40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pikaiset heipat :wave:

ON Oon varsin negatiivisena kaikilla tavoin, aamulla negan testasin :|taas.

Ja aamupäivällä lasten kanssa ulkoillessa katselin kun vastaan tuli yksi lukuisista yrmeän näköisistä tuulipuku pariskunnista, jotka lenkkeilevät kuin pakon edestä kun eivät muutakaan tekemistä keksi, eivätkä vahingossakaan hymyile tai edes puhua pukahda. Pitääks munkin ruveta tommoseksi, oonks mäkin nyt niin vanha, et mun pitää olla kaikkitietävä ja peruspettynyt, paljon mielummin hymyillen työntelisin rattaita. No kaipa muitakin vaihtoehtoja on:|

Jos mä sit työntelen vaik tyhjiä rattaita leveesti hymyillen :LOL:

Kaikille hirveesti plussaonnea ++++++++++++++++++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Huh, Hystis..mie jo kerkesin ajattelemaan kaikenlaista..

Ihana kun kaikki hyvin siulla ja mitä suuremmalla todennäköisyydellä myös pikkisellä!!
..ajatteleppa, ensi viikon ultrassa jo pienen sydämen läpätyksen saatat nähdä.:)

Mie vähän luulen, että sie suojelet(alitajuisesti)ittiäsi ja siksi tuo "kylmä" oloinen - ymmärrän sinua enemmän kuin hywin!!
Kovasti jaksuhalituksia:hug: Hystis ja pikkiselle voimasätehiä!!
 
ulla4 kirjoitteleit..Jos mä sit työtelen vaik tyhjiä rattaita leveesti hymyillen:LOL:

..nyt mur-murillahin repesi..:LOL::LOL::LOL:, voihan itku tätä eloa:headwall::confused::D:p
..miekii voisin noilla ostamillani yhdistelmävaunuhilla esikoisen(nyt poikasen)nukkea kuljetella ooooonnellisena naamari korvissa!!!!!!


Sanoinhin naapurin rouvalle, että jos näet minuun noin tekeväon, soittele vaan suosiolla PIIPAA auto!!


On tämä ELO kuiteshin sen elämisen arvoista k a i k e s t a huolimati!!!:wave:

ulla4 vielä..pahoitteluni siitä negasta:hug:..vielä mie peukuttelen d=)b kuiteshin+++++++ puolesta!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei
Tulin teille kertoon, että sain pojan 5.8 25+ 2. Ultra 25+6. Olitte mieletön tuki silloin kuumeaikana, että halusin teille kertoa.
Mullahan oli se tukilanka ja sen avulla nyt sain tämän pojan!!!! Vaikea alku, mutta olen onnellinen.
laitan vielä tän sepustuksen, jonka laiton tonne marraskuisten pinoon.

Niin. Menin lankakontrolliin heinäkuussa. Edellisessä kontrollissa kaikki ok. 4 cm kohdunkaulaa. Sitten enää lanka ja sen jälkeen 2 cm kohdunkaulaa!!! Lääkäri sanoi, että päästää kotiin. Sanoin,e tten uskalla mennä ja jäin sairaalaan. Siellä makasin 2 vkoa. En uskaltanut nousta, vaikka sain istumaluvan ja suihkuluvan. No, välillä kävin suihkus, pakko oli. Sitten tarkastettiin tilanne ja se oli edennyt ja eikun sitten vaan hesaan kiireettömässä kuljetuksessa. Naistenklinkalla makasin viikon siis aivan pakkolevossa. Ei saanut edes vessassa käydä. Se olikin huimaa,kun oli aivan muiden armoilla. Huippuhoito siellä.
Sitten alkoi mun cerpit nousta ja lanka otettiin pois ja supistusestolääkitys lopetettiin. Vauva ei kuulemma saanut saada tulehdusta eli sai syntyä. No, sitten hän olikin viistotarjonnassa ja mentiin keisarinleikkaukseen. JOo, porukkaa oli kuin pipoa siellä. 2 kpl lastenlääkäreitä vastaanottamassa poikaa ja muuta poppoota. Poika näytettiin minulle ja sitten kiireeellä lastenklinikan teholle. Itse sain kuvan pojasta ja pääsin katsoon seur. päivänä. Yöllä syntyi 00.42.
painoi960 g eli iso ollakseen 25+2. (ultra 25+6)
Siellä parisen viikkoa ja sitten jatkohoitoon. Ensin hengityskoneessa, sitten nasaaliventilaattorissa ja nyt poika hengittelee itse nasaalia ja happiviiksiä vielä tarvitsee, mutta itse hengittää!!! ja paino eilen noin 1850g tänään pääsi lämpökaapista avopöydälle. Syö tuttipullosta jo ja rintaakin osaa imeä.
Kyllä iso kiitos HYKSlle!! Aivan mahtavia lääkäreitä ja hoitajia!!
Onhan se jännä , kun enää ei ole raskaana, mutta tämä oli odotettavissa. Mulla keskiraskauden keskenmenoja 4. Olen onnellinen,että sain tämän pojan.
Paljon tsemppiä teille odotukseen!
 
Ulla : Pahoittelut negasta toivotaan, että plussaksi vielä kääntyy!!:heart:

Minusta ja meistä molemmista isovanhemmista aina niin Ihanaa työnnellä lapsenlastamme, monesti kyllä on luulleetkin puistoissa ym leikkipaikoilla, että me olemme vanhemmat, olemme aika nuoria ja vielä nuoremman näköisiä isovanhempia:D
Ja itse kutsuin aina vanhempiani mamma ja pappa nimellä, joten sekin on kuin äiti ja isä;=)

Kun lapset olivat pieniä, niin sen jälkeen kun kukaan ei enää rattaissa istunut huomasin pitkään heijailevani ostoskärryä, vahingossa, vanhasta muistista, aika hassua ja noloakin;=)))

mur-mur kiitos sätehistä, vielä ei ole toinen viiva kovin vahava, illalla teen jälleen uudelleen, minuthan viime ovis yllätti täysin;=)....miltäs sinun testisi näyttää??

mahdotontako:heart:
 
Mahdotontako miun O-testin viivanen olikin tänään hieman heikompi,(yllättäin)kuin eilinen.
..voi johtua laimeasta virtsastahin..

Ei kuiteskaan hätiä mitiä, jospa se ajallansa Oili pyyhältäisi tännehin.:)

Rinja jännitävän ja hieman peloittavanhin alun jälkeen, siun pikkinen kasvanut&voi hyvin - Ihanaa, onneksi olkoon!!!:wave::heart::flower:
 
Viimeksi muokattu:
Peruin poikasen lääkäriajan, hän jo PALJON virkeämpi ja kuumeeton-Yeees!!!=)
Kovasti jo alkaapi tulla levottomaksi sisällä ja ulos/eskaan kaipaileepi leikkimään kavereiden kera!:rolleyes:
Kunpa menisi nyt tällä ohi ja huomenissa jo pääsisi hetkeksi ulos toihuilemaan, torstaina sitten eskaan.
 
Heippa!!No Niin NYT on kp 1!!Harvoin sitä onnellinen menkoistakaan,mutta ei tätäkään oloa kovin kauaa olisi jaksanut!Mahdoton hiki,mielialanvaihtelut ja pinna niin kireällä..Nyt on kyllä mahan seutu niinku olis viimeisillään raskaana..siis aivan turvoksissa..huh huh..Mutta tästä taas jatketaan normikierrolla eteenpäin.
 
Ottis
Rinja Hirmusesti onnea pienen pojan syntymän johdosta. Varhain tuli hän maailmaan, mutta pääasia, että kaikki on hyvin =). Ihanaa :heart: :flower: :hug:.

ulla4 Pahoittelut negasta :hug:. Hyvä suunnitelma lykellä vaikka tyhjiä vaunuja suu hymyssä =).

mahdotontako Minä olettaisin, ettei ole LH-huippu vielä huomenna käsillä noilla viivoilla. Kyllä se sieltä kuitenkin on tulossa jo :).

Palaan myöhemmin paremmalla ajalla päivittelemään tietoja.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Olen lukenut teidän kuulumisia vaan kun en oikein ole malttanut enkä ehtinyt kirjoittamaan.
Juu, kyllä nyt siis syön ehkäisy pillereitä. Ja perjaintaina pistän Procren depot injektion jolloin alkaa kuukautiset. ensi viikolla sitten eka ultra ja 25.10 toinen ultra jolloin katsotaan limiksen paksuus..Siirtoon olisi tarkoitus päästä 4-5.10 sitten jos kaikki menee hyvin ja luovuttajalta saadaan nuo toivotut solut..
Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää, nyt on mentävä nukkumaan. Huomenna työt alkaa klo:9.00
 
Ämy
Hei!

Täällä vaan roikun vaikka poistatin itseni listoilta. Niin ja tilasin ovistestejä Kotitestiltä jo viikko sitten pikatoimituksena vaan eipä ole testejä näkynyt eivätkä vastaa sähköpostiin. Onkos muille sattunut tällaista? Mistä kannattaisi testit jatkossa tilata?

Näyttää siltä että kierto on taas kovin lyhyt jos ovismerkkejä alkaa olla jo kp 11 tienoilla (hailiskoa viivaa testiin) . Eikä kahteen kiertoon ole ovista löytynyt. Taitaa tulla vaihdevuodet iltatähden sijaan.

Plussatuulia kaikille ja oikein mukavia syyskelejä!
 


Huomenet!=)

Nuuttimus: Hyvä, että menkat alkoivat ja nyt uudella paremmalla Onnella tähän uuteen kiertoon!:heart:

Iida-Karoliina : Onnea paljon tuleviin hoitoihin ja plussaa!!:heart:

Ämy: En muista olenko tilannut kotitestiltä..nyt käytössä Babyplussan testit, ovat edullisia ja näyttävät hyvin oviksen, suosittelen! Tulevat noin 3:ssa päivässä tilatessa, sitten myös täältä tilasin clearbluen digitaalisen, sitä suosittelen , maksoi vain 26 euroa kaikkine kuluineen ja on tosi halpa siis!
CLEARBLUE OVULAATIOTESTI DIGITAALINEN

Ottis: Yllätys, yllätys..Katso mitä tapahtui 6:n aikaan?:whistle:



jälleen huonoa oloa, kuten viime kierrossakin samaan aikaan ja monena päivänä' jo niin kivistellyt alavatsaa...että jopa ihmettelin, ellei pian näy plussaa..Nyt vaan pitää toivoa, että hyödyntäminenkin onnistuu..:heart:..sunnuntain tuotokset en usko enää riittävän, joten jospa keksisin jotaan ihanaa illaksi??

Mur-mur: Sinua myös jännään , onko plussaa jo ja onko aloitettu harjoitukset?:heart:

Ihanaa aamun jatkoa kaikille tasapuolisesti ja PlussaOnnea kaikille!!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuuttimus (41)............kp2/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp6/30-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp7/28-30......yk3......................2.
Ballerina Bolero (40)......kp9/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp10/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp11/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp11/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp12/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp16/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp18/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp19/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp24/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp31/35-45......yk2.....................4.
wiiwi67 (42).................kp34/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp35/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp42/23-29........yk?....................3.



RKTT

ulla4 (40).......................dpo11
mahdotontako (45).........dpo-1


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Wautsi! Kannatti vaan testat edelleen. Hurjan äkkiä nousui arvot. Onnea oviksen hyödyntämiseen!

I-K Ihanaa, että aika kuluu hyvään suuntaan ja pääsette aloittamaan hoidot.

BB Kahvin juonnin vähentämiselläkin luulen olevan merkitystä. Mä ennen miltei elin kahvilla, mutt toissakeväänä vähensin juomista radikaalisti, ett join enää vain aamulla ja silloinkin maltillisesti, ts. enää pari mukillista :LOL:, mutta sitten tulinkin raskaaksi kesäkuussa.

Nuuttimus Kiva, että täti tuli :).

Mentävä taas, bye :wave:!
 
Heippa!
Kiitos teille onnitteluista! Mä en enää osaa käyttää tätä uutta versiota :headwall:paitsi hymiöitä.=)
Ja suurkiitos vielä teille siitä kuumeiluajan tuesta! Tämä on aivan mahtava pino! Suuri tuki tullut. En ikinä unohda niitä keskusteluja!! Toivon teille kaikille tärppiä !
 
Ämy..mie ihmettelen kovasti: tuolta Kotitestiltä on miulle tullut testit AINA ajallansa ja vastattu s.postiin jo samana päivänä!!?:confused:..kumma juttu..

Kannattaa olla vain yhteyksissä ja laitella ostoksistasi heille kopio - siitähän muistaakseni tuli s.postiin tilauksen tehtyä viestiä?..

Tuolta tulee testit jo seuraavalle päivää jos teet tilauksen aamupäivällä:
Ovulaatiotestej ja raskaustestej | Raskauskeiju.fi
Nopeaa ja ystävällistä palvelua 10+ - voin suositella lämpimästi:wave:

..ja kuuleppas..kiva Ämy kun jäät kanssamme tänne vielä "roikuskelemaan"..:kiss: oikein mukavaa..ja sitä ovista siulle nyt toivon tulevaksi!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Tuosta kahvin juonnista tuli mieleeni että mulla kahvi on aikaisemmissa raskauksissa jäänyt ihan itekseen pois aina heti siinä plussauksen tienoilla että voisin kuvitella sen poisjättämisestä olevan hyötyä jo kuumeiluvaiheessa. Pistettävä harkintaan en kyllä kahvia paljon juo mutta aamulla on joskus ihan pakko että saa simmulit auki :D

Mahdotontako onnea talletuksille, viettäkääpä ihana ilta :p=):kiss:

I-K Oikein suuresti, suuresti onnea hoitoihin

Rinja Minäkin teille molemmille kaikkea hyvää toivotan vaikkei vanhoja tuttuja ollakkaan :)

Kaikille ovispongareille onnea. Ja onnea simppametsälle:p

ON Mie taas ilahdutin itteäni testaamalla negan tuossa aamutuimaan :headwall: clear blue antoi viivanpaikan mutta eipä sitäkään juuri rattaissa tyrkkäillä :LOL: Jos edelliseen kiertoon vertaan niin täti täräyttää varmaankin huomenna eipä tarvii sit enää testailla. Jonkin verran hölmö kun olen niin joka aamu pitää kuitenkin kokeilla olisko ihme jo tapahtunu. Lämmöt on kyllä kiitettävästi koholla 36,9 tai sit mä oon tulossa kipeeks normaalisti kun tuo lämpö on n. 36-36,2
 
Viimeksi muokattu:
).(..en vielä tälle päivää ole dippaillut..tuntemukset munasarjoissa, vähentyneet, vaikka eilen illasta repi jalkoja kyllä sikana!!:eek:

..ja tunnustaa täytyy..saataapi miun saamattomuuden vuoksi tulla "tauko" kierto..

EN niin m i l l ä ä n saa ittiäni sellaiseen tunnetilaan, että lempimiset maistuisi!!!:|
..en ymärrä en..:ashamed:..ei vaan tee mieli tippaakaan ja luulenpa nyt osuutta olevan noilla lääkkehillä, joita taas syön.

Otin ne käyttöön uudestaan kun en vain pärjännyt näiden vahvojen PMS oirehieni kera - olin ihan piru ja noita akka 2vko:a kuukaudesta!:kieh::vampire:
..nyt olo PALJON prempi olllut!
..mutta jos jotain hyvää, niin myös huonoa - sexihaluja tuo lääke vähentää radikaalisti..voi pa**ka!!:headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä