40+ so what! (vol. 4)

Kiitos Inia munistiedosta! Mie muistin, että se aika on 3 kk, mutta se tais olla siittiöiden kypsymisaika.. nyt muuten kun alkaa tulemaan kotimaisia kasviksia ja mm. foolihappoa sisältävää parsakaalia, niin syöttäkää ukkoloillenne, niin on siemenet hyvässä kunnossa syksyllä.. ja syökää itsekkin!

Inialle jotain ihania oireita toivon, samoin liiza miltä tuntuu?

Ihanaa aurinkohellepäivää kaikille! Ulkona on niin mahtavaa.. no joo paitsi nuo paarmat.

OIKEIN AURINKOISTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!

Lähden huomenissa vähän elävää musiikkia kuuntelemaan mieheni, siskoni ja hänen miehensä kera..ihanaa kun luvattu kaunista keliä!!

Ps. Ei koko ajan pyröri mielessä tuo raskautuminen vaan välillä jotain muutakin mukavaa=)..jos vaikka pienen terassikierroksen tekisi, karaokeakin tekisi mieli pitkästä aikaa lauleskella..kattellaan nyt mitä ilta tuo tullessaan;)

mur-mur

Hei vaan kaikille ja kysymys erityisesti testaaja-konkareille:
Mitä ovis testejä suosittelette?
Tähän mennessä olen vain laskeskellut päiviä ja kuulostellut tuntemuksia, mutta ajattelin, että jos vielä innostuisin ovista tikuttelemaan.
Aurinkoisia nautintoja kaikille! Älkää polttako nahkaanne! =)

ikiemo Minä tilailen kotitesti.fi firmalta liuskatestejä ovat toimivia, huokeita ja nopea toimitus.

http://www.kotitesti.fi/

Kuitenkin vielä "varmistan" Clerarbluen digitaalisella ovistestillä kun viiva liuskatestissä yhtä vahva/vahvempi kuin kontrolliviiva-kyllä varman päälle pitää olla, JUU!!!;)

Kotitestillä ollut tuo CB:n digitaalinen tarjouksessa..nyt on näköjään loppu..mutta löytyypi halpatesti.fi firmalta myös alessa 31e.
Kotitestillä on kuitenkin huokeammat hinnat yleensä kuin Halpatestillä.

Pelkkiä CB:n testejä käyttämällä tulis kierrolle hintaa, noin riittää ainakin n. 5-7kiertoon.(paketissahan on testejä 7kpl.)
Liuskatestejä menee mulla kierrollaan n. 4-5kpl. ja sitten 1kpl. CB:n digitestejä.

Mie olen ihan naatti poikki tämän kuumuuden takia..vaikka on kyllä kiva kun on kauniit kelit!!

mur-mur

ikiemo tuossapa linkki kyseiseen testiin:

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/1154
..olet saattanutkin netistä jo löytää..

Tuollapa vielä tietoa lisää:

http://www.findout.se/fi/fertest_fi.htm

Itse käyttänyt pari kertaa saman firman raskaustestiä..hieman mielestäni kumma testi kun pitää lillutella virtsassa n. 5min testitikkua ja sitten vielä odotella 5-10min. testin valmistumista..mutta jos ei ole sellainen "hätähousu" niin kuin minä;) on varmaan toimiva testi.

Huom! Ovistesti tehdään tällä testillä aamuvirtsasta..muilla merkeillä järestään ajalla-> klo. 10.00-20.00(CB:n digillä milloin vain))

Ps. Kotitestillä liuskatestit 14kpl/12.90e+1e postarit-huokeampia siis kuin tuo kyselemäsi testi..Verkkoapteekissa ainakin 15kpl paketti 21e.

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp4/25-27.........yk10........1.
mur-mur (43).............kp5/28....................yk5.........3.
gerpera (48)..............kp11/28-30............yk2..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp14/26-33(-39)....yk6........3.
Uudi (46)..................kp14/24-30.............yk5...........3./1.yht.
Päikki (40).................kp18/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp19/28............?..............4./1. yhteinen
äitijo2x (46)...............kp21/27-28............yk?........3.
nillanilla (42)..............kp21/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp21/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp22/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp25/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp25/28-30..........yk5...........3.
Taikakuu (40).............kp53/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp?/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)........kp87/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo14
Inia (42)..........pp9

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

äitijo, sitten jos ei ole piinailua, niin voitkin huoletta nauttia kesästä! Stressitön olo on hyväksi raskautumisellekin... Kiva kuitenkin kun käyt kurkkimassa, ja kiitos päivien päivityksestä!

ikiemo, peesaan mur-muria, ensin testailen liuskoilla ja varmistan digillä (se varmistus tärkeää inssejä varten). Mutta liuskatestien tulkinnan opetteluun voi mennä hetki aikaa... Jos sulla on eripituisia kiertoja, niin liuskat tulee ehdottomasti halvemmaksi! Niin, ja sitten mulla ei toiminu mammaksista tilatut testit (jotain David-merkkisiä), mutta kotitestistä tilatut One step testit toimii. Mammaksit näytti vain tosi hailuja viivoja. Mutta siis toi on kai ihan yksilöllistä.

mur-murille myös kivaa kesästä nauttimisaikaa! Kohta pääset taas piinailemaan, ja sitten ei taas voi nauttia terassisiideristä ;)

Onkohan kaikki ihan lomilla, kun on niin hiljaista? Mitä meidän raskautuneille kuuluu? Hu-huu, vieläkö käytte täällä kurkkimassa?

Huh, huh täällä varjossa 27C. astetta, kesä tekee tosissaan tuloaan!!

Täällä jo iltaan virittäydyn ja karaokea tietsikalta laulan kohtapuoliin..siiderinkin jo yhden uskaltauduin avaamaan-piinaillessa kun tosiaan ei sitten voi:p..mutta ensin viileään suihkuun ja teen ittestäni "haaskan" näköisen ;)

Ihanan kesäistä Lauantai päivää kaikille!!

..ja tietenkin leppeitä plussatuulia PHUUUIII:whistle:

mur-mur

Liiza oletko testannut? täällä yks malttamaton kyselee :D

Mur-Mur mukavaa musiikki reissua teille.

Ihana kun on kunnolla kesäilmat, minulla loma alkaa vasta viikon päästä, mutta silti natutin näistä läpimistä ilmoista B)

En saa pomppia sängyllä,
En saa pelata sisällä.
En saa seistä edessä,
Kun ne katsoo TV:tä.

En saa koskea mihinkään,
En saa kaivaa nenääkään.
En saa puuhun kiivetä,
Tai puusta alas hypätä.

Ei saa itkeä, kitistä,
Vaikka oisikin ikävä.
Ei saa nauraa, kikattaa,
Vaikka kaikki huvittaa.

Lapset oli täällä kyllä
Ennen aikuista,
Vai ootteko kuulleet yhdenkään
Syntyvän vanhana?
Kun musta tulee aikuinen,
Aion kieltää kaiken.
En saa tehdä itsekään
Töitä yhtään enempää.

Leikin lasten kanssa vaan
Niin kauan, et ne nukahtaa,
Sit ne sänkyyn peittelen.
Soitan pomolle, etten
Tule töihin huomenna.
Sen on turha anella!

Kaksi alkiota oli siis hedelmöittynyt, mutta nekin ovat vähän "hitaita" eli 2- ja 3-soluinen. Minulle on kerran istutettu pakkasesta samanlainen alkio, joka olisi saanut olla monisoluisempi niinä päivinä. Silloin alkio ei jaksanut, joten toiveet eivät ole korkealla....

Minulle tuli kuitenkin jotenkin seesteinen olo istutuksen jälkeen, kun tajusin, etttä tässä hommassa ei ole oikein muusta kyse kuin biologiasta, olen sentään ensi viikolla 44v.eli ne munasolutkin ovat aika vanhoja :) ( Toivon, että osaan nyt asettaa sanani oikein ettei kukaan harmistu). Ymmärsin siis että tässä asiassa ei riitä, jos olen reipas, ahkera ja yritän OIKEIN kovasti vaan lopputulos on ihan muissa käsissä. Olen (tai munasoluni)ovat) vain liian vanha tähän hommaan.
Tietty, nyt pohdin sitä, että olisiko seuraava kierto parempi? Siihen ei vain kertakaikkiaan ole enää varaa taloudellisesti. Sitä paitsi en ollut ottanut huomioon, että tässäkin kierrossa olisi voinut käydä NIIN huonosti ettei oltaisi saatu mitään istutettavaa!

Toivoa kuitenkin on vielä seuraavan 11 päivän ajan. RKTT!!!!!! Toivoa ja uskoa teille kaikille! Ja, niille, jotka epäröitte hoitoihin menon kanssa: Se voi olla rankkaa, se on kallista, mutta se voi tuottaa tulosta! T. Yhden IVF-tytön superonnellinen äiti

Täällä aamukyöpeli, herätty 4.00, melkee ennätys! Illal oltiin kävelyl kaupungil, seurailtii nuorison bilettämistä, ny kauhee heinänuha :snotty:
Lämmintä JO 16, meren rannalle haluaa tänää. :)
Siira, toivotaa et alkiot kohdussa jaksavat jatkaa kasvamista :heart: . Hoidot on kalliita, totta. Iästäsi puheenollen niin oletko aatellut et siittiöissä voisi olla vika? Ei se vika aina pelk. naisessa ole. Olinhan minäkin sinua vanhempi hoitoja tehtäessä, osa jakautui 4-6 soluisiksi.
Täällä testailtu haamua parina päivänä, tänää en testaa. Ei edes mitään kutinaa tuolla alakerras, siis sellasta halukkuutta jota ovisaikaan tulee... :( , no jospa tuleekin vasta myöhemmin...
gerpera

Siira, oikein kovasti peukkuja, hyvin voivat jaksaa vaikka alussa olisivatkin vähän hitaammin jakautuneet.
Tuosta seesteisyydestä, itseäni auttoi aikanaan kovasti (vaikka silloin olin reilusti alle 40v) sen asian tajuaminen, että tässä hommassa ei kovin paljon voi itse asialle tehdä. Tietysti ei kannata kovin epäterveellisesti elää (tosin, tiedän tutun yli nelikymppisen, joka polttaa, ja muutenkin tekee kaiken oppikirjojen vastaisesti ja silti tuli luomusti 'yllättäen' raskaaksi ja terve tyttö syntyi), mutta tämä on niitä asioita jotka 'ovat korkeemman käres'.
Sitä vaan on ehkä tällä aikakaudella tottunut siihen, että kun itse tekee asiat hyvin ja itse näkee vaivaa, niin kyllä siitä palkinto tulee. Ei se vaan mene niin.
Tosin, sekin on totta, että ellei miehen kanssa sitkeästi olisi jatkettu hoitoja vaikka lunta tuli tupaan joka kerta ja vielä vähän eri tavalla, niin ei meillä pikkuista olisi. Mutta lopputulokseen ei voi kumminkaan vaikuttaa.

Tulipa sekava selostus, väsyttää niin kovasti kun teinit ajoivat rallia koko yön ikkunan alla... minäkö siis keski-ikäinen...

Gerperalle myös peukkuja ja vilkutus kaikille :wave:

siira, hienoa kun saitte kuitenkin kyytiläiset! Nyt peukutamme hurjasti!!!
Maltatko nyt jäädä kesätauolle, vai laitanko sittenkin rktt-listalle? :whistle:

:wave: lumeton, kiva kun olet linjoilla! Miten on oma vointisi?

gerpera, kiitos hauskasta runosta! Tuli siitä mieleen, että kyllä sitä pitäis jaksaa pitää huumorikin mukana tässä hommassa, menee muuten niin vakavaksi!

Kaikille ihanaa sunnuntaita! Täälläkin alkoi vihdoin aurinko paistaa!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp1/28..............yk14........4.
Solakka Silakka (40)...kp5/25-27.........yk10........1.
mur-mur (43).............kp6/28....................yk5.........3.
gerpera (48)..............kp12/28-30............yk2..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp15/26-33(-39)....yk6........3.
Uudi (46)..................kp15/24-30.............yk5...........3./1.yht.
Päikki (40).................kp19/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp20/28............?..............4./1. yhteinen
äitijo2x (46)...............kp22/27-28............yk?........3.
nillanilla (42)..............kp22/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp22/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp23/26-29.......yk9....1.
Jadette (39)...............kp26/28-30..........yk5...........3.
Taikakuu (40).............kp54/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp?/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)........kp88/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo15
Inia (42)..........pp10

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Siira toivon ja uskon sinne parasta mahdollista tulosta ++!! Ja sitten, kiitos sinulle ja lumettomalle sanoistanne. :flower: Ne auttoivat minua hoksaamaan tärkeän asian! Tämä tosiaan on biologiaa. Ei auta, vaikka kuinka stressaan ovista tunnin tarkkuudella, mittailen lämpöjä, makaan jalat pystyssä, syön greippiä ja pidän jalat lämpösenä.. Hedelmöittyminen on mahdollista vain, jos kaikki osaset ja kemiat on kohdillaan ja ne on niin pieniä asioita, joille en voi todellakaan mitään. Tämän kun muistan, niin jäisi stressi vähemmälle.. mutta se huoli on jotenkin niin valtava, kun ei ole yhtään lasta ennestään.. syksyllä päästään onneksi hoitoon, ainakin yhteen inssiin ensin ja sitten ivf:iin. Mutta tuntuu jo nyt, että odotan niiltäkin paljon tulosta :ashamed:

gerperalle tärppiä ovikseen :heart:

Inia kylläpä aika rientää, sinulla jo pp10. Tuntuuko missään?? Meinaatko testata koska??

Miten liizalla menee?

Siira kovasti onnea sinulle, toivotaan, että nyt plussaa. :flower:

Inialle samoin puhallan plussan sinnepäin. :whistle:

Mur-mur miten meni lauluilta ? Jaksoitko tässä helteessä laulella ??

Liiza Mitä kuuluu kyselee yksi utelias ?

Ikiemolle ja Gerberalla myös onnea oviksen bongaamiseen ja kiitos kivasta runosta G. :flower:

Solakka Silakka oikein kovasti toivotaan sinulle tulosta syksyisistä hoidoista. Tottakai sitä toivoo kovasti, varsinkin, kun lasta ei ennestään ole. :hug:

ON laiskaa on ollut tällä rintamalla. Kuuma väsyttää minut ja muutenkin ollut stressiä. Ovishaamu oli eilen, tänään en ole vielä kokeillut. Ei edes hyödynnetty eilen.
Taidanpa olla tähän jo liian vanha, kun ei edes ovista jaksannut hyödyntää. No testaanpa vielä tänään.

Kaikille tsemppiä ja mukavia kesäisiä päiviä tv Uudi :flower: :heart:

liiza pahoitteluni tädistä, lämpöinen:hug:

gerpera ihana runo!!..onnea oviksen metsästykseen.=)

siira kovasti toivon sinulle sitä + testiin!!..itsekkin täytän 44v. elokuun 3.

SS kovasti sitä pientä teille toivon!!:heart:

inia..minäkin utelemaan vointiaisi..onko minkälaisia tuntemuksia?:)

Uudi..toivon haamun vahvistuvan, kovasti jaksuja!!

Eilen käyty Kuopion Viinijuhlilla ja mukavaa oli!!
Esintyjänä mm. Boney M..kiva oli fiilistellä ja tunnelma oli tiivis, tuli aivan nostalginen olo!!;)
Lauleskelin siskoni kera tuossa alkuillasta kotosalla, kivaa oli sekin!:D

Kaupungissa oli TOOOSIII paljon ihmisiä ja joka paikassa ravintolassa kuumaa ja hikistä, terassit täpösen täysiä.
Eihän sitä kuumaa "vanha" kestänyt ja kotio palailtiin jo klo. 01.30 aikoihin, syötiin, vielä siiderit naukkailtiin ja mammimaan sitten kivan illan päätteeksi..aamulla "pikkasen" päätä kyllä kivisti:p..kokemuksen puutetta kai sitten..:LOL:

Ps. Meitin pikku mies vielä yhden yön mummulassa ja miehen kanssa vietämme "laatuaikaa"..esim. pupustellen..;)..eikä tartte edes ovista bongailla, ihan vain halusta!!!..taisi tuo eilinen kesäinen reissu tehdä terää:D

mur-mur

Siira onnea kovasti kyytiläisille, toivon teille ++ tulosta. Kuulostaa siltä, että pystyt nauttimaan rktt ajasta!

Siira ja lumeton olen täysin samaa mieltä, että lopputulos hoidoilla tahi ilman tässä lapsi toiveessa ei ole meidän käsissä. Tietenkin kannattaa yritää aikansa ja elää kohtuu hyvin. Terveesti elämisestähän ei ole kuitenkaan mitään haittaa.

Uudi eiköhän se oili sieltä vähitellen vahvistu.

Liiza
:hug: voi ei :hug:

Mur-Mur mukavalle kuulosit teidän vkoloppu ja kivaa kun saatte viettää laatuaikaa keskenänne.

Ihana aurinkopäivä takana B) ulkona olin lähes koko päivän.

Siira nyt paljon kiinnittymisonnea!

Liiza pahoittelut

Juu, toi hoitoihin meno on tällä iällä aivan ehdoton juttu kun vanhenee kokoajan ja kroppa meinaa jättää kierrot väliin. Niin, miettinyt olen semmosta että kun joku yli nelikymppinen raskautuu luomusti yllättäen niin ne ihmiset eivät ehkä olisi halunettetkaan lasta enään, mutta ottavat kuitenkin nyytin vastaan (mun siskolle kävi niin) mutta entä me? jotka TAHDOTAAN lapsi niin ei tärppi käy, eli hoitohin vain jos kynnellekykenee, suurenee mahdollisuus raskautumiseen. Me ollaan ihan eri katekorogiassa niitten toisten kanssa jotka "vahingossa" raskautuu. Älkää pahoittako mieltänne nää on vain mun ajatuksia.

Mulla edellenkin pillerit käytössä mut hain jo valmiiksi Zumenonit apteekista eli toivo alkaa taas päätä nostamaan ;) ja aivan ihanaa kun aurinkoa riittää kaikille

liiza voi ei! :'( :hug:

nillanilla, niin se vaan kesä on kohta ohi! Onneksi se sitten tietää myös tuota hoitojen alkua, on jotain kivaakin (???) odotettavaa. Milloin sulla alkaa action?

Mulla muistaakseni viikolla 35 (ihan elokuun lopussa), kun yksi kierto menee ohi miehen työmatkan vuoksi (myös luomuyritys todennäköisesti :( ). Ei voi sanoa että hoitoa odottaisin, mutta jos se on paras keino, niin pakkohan se on kokeilla. Meille lääkäri sanoi hyvin, että IVF:ssä pettymyskin on sitten moninkertainen inssiin verrattuna. Unohin muuten kertoa, että nyt viimeksi inssi sattuikin jonkin verran, piti ihan lääkärille valittaa, ja jälkeenpäin oli menkkamaisia kipuja jotain tunnin verran. Mitä lie sorkkinut sillä katetrilla... Mutta siis, ei mulla oo mitään oireita, tai nuo rinnat mutta ne nyt pinkeytyy ja kipeytyy normaalikierrossakin. Nyt jopa ehkä vähemmän kipeet kuin viime kierrossa. Tosiaan tää aika on mennyt nopeesti! Taidan seuraavallakin kerralla lähteä heti jonnekin pois vähäksi aikaa, unohtuu paremmin piinailu...

nillanilla niin mieluusti kun minäkin julkiselle puolelle menisin jotain hoitoa hakemaan ei se enää ikäni vuoksi onnistu:ashamed:..yksityiselle ei meillä valitettavasti rahkeet riitä-maksaa niin hurjan monta eurosta..

Luomuna siis ainut mahdollisuus ja koetan pitää toivoa yllä ainakin tämän vuoden verran..sitten on vain tilanne hyväksyttävä jos ei vaavia kuulu, ei näy enää..vielä en siis synkkyteen vaivu=)..kuin hetkittäin vain;)

Jaksuja vain kaikille kovasti tällä raskautumisen kuoppaisella tiellä!!

mur-mur

Yhteistyössä