40+ so what! (vol. 4)

Hei, täällä sitä ollaan! Tultiin sunnuntai-iltana myöhään, ja eilen oli vieraita, joten vasta tänään ehdin tänne lukemaan. Oli kyllä ihana olla pari päivää mökillä, vaikkei sää suosinutkaan. Unohtui piinailut ja kp:tkin niin että piti täältä tarkistaa =) Kiitos SS ja muut päivityksestä! Saapi edelleen jatkaa, jos intoa piisaa ;)
Mökillä oli nyt ihana nauttia stressittömästä olosta miehen kanssa (kun sai pupuilla ihan vain omaksi ilokseen). Ja kun vesi tulee sinne kävelemällä ja käsi hamuaa turhaan valokatkaisijaa, niin aika kuluu kuin siivillä ihan olemiseen. Ikävä kyllä viime viikon loma meni oviksen odotteluun, ja nyt kun kelit parani, piti jo tulla takaisin töihin. Mutta onneksi on vielä lomaa jäljellä myöhemmin!

Mur-mur, harmi kun ei vielä tärpännyt! Kyllä tää tosiaan vaatii kärsivällisyyttä... Mullakin jo yli vuosi mennyt eka yrityksestä...

Niin, ei kai noissa One-Step ovistesteissä mitään vikaa ollut.. Kyllä se sitten plussa tuli pregnylin jälkeen. Mutta ihmettelen vaan, että olisko ovis ollut myöhässä (jos ois kierto taas pidentynyt, niin kuin Päikki ehdotteli), vai kroppako temppuilee ettei ne hormonit kohoa tarpeeksi?? (en tiedä onx se mahdollistakaan, eix sen iän myötä pitäis nimenomaan lisääntyä?) No, nyt yritän jatkaa tätä piinailematonta oloa. Huomenna tosin IVF-suunnittelu, saa nähä miten se vaikuttaa... Yritän kuitenkin puuhata tässä niin, ettei ajatukset ois kokonaan vain vauvahaaveissa.

Ai niin ja se vyöhyketerapia kiinnostais täälläkin!

Hei! Tulin vain ilmottautumaan, huomenna on istutus (IVF). Maanantaina oli keräys. Kahdeksasta munasolusta vain kaksi on hedelmöittynyt. Nyt kauhulla odotan huomista, kun ne alkiot laboratoriossa viettävät vielä yhden yön ihan yksinään =)
Olen koko ajan tiedostanut, että onnistumisprosentit ovat heikot, mutta minulle ei tullut mieleenkään, että niinkin huonosti voi käydä, että ei saada yhtään alkiota istutettua. No, tilanne on vielä ihan hyvä. Eihän me mitään pakkaseen tarvita, jos näistä kahdesta saisi jotain aikaan, voihan sieltä tulla kaksoset!!!!
Tulen kertomaan, miten kävi. Sitten, Inia, minut voi poistaa listoilta, koska en kertakaikkiaan näin kesällä ehdi edes viikottain avata konetta. Pihahommat ja toimelias 2v. pitävät siitä huolen muiden töiden ohella....
Oikein mukavaa viikkoa kaikille!!!

Huomenta :flower: täällä aamu alkoi tädin tulolla, siis kp1 ja yk10 lähtee käyntiin. Toivottavasti olis napakymppikierros! Nyt lähden sinne vyöhyketerapiaan ja sen jälkeen katsaus alennusmyynteihin :p

siiralle tsemppiä istutukseen! Ja toisaalta hyvä, että pysyt kiireisenä, et ehkä ehdi liiiian paljon kuumeilla, vaikka mielessähän se on aina..

Ihanaa aurinkoa kaikille!

Reissut reissuttu. Sara ei ollut moksiskaan lentokoneessa. menomatkalla nousun aikaan nukkui. Mummo ja ukki turkissa oli niin ihastuneita tyttöön, niin ja tietty muut sukulaiset.

Itse sain pahan vatsataudin ja olin päivän tiputuksessa sairaalassa + antibiootti kuurilla. Nyt kaikki ok.

Turkissa oli tosi kuuma, neljääkymmentä lähenteli toisina päivinä.

Sara oli elementissään kun sai huomiota ja pussailijoita vaan riitti. Ei vierastanut ketään. Nyt täällä totutellaa hulabaloo viikkojen jälkeen taas hiljaiseloon tytön ja kissojen kanssa.

Anja ja Sara huomenna 11kk

Kyllä on kaunis keli ja aurinkoinen paistaa-tekee sielulle nannaa!!! =)

kahluuallasta pikku poikaselle täällä täyttelemässä, pääsee polskuttelemaan kavereiden kanssa.

ON. Eilen oli niin paha ja pettynyt mieli..nyt jo helpottaapi.
Vuoto on aika kova ja kivulias tällä kertaa..uutta yritystä kohti jo mieli halajaa

anjamarita mukava kun oli onnistunut lomareissu!!..harmi tuo vatsapöpö..

SS sinnekö se täti nyt..:hug: peukutukset kymppikierrolle!!!

RKTT listalaisille voimia ja peukut ja varpahat täällä pystyssä!!:heart:

Mukavaa päivänjatkoa!!:wave:..ja kunnon + puhallus PHUUUIII!! :whistle:

mur-mur

Siira onnea huomiselle :wave: Kiva kun tulet kertomaan miten kävi. Ihanaa kesän jatkoa sinulle.

Solakka Silakka
:headwall: Onnekasta napakymppi kierrosta toivotan.

Inia
miten meni, koska aloitatte? ( jos siis on edes tarvetta sitten siihen hoitoon enään silloin)

Anjamarita tervetuloa sukuloimasta takaisin, ihanaa varmaan oli Saralla olla kaikkien huomion keskipisteenä! Hyvä kun vatsataudista selvisit.

Lämmintä kesän jakoa kaikille ja lämpimiä ++++ tuulia rktt porukalle ja oviksen bongaajille vahvaoja viivoja tai muita merkkejä.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp2/25-27.........yk10........1.
mur-mur (43).............kp3/28....................yk5.........3.
gerpera (48)..............kp9/28-30............yk2..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp12/26-33(-39)....yk6........3.
Uudi (46)..................kp12/24-30.............yk5...........3./1.yht.
Päikki (40).................kp16/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp17/28............?..............4./1. yhteinen
nillanilla (42)..............kp19/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp19/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp20/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp23/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp23/28-30..........yk5...........3.
äitijo2x (46)...............kp46/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp51/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp?/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)........kp85/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo12
Inia (42)..........pp7

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

SS :hug: ja nyt peukutan sulle napakymppiä!!! Ja jospa se vyöhyketerapiakin auttais! Kerro sitten millaista oli.

siira! Toivon totisesti että pääsitte siirtoon! Laitan sut sitten vaikka kesätaukoilijoihin, mutta tulethan kertomaan miten kävi!

Mä en eilen ehtinyt edes koneelle koko päivänä! No, suunnittelussa käytiin, ja piikitykset alkaa elokuun lopulla. Käyn vielä opettelemassa niitä elokuussa. Mutta ei täälläkään kai kauheesti oo toivoa, nyt laskettiin tän kierron follit, oli 5+4, eli tuo ois nyt ollut se maksimimäärä, mitä saadaan talteen. En sitten tullut kysyneeksi, kasvattaako ne hormonit niitä enempi? Tietääkö joku? Sellaistakin uutta tietoa sain, että IVF:ään liittyy tavallista enemmän ennenaikaisuutta ja pienipainoisuutta, mutta vain vähäistä (1 viikko/muutama sata grammaa). Ja sitt jos jotain saadaan hedelmöitettyä, pitäis pohtia siirretäänkö 1 vai 2. No, riskien takia haluaisin vain yhden, mutta tällä iällä, jos kaikki menis hyvin, oishan se hyvä saada kax kerralla ;) No, mua vain edelleen pelottaa ja hirvittää koko touhu (siis ne hormonien vaikutukset+punktio), mutta sinne nyt mennään pelosta huolimatta. Ellei siis ihmettä tapahdu sitä ennen...

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!

Inia toivotaan että se ihme ois tapahtunut jo nyt. :heart: :heart: Onko muuten mitään tuntemuksia, nyt taitaisi olla kiinnittymisen aika pp7?

Kaipa ne hoitojen hormoonit kasvattaa niitä folleja enemmän ja isommiksi? Meilläkin on tuo eka ivf edessä varmaan elokuun inssin jälkeen. Siksi kiinnostaa sinunkin hoitotaival. Muakin jo nyt mietityttää kaikki käytännön asiat, ja myös se, että olisin syksyllä hakemassa uusiin töihin (nyt olen vaan leppoisasti osa-aikaisena) niin miten sitä uudessa työpaikassa saa puhuttua heti alkuun hoitopäivät vapaaksi? No, se on sen ajan murhe, mutta nyt ei työt määrää mun elämän menoa, sen olen päättänyt.

Kävin eilen siellä vyöhyketerapiassa. Oli ihan rauhoittava kaksituntinen ja antoi uutta positiivisuutta. Kävi läpi korvat, päänahan, kädet, jalkapohjat polviin asti ja lisäksi niska-hartiaa. Mutta ei mikään sattunut, niinkuin luulin, tosin kuukautiskivut hieman tuntui läpi, niin en päässyt ihan täysillä rentoutumaan. Hoitaja käsitteli erityisesti vauvapisteitä (korvassa, jalkapohjassa ja polvessa) ja kehotti kotonakin mm. hieromaan polven sisäpuolelta, johon jää helposti kuona-aineita häiritsemään kehoa.. Ensi viikolla menen hoitoon uudestaan. Nyt aloitan vielä greippikuurin, että saadaan mukavat limat oviksen aikaan :p

Lämmintä kesäpäivää kaikille B)

Inia Hieno juttu että asia edistyy!..ja se ihme voi hyvinkin olla mahdollinen;)
..minnuu pelottais ittiäni juuri nuo pistelyt..

liiza mitä kuuluu:wave:

SS kuulostaa kyllä hyvältä tuo vyöhin, pitäisköhän minunkin käydä..täytyykin kysellä hintoja. :)
Eräässä paikassa oli 60min/72e..siis hintava mielestäni :/

Mie jo ovista taas malttamattomana odottelen, vuoto loppui tänään melkeinpä kokonaan-pääsee pian lempimään!:D

Aurinkoista päivää kaikille!

mur-mur

inia Tsemppiä!Ei ne piikitykset muuten ole kauheita. Olen käynyt sen läpi kaksi kertaa ja eka pistos oli tiukka, mutta kun se ei tunnu missään niin kyllä sen hoitelee. :) Tulos voi olla palkitseva :heart: Mulla tosin ei onnistunut. Nyt on mies vaihtunut ja ei pitäisi olla niitä ongelmia ettei simoja ole, mutta joku muu mättää....

murmur Nyt vain sitten lempimään!!! Täällä täti vaan tuhrua työntää, viikon melkein jo kestänyt, En ymmärrä mikä juttu tämä nyt oikein on. Testannut en ole mutta jos ei muutosta tule niin kyllä kohta testaan!

Inia, täällä yksi piikkien pelkääjä, minä siis olen oikeasti pyörtynyt usein verikokeen otossa (ihan pelkän sormenpäästä otettavan hemoglobiininkin :ashamed: ), mutta noi hoitopiikitykset ei oikein ole tuntuneet missään. Ja meillä on mies oikeastaan ne hoitanut, on ollut kovin innoissaan kun on jotenkin voinut prosessiin osallistua ;) Teki oikein semmoista muistilistaakin itselleen...

Mun käsittääkseni hormonit tosiaan kasvattaa niitä folleja, eli niitä voi tulla reilustikin enemmän. Lisäksi jokainen kierto on kuitenkin erilainen.

Koeputkilapset ovat keskimäärin vähän pienempiä ja hiukan 'ennenaikaisia'. Tosin, toi ennenaikaisuus tuossa on mua aina mietityttänyt, sillä rv38 eteenpäin syntyvät vauvat ovat täysaikaisia. Mutta tuossa kannattaa muistaa että kyse on keskiarvoista, tiedän monta rv 42 käynnistettyä ja reilusti yli nelikiloista vauvelia, jotka ovat alkunsa hoidoista saaneet. Meidän tytsy syntyi tasan viikkoa ennen laskettua aikaa ja oli vähän yli kolmekiloinen. Oli vissiiin juuri tuollainen keskivertotapaus :) Itse olen syntynyt kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa ja ollut melkoinen rääpäle, ja miekkonen viikkoa ennen, ja ollaan ihan luomulapsia.

SS, joo, ei tässä kannata työpaikan suhtautumista liikaa miettiä.

Hellekelejä kaikille :heart:

Siira toivotaan, että kaikki meni hyvin. Kuullaan varmaan myöhemmin. Sekä hyvää kesää ja palstataukoa sinulle. Käyhän kertomassa joskus kuulumisia. :flower:

Inia sinulle toivoisin kovasti ihmettä jo ennen piikityksiä. Jos näin ei käy niin kovasti tsemppiä ja onnea hoitoihin ja plussatuulia :whistle: :hug:

Liiza ärsyttävää tuollainen tuhruttelu, kun ei oikein tiedä, että missä mennään. Toivotaan kuitenkin, että helpottaa ja testillähän se sitten viimeistään selviää. :heart:

Mur-mur hyvä juttu, pupuilua vaan. Täällä on jo aloitettu ja ovistakin vähän bongailtu. Vielä ei ole näkynyt. :D

Anjamarita tervetulemas takaisin ja mukavaa, että reissu meni hyvin ja lapsonenkin nautti. Ikävää vain, että jouduit oikein sairaalassa piipahtamaan, pahoittelut siitä. :hug:

ON Oviksen pitäs tulla huomisen paikkeilla, jos on tullakseen. Päätin, että en testaa ja en stressaa olkoon tikut laatikossa. No eikö mitä, eilen piti jo kerran kokeilla.

Ei malta ei. Sen olen kuitenkin melko varmaksi päättänyt, että tämän jälkeen en enää tikkuja tilaile. Käytän vain ovislaskuria ja siihen sihtaillaan ja loput on ylemmän kädessä.

Ihania kesäpäiviä kaikille ja plussatuulia :whistle: :flower:

liiza, eihän tuo voi olla täti sun kiertopäivillä! Ja tuhrua vielä! Onpa jännää, peukut pystyyn ett se ois kiinnittymisvuotoo!

liiza ja lumeton, kiitos tsemppauksesta! :hug:

SS, oispa kiva jos samoihin aikoihin oltais noissa putkihommissa! Kun yk:tkin menee samoissa, mä vähän jäljessä tuun... Niin, lekuri sanoi että punktiopäivän ja kax seuraavaa (joista vipo siirtopäivä ) saa saikkua. Ja mieskin punktiopäivän.

Ei mulla oo mitään tuntemuksia... Enkä tiedä tunnistaisinko vaikka oliskin :) Eilen vähän sattu tuo "varhaisultra" ja tuli tippa vertakin, mutta yritän nyt olla kuvittelematta et se ois jotain muuta. Muutenkin yritän lunkisti ottaa, en usko tärppiin jostain syystä :ashamed:

Lomareissulta palattu. Kiva olla taas kotonakin.mur-mur, pahoittelut kun ei tullut plussaa :( . Niin ja muillekin pahoittelut, joilla menkat alkaneet taas. Inia, täällä yks joka piikitellyt kolmessa hoidossa v. 2005-2006. Ei se piikitys tunnu pahalta, ohuet neulat, siihen tottuu. Punktiossa olen panikoinut, tai siis jännittänyt, johtuu sairaudestani, paniikkihäiriöstä. Punktio sinänsä ei tunnu pahalta, kyllä sellaiset rohdot annetaan, rauhoittavaa ja kipulääket suoneen. No hätä. Iästäni huolimatta tullut soluja 5-11 kpl ja jopa kahtena kertana saatu pakkaseenkin.
Täällä myös menkat kesti jopa 5 pv. Huomena otan ovistestit käyttöön!Jee!
Nyt nauttimaan suomen suvesta ulos.
Kauniita ja lämpöisiä kesäpäiviä kaikille Teille ystävät!
gerpera :heart:

Piti ihan kommentoida lumettoman repliikkiä koeputkilapsista...... Meidän sara on (ICSI) koeputkilapsi, syntyi rv 40+3 ja mitat oli paino 4275g & 50 cm. Että meillä ei ainakaan koeputki jutut vaikuttanut raskauteen, kaikki meni normaalisti.

ensiviikolla alkaa kaiketi uusi kierto....tätiä odotellessa =)

Juu en. Ukko on edelleen turkissa lomailemassa..... Ei ole ollut tuota lähempää kontaktia =(

hoidoista sen verran että kolmannella hoidolla tuli elämäni eka plussa 39 vuotiaana ja siitä syntyi Sara. Ei piikitykset ja muutkaan hoidot ole koskaan tuntuneet pahalta. Punktio nyt tuntui ikävältä mutta ei ollut kuitenkaan kivulias.

Uudi onnea oviksen pyydystämiseen tikkuun tällä kierrolla.

Gerbera tuloksekasta oilin tikuttelua sinulle myös.

Inia hyvä, kun on suunnitelmat tehty, toivon vielä, että sinun ei tarvitse sitä kuitenkaan edes aloittaa. + puhallan sinne.

Solakka Silakka samat sanat sinulle, hyvä suunnitelmat valmiina, ja ehkä ei sitä tarvita.

Siira tovottavasti tänään meni hyvin sinulla.

Kiva oli lukea teidän monen kokemuksi ivf ja icsi hoidoista, hyvää valmistautumista, jos se tulee itselle eteen. Minua ei se itse pistämien hirvittänyt ja menikin ihan mukavasti viime IUIssa. Enemmän pelkäsin, että lääke ei olisi minulle sopinut (turhaan). Se irroituspiikin valmistelu oli kuitenkin yllättävän työlästä, ampullien avaamien ja sekoittelu ja piikin valmistelu. Jos ivf tulee minulle ajankohtaiseksi, niin kyllä kai sen oppii sujuvammin valmistelemaan sen lääkkeen sitten, jos olisi sellainen lääke, joka pitää sekoitella aina ennen pistosta ( muistaakseni jollakulla on semmoien ollut käyössä) . Se punktio tosin hirvitää, kun en oikein kestä niitä tujuja troppeja, jota siinnä ilmeisesti käytetään, mutta yrittää aion kuitenkin.

Siis ei ollut tarkoitus tota ;) hyviötä tohon ^laittaa

Tulossa taas lämmin päivä, 20 astet varjos, jo!
Oivikki, Kiitos! Noista IVF-hoidoista, minulla oli käytössä menogon ja myöhemmin menopur, tehoavat paremmin jos ikää enemmän. Ampullit käytössä joka kerta. Kyllä siihen sekoitteluun nopeasti tottuu :) . Ihan rutiinia ku hammaspesu kun tarpeeksi monta kertaa pistellyt. Punktiossa tosiaan tujut tropit. Ite sanoin toisel kertaa että ei sit paljoa lääkkeitä suoneen ku muutenki olen jo itteäni lääkinnyt. Aika nopsasti olin jo kotiilähtökunnos ku toiset viel huilas sängyl puolpökerryksis :whistle: .
Ovista testasin eilen illal ja haamu tuli :) . Saisi näyttää h-hetkeä viim. sunnuntaina, kultani lähtee matkatöihin su-iltana :/ .
Kaikille ovista metsästäjille onnea!!! :heart:

siira, :wave: miten sulla meni? Toivon että hyvin, ja sait kyytiläiset matkaan kesäksi kasvamaan!

liiza, joko testasit? ;)

Kiva kun olette kertoneet IVF-lapsistanne! Ei mua se niin kauheesti huoletakkaan, mutta olipahan vaan uutta tietoa tuokin...

oivikki, samoin mulla ei ne piikitykset niinkään (paitsi vähän), mutta pelkään mitä hormonit saa aikaan, kun oon yleensä ainakin herkkä reagoimaan lääkkeille.

anjamarita, harmi kun mies jäi matkalle ;)

ON: Viikko enää menkkoihin! Eka piinaviikko mennyt tosi nopeesti, kiitos mökkireissun! Ei oo ees tuntunut piinailulta... Mitähän sitä nyt keksis :) Tai ehkä sekin vaikuttaa etten nyt odota mitään... Hei muuten, tuolla lapsettomuuspuolella joku kirjoitti lääkärinsä sanoneen, että nyt irtoava munasolu on kypsynyt (tai jotain) vuoden verran (siis vaikka ne aihiot on olemassa jo sikiökaudesta asti). Eli siis vuoden takainen ravinto/stressi yms. tilanne vaikuttaa siihen, millaisia muniksia nyt tulee. Uusi tieto tuokin... Ja ressiä oli kyllä mulla vuosi sitten, onneksi sitten alkoi helpottaa... Joten toivoa sopii, että tulevat munikset on parempii... =)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp3/25-27.........yk10........1.
mur-mur (43).............kp4/28....................yk5.........3.
gerpera (48)..............kp10/28-30............yk2..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp13/26-33(-39)....yk6........3.
Uudi (46)..................kp13/24-30.............yk5...........3./1.yht.
Päikki (40).................kp17/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp18/28............?..............4./1. yhteinen
nillanilla (42)..............kp20/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp20/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp21/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp24/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp24/28-30..........yk5...........3.
äitijo2x (46)...............kp47/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp52/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp?/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)........kp86/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo13
Inia (42)..........pp8

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Yhteistyössä