40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos uudi Tätiä ei edeleenkään näy. Jospa huomenna sitten testaan. Pelottaa nyt että mitä tuleman pitää. Kyllähän petyn jos tämä on joku mummojen hormooni häiriö, ja siksi ei täti tänne enään osaa.. =)
Oivikki Niin se aika rientää vaan. sinulla jo eka kolmannes lopuillaan.
 
Hyvä vauvatoive! Uimaan vaan, näillä helteillä se helpottaa oloa kummasti. Olen nuorena kanssa käynyt siellä meren rannassa uimassa (uuni saaressa, vai mikähän se oli)..ihanat hiekka rannat.
Mies lähti autolla töihin ja kotona olen ilman autoa. Oma romu on huoltoa vaille. Kuopioon sen verran matkaa että ei autoitta pääse.
 
Kattelin noita plussaneita..taitaisin olla tosiaan ihan mummo äiti jos nyt olis tärpännyt. Vaan iki onnellinen sellainen.
Jäisi meiltä se Riikan reissu tekemättä ja nopskasti perua varatut ajat. Riikaan 30.7 ja Tampereelle 5.7 (Psykologin aika)
Nyt olis kai jo 4 viikko menossa! Ja vauva syntyisi ( Jos hyvin kaikki menis) Maaliskuun puolen välin kieppeillä.
Saapahan näitä miettiä vaikka hyvä olis jarrutella, pettymys kun on vielä pahempi jos liikaa alkaa tuulettamaan.. =)
 
Iida-K niin ihanaa on miettiä milloin syntiysi, yms. aikoja. Ihmeen hyvin pystyt olemaan testaamatta. Minä olin eilen hiukan edelleä omassa raskaudessani eli tänään on 12+1. Loma on vaikea pysyä perässä näissä vkon päivissä

Tänään taas järkyttävän kuumapäivä, ei edes tuule yhtään, normaalisti nautin tälläisita helle kesistä niitä on niin harvoin, nyt oleilen kotona ja yritän pysyä viileänä.
 
Jotenkin en vaan ole jaksanut kai uskoa että on testaamisen tarvettakaan, kun olen vain ajatellut että ei tämän ikäinen voi luomusti raskautua enään ja siihen olisi tyytyminen.
Ollaan vain suunniteltu Riikan matkaa ja luovutus hoitoa ja olen miettinyt että mitä sitten jos sekään ei onnistu, ei olen välillä ollut toiveikas ja välillä luopumis työtä tehnyt. Näitä asioita kun on vienyt eteen päin, niin ei se testaus ole ollut päällimmäisenä mielessä. Mutta onhan se testi tässä lopulta tehtävä. Ja sitten nähdään että mitä seuraavaksi suunnitellaan. Reissua Riikaan vai ehkä ajan tilausta neuvolaan..Ihan hullua olis soitella aikaa neuvolaan, ei siis tunnu yhtään todelliselta.
 
Luulen kuitenkin että jotain ainakin yrittää tapahtua. Tänään ollut sellaista aaltoilevaa yökkö oloa. Yht äkkiä etoo ja sitten ei yhtään. Tisut pipit, arat koko ajan ja välillä kipuilee enempi. Nyt hiukan vihloo ala masusta. Tuo yökkö olo saa toivomaan että jotain pysyvää olis nyt tekeillä..
 
Mitäs ihanaa täällä onkaan tapahtunut parin päivän aikana kun en ole konehen äärellä ollut..

liizalla ihan selvääkin selvempi haamunen - Onnea ihan hurrrrrjasti!!!!:wave::flower:
Kovasti haamuplussan vahvistumis sätehiä sinne laitan tulemaan!!

ja I-K..mikä ihana ylläri pylläri siellä saattaakaan olla tulossa - Hurrrrrrjasti huomiselle testaukselle plussasätehiä!!!!

Terille täältä peukutuksia laitan vielä tulemaan d=)b:heart:!!!!!

Inia, voi harmitus negasta, lämmin:hug:
..eikö olisi kuitenkin vielä plussan mahdollisuutta?..mikä dpo päivä menossa?..
 
..ja oma napanen..

Miulle voisi PÄIVITTÄJÄ laitella KP1..täti pirulainen osasi mökillehin tulla :( ..ja vielä päivän etuajassa..

..mutta..ihana oli mökillä hyvässä seurassa saunoa, uida ja uida - Ahhhh, vesi oli kuin samettia!!!! :)

Oivikkille hyviä oloisia&leppeitä tuulia:heart: :)

Mukavaista illan jatkoa kaikille ja aurinkoista alkavaa viikkoa!!!:wave:
 
Olen kyllä ehkä vielä pikkasen toiveikas omankin raskautumiseni suhteen, kun liiza plussasi ja kenties vielä I-K:kin - samaa ikäluokkaa neitoset kun ovat miun kanssani.. ;)

..vaikka toki pettymys tädin tulosta aina nakertaa kurjasti:ashamed:
.. tuntui jotenkin kovasti, että "jotain" yritystä siellä saattoipi ollakkin..tiedä häntä kuitenkaan sitten.. *huoks*
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (43)......................kp2/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp2/25-28..yk15(km2/10)......3./2. yht.
Rominas(40)...............kp7/25-27....yk12.............2.
haave3 (41)................kp12/28-36.....y.2v..................3.
onlydream (37)...........kp12/23-29.....yk?...................3.
ikiemo (45)..................kp19/20-50......y?....................4.
MamaStella(40)..........kp23/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp24/25-28.......yk13................1.
taavi166 (38)..............kp30/28-42......yk14..............3.
Ballerina Bolero (40)..kp31/25-28......yk30................3.
Iida-Karoliina (45)......kp32/23-29....yk14.................5./1. yht.
liiza (44)......................kp36/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp36/31...........yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp48/30...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp102/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

liiza (44).............................dpo27
Ottis (42)..........................dpo12
onlydream (37)..................dpo-1


[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 
Rominas tuotapa samaa miekin täällä mietin - onkohan tuliaisia Ottiksella? ;)

Oletkos liiza testaillut jo tälle päivää uudemman kerran?..toivon kovasti plussan olevan nyt kestävää laatua- tarraa&liimaa rekkalasti!:heart:

I-K täällä kovasti jännään myös siun testin tulosta - plussatuulia puhkun PUUUUUH:whistle::heart:!!!


Tänään on täällä taasen super hiostava päivä - huh hellettä!!:whistle:
..tuulettimen alla mur-murin täytyypi olla ja varjoja kulkien pitää miun mennä, jotta jaksaa..puuh ja lääh :$

Mökillä kävi niiiiin ihanan vilvoittava tuuli sieltä rantsusta ja täällähin kyllä tuulee mutta on kuuma tuuli!
..ja kyllähän tämä hikoileva oloinen johtuu myös tuosta tädin vierailusta, peppu vuotelee kyllä aika runsaasti :/ ..


Kesäisiä plussatuulia kaikille!! :wave: :flower: :heart:
 
mur-mur ja inia :hug: :hug:

liiza onnea onnea kovasti :heart:

on: ovis tekee tuloaan,jomottaa kamalasti mahaan ja selkään ja kn on aivan appoisen avoin :eek:
no simoja on eilen pistetty uimaan ja taasen alkaa piinailut eli päivättäjä voipi pistää mut RKKT listalle dpo -1, varmistan vielä päivällä testin kanssa onko oireet oikeassa ;)
 
kiitos mur-mur,juu ovis testi tehty ja räikeä punainen viivanen siihen saatu :D nippilut olivat sen verta kovia että piti panadolia naappaista :eek:

huh huh hellettä B) B) ei pitäisi valittaa mutta liika on liikaa :snotty: pumppu pompottaa ylikierroksilla,ei kiva..
 
Hienoa onlydream!! =) ..nyt vain viimeisiä talletteluja parempaan paikkaan ;) ja piinistelemään RKTT-listalle!!!:wave:

..Juu, en miekään näistä pitkään kestävistä helteistä niin perusta - en olleskaan!! :eek:
 

Yhteistyössä