dpo5
mur-mur (43)..........dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

mur-mur, hyvä että hoito on varattu, pääset sitten siitä huolesta! Ja voit keskittyä tähän vauvaprojektiin...

ikiemo, kiva kun kierto kohdillaan! Jospa se tietäisi hyvää plussautumiseenkin!

Mä kävin siellä vyöhyketerapiassa, ja kyllä sattu kauheesti! En tiedä uskallanko mennä enää toista kertaa... :ashamed: Mutta kyllähän se ihan asiaa puhui, eli mulla kun on selkä jäykkä niin pitäis sitä jumpata ja vetreyttää, että lantion alueella verenkierto paranisi. Ja suositteli vyöhyketerapian rinnalle myös osteopatiaa. Siinä mielessä oivallinen tyyppi, että oli itse kärsinyt lapsettomuudesta kauan, ennenkuin IVF toi sitten kaivatun lapsen. Että loi ihan toivoa. Ja oli itse silloin käynyt noissa hoidoissa, ja sitten opiskellut alaa. Että silleen hyvä käynti, että mä taas aattelin aloittaa tuota liikuntaa. En tiedä sitten onko muuta vaikutusta. Rentoutumaan en kyllä pystynyt, kun olin ihan jännittynyt kivun takia.

Ihanaa päivää kaikille!

Heips kaikille, osa lomasta on nyt pidetty ja pieni lomareissu takana eli rentoutuneena aloittelin maanantaina Zumenon-lääkityksen. Oivikki, juu limakalvoja ollaan tässä nyt kasvattelemassa ja ensiviikolla sitten ultra että mitä on tapahtunut. Saitko soitettua toiselle paikkakunnalle että jospa siellä pääsis hoitoon? ja Inia ivf-hoidos ei tarvi tikutella ovista ollenkaan mutta onnea luomuyritykseen ;) Murmur ,yksityisellä hintavaa on mutta ei se paina vaakakupissa sitten kun nyyttikainalossa on ja sitä ensimmäistä tässä olen toivomassa kun jäi tämä vauvahaave näin myöhäiseksi.

Kaikille RKTT-läisille plussapuhureita

Lisäys. NO, voi kurja Inia että hoito sattui, mutta onneksi oli asiantunteva hoitaja. Itse olen käynnyt vyöhyketerapiassa kaksi kertaa muutama vuosi sitten ja ihan rentona läksin sieltä pois, eli positiivinen mielikuva koko hommasta jäi.

Uudi :hug: , harmi juttu, negan saaminen testiin kirpaisee vaikka toiveet ei ihan huipussaan olisi olleetkaan. Toivotaan vielä hiukan kuitenkin, sinne tädin tuloon asti. Ja asiasta toiseen, juu, oli kyllä hienoa, että sain tuon kirjan sieltä kirjastosta lainaa, oli muutoen nii hassusti luokiteltu kirja ( oli sisätautien luokassa) , että en olisi siihen kirjastossa ikinä törmännyt. Kirjakupassa oli ihan keittokirjojen kanssa :)

Mur-Mur niin ne läheiset vaan on rohkeita ja osaa suhtautua oikella tavalla näihin luonnollisiin mielialojen vaihteluihin.

Ikiemo onnea alkaneeseen kiertoon. Mukavaa, että oli edellinen kierto tavallisen pituinen.

Inia hurjan kuuloista oli sinulla toi käsittely. Sanoitko, että sattuu se hoito? Tunnen pistoksen lihaksissani, liikkumattomuuden takia. Mulla ihan lihasten kiryden takia tuntuu jomotusta jaloissa ja selässä. Nyt tuli taas uusi motivaatio piikki, kun sanoit mitä sanoi sinulle, että lantiossa paremmin veri kiertäisi. Ei ku jumppaamaan. Jos en pääse tässä kuussa hoitoon, voisin myös kokeilla tuota vyöhyketerapiaa tai akupunktiota.

Nillanilla ihanaa sinulla hoito jo tosi lähellä. Roppa kaupalla onnea toivotan sinulle. En ole vielä soitellu, huomenna sitten. Jos tänään täti kurvaa paikalle, en todennäköisesti voi hoitoa aloittaa. Saa nähdä miten käy, hiukan on tiputellut jo su asti, joten voi käydä kuinka vaan. Entistä vahvemmin koen niin, että tämän lapsi toiveen toteutuminen ei ole minun käsissäni.

nillanilla, hienoa että hoito on nyt "oikeesti" alkanut! Olikos sulla se IVF pitkän kaavan mukaan, jos oikein muistan? Oliko siihen joku syy, miksi niin? Mulle sanoivat klinikalla että he tekevät yleensä lyhyen. Ja nyt niitä pakkasukkoja lähdet hakemaan? Toivotaan että sinullakin se nyytti nyt pysyisi matkassa!

Valitin kyllä vyöhyketerapiassa aina kun sattui (tai lähes aina), mutta en tiedä oliko sillä mitään vaikutusta... Toivotaan nyt että tuokin shokkikäsittely jotain avittaisi ;) Ja jumppaamaan, joo, oivikki! Mä kans!

Paluu lähtöpisteeseen taas kerran: kp2 menossa. :headwall: Kamalat menkat! Tavaraa tulee toosan täydeltä. :$

Inia Onpa kurjaa, että vyöhyketerapia sattui. En tiedä voisiko olla niin, että 2. kerta ei sattuisi niin paljoa? Mulla ainakin taannoin 1. kerta oli järkky: silmistä valui vedet ja hiki kihosi tukanrajaan. (Silloin oli ns. tilanne päällä poskionteloiden kanssa ja nimenomaan ko. vaivaan olin siis vyöhyketerapiassa.) Toinen kerta olikin ihan täysin erilainen: ei mitään kipuja, vaan hoito tuntui miellyttävältä.

nillanilla onhan se näin ettei lapsen arvoa voi mitenkään mitata rahassa!!..tosi asia meidän kohdalla on vai näin ikävästi ettei noihin hoitoihin yksityisellä ole rahallisesti mahkuja:(..korkeintaan tuo inseminaatio olisi ollut se vaihtoehto..päädyimme kuitenkin edelleen jatkamaan tuota luomuilua..jos rahaa olisi ollut jemmassa tai mahdolisuus ottaa esim. velkaa, sen olisimme tehneet..huokaus..:ashamed:..jos ensimmäistä lasta yritteleisimme, saattaisi tilanne olla toinen..

Toivon kaikille hoidoissa oleville sitä pikku nyyttiä kainoloon-ja toki muillekin=)

Täällä laittelemme lapsosia nukkumaan että pääsemme siskon kera "juoruilemaan"..hieman viiniäkin otamma ;)..mies vähän möksöttää..kehtaakin mokoma:kieh:..onkohan mustis hieman kun meillä keskenämme systerin kanssa niin MUKAVAA?!!:D

Inia
ikävää jotta vyöhis teki kipeää..jospa se seuraavalla kerralla olisi rentouttavampaa:)

Illan jatkoja toivottelee.

mur-mur

Inia voi harmi, kun sinua sattui.. En huomannut tuosta varoittaa, koska itselläni tuntui kaikki siedettävältä, herkkiä paikkoja oli ja tikulla painelut vähän ikäviä, muttei mikään sattunut. Voikohan noissa hoitajissa olla sitten eroa?? Mutta hyvä, että hällä oli lapsettomuustaustaa itsellään, niin teillä on yhteinen puheenaihe ja ymmärrys.

Olen käynyt joskus sellaisessa syvävenytys jumpassa, tekee myös tosi hyvää verenkierrolle ja koko kropalle. Nyt kesällä ei mene missään mitään jumppia eikä pääse hiihtämään, niin on itselläänkin jäänyt liikunta kasvimaalla kykkimiseen, mistä tulee selkä kipeäksi ja paarmoja vastaan taistelua...

Päikille harmitus tädistä :headwall: :headwall: ei kai auta kuin uuteen kiertoon..

gerpera onkos oireita tai tuntemuksia siellä päin?

nillanilla kiva kuulla välillä sinustakin. Onnea uuteen yritykseen, toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulos on ++!

ON täällä dpo5, vatsa aivan pallo, pullollaan herkkujen syömisestä, aivan selvä r-oire ja mielihalu!!

Vesisadepäivä vissiin tulossa mutta hymyä huuleen kaikille =)

Jumppa tekisi hyvää sais veren virtaamaan tehokkaasti. Ite kävin koko talven työväenopiston joogatunneilla kerran viikossa ja sehän on aivan ihanaa! venyttelyä 1,5h saa kaikki lihakset vetreeksi sekä notkeeksi. Harmi että aina loppuu kesäksi :( syksyllä sitten taas. Kävelylenkillä, fillarointia ja vähän venyttelyä silloin tällöin olen tehnyt mutta kumma kyllä toi kerta viikko jooga on tähän "Kesäliikuntaan" verrattuna tosi tehokas, nyt sen huomaa kun sitä ei ole :eek:

INIA mulla oli pitkän kaavan mukaan se ivf-hoitoon kuuluva pallukoiden kasvatus operaatio eli lääkitys ennen punktiota. Se siksi että aikataulutus ei ois täsmänny (menkat ja viikonloppu stemmaus) tekevät klinikoilla enemmän lyhellä kaavalla mutta jos aikataulu ei täsmää niin sitten turvautuvat pikään kaavaan. Sanovat että pitkällä kaavalla kasvaa tasalaatuisia, tasakokoisia pallukoita hitaammmin kuin lyhyellä kaavalla, tiedä sitten. Tulevat pass-hoidot ovat mun käsityksen mukaan samallaisia kaikilla eli jokin lääkitys (mulla Zumenon) joka paksuntaa limakalvoa ja sen pitää olla ainakin 8mll jotta kannattaa yrittää siirtoa. Eli popsin täs noin 11 päivää zumeja sit ultra ja siit sitten 3-4 pv eteenpäin ja siirto jos limakalvot oikeen paksuset että siihen vois pallukat kiinittyä.

PÄIKKI harmitus ku täti pääs kylään saapumaan

MURMUR :LOL: mies oli tosissaan mustis ku teil siskoksilla niiiiin mukavaaa!

Yhteistyössä