40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
On tämä kun saa hiota yöllä ja päivällä..Ja kun ei uskalla pitää terassinovea aukikaan täällä "cityssä"tiedä mikä karhu sieltä kömpii sängyn viereen yöllä :D
Tossa tuli mieleen että onkohan tää enää mitään vauvakuumetta meikäläisellä..kunhan täällä "roikun"mukana ja päivittelen kiertopäiviäni..Teidän juttuja kyllä aktiivisesti luen,mutta kiire kun on niin en ehdi oikein kommentoimaankaan..Mutta sydämestäni mukana olen jokaisen teidän plussa-ovisvaiheissa :heart: :llä haave3
 
haave3 noin miekin välistä mietin - onko miulla joku "pakkomielle" raskautumisen suhteen.. vai ihan oikia vauvakuume?
..päädyn kyllä 99% aina vastaukseen: vaavikuume :)

Toivottelen siulle aurinkoista kesää ja vilvoittavia tuulia!!!:wave::flower:

..ja yllätäin kun vähiten odotat, se pikkinen saattaakin ilmoittaa olemassaolostaan:heart:
..näin on monelle käynyt =)


Oma napaa..TAAS oireeton olo ja masu kumman "hiljainen", ei enään turvoksissakaan.. :( .. aamulla en jaksanut testailla unenpöpperössä, ehkäpä päivällä?..tai TOTT-päivänä sitten..tai..mistäpä tuon edeltä tietää, menen vaikka tuntemusten mukaan! B)

Plussatuulia joka mökkeröiseen!!!:heart:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas(40)...............kp2/25-27....yk12.............2.
haave3 (41)................kp7/28-36.....y.2v..................3.
onlydream (37)...........kp7/23-29.....yk?...................3.
ikiemo (45)..................kp14/20-50......y?....................4.
MamaStella(40)..........kp18/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp19/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp21/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp22/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp25/28-42......yk14..............3.
Ballerina Bolero (40)..kp26/25-28......yk30................3.
Iida-Karoliina (45)......kp27/23-29....yk14.................5./1. yht.
liiza (44)......................kp31/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp31/31...........yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp43/30...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp97/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

liiza (44).............................dpo22
mur-mur (44).....................dpo9
Ottis (42)..........................dpo7

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
[/quote]







 
Täällä oli kova ukkonen eilen myöhään illalla ja yöllä satoi valtavasti aamuun saakka. Ihan mukavaa oli paitsi että sähköt katkes joksikin aikaa illalla joten tuijotettiin isännän kanssa mustaa tv-ruutua pimeydessä :LOL: varmaan puol tuntia kunnes sähköt tuli takasin. Ens yöksi taas ennustettu vastaavaa. oli se ukkosen keskus jossain kuuden kilometrin päässä ettei ihan yläpuolella mutta kuitenkin.

Harmi että negaa tuli mur-mur!! :hug:

Plussatuulia teille toivottelen!!! =)
 
jääris pikkisen vielä toivoa elättelen..jospa se plussa näkyiskin myöhemmin - nyt dpo9..saatan fiilareiden mukaan aamupisusta dipata..

jääris tuliko siulle muuten viivan paikkoja(harmaa/valkoinen) ennen plussaa?..käytitkö noita Kotitestin liuskoja?

Dpo 7 EI mitään viivanpaikaa ja nyt sitten tuli..voisiko olla ihan tapaus kohtaista, eli kaikki testit ei toistensa kaltaisia aivan tarkalleen?!

Täällä satelee mutta hissuksiin - jyrähtäisi vain kunnolla, muutoin ei ilma viilene!!
 
Mur-mur jaa dpo9 vasta, no sitten on vielä kaikki mahdollista!!
Mulle tuli sellainen viivanpaikka varmaan just dpo9 niillä kotitestin liuskoilla. Koskaan negakierrossa mulla ei ole minkäänlaisiia viivanpaikkoja tullut. Sitten dpo10 oli jo haalee haamu joka just ja just erottui.
Toivotaan että huomenna jo olis punaista väriä viivassa!
 
Iltaa :flower:

Murmur hyvät mahikset vielä muuttua vaikka kuinka tummaksi viivaksi, no hätä :D

Rominas onneksi olkoon tädin tulosta :D

liiza :hug:

Mulla oli eilen ultra ja seuraava on taas perjantaina. saa ravata nyt sielunsa kyllyydestä siellä, vaan ei haittaa. tänään kun heräsin tuli paniikki kun tajusin että en ollut kertaakaan koko yönä herännyt vessaan. Sitä ennen herännyt ainakin kerran tai kaksi pisulle. Sit alkoi kamala epäilys hiipimään sisuksiin, että joko se meni kesken...

Rinnat on yhä kipeät kyllä ja pierut sulostuttaa kotiamme :flower: :p ja lämmötkin oli 37.2 joten eiköhän tässä nyt vielä raskaana olla. toivotaan niin.

Ultrassa näkyi ihanasti se ruskuaispussi sellasena renkaana ja siellä sisälä kai se pikkuinen sitten majailee :)

Lääkäri sanoi, että hän odottaa kun sydänäänet näkyy niin sitten vaihdetaan lääkitys! :eek: en tiedä mihin se vaihdetaan ja miksi mutta näin hää kertoi...perjantaina ois sit 6+0, en tiedä näkyskö vielä silloin sydänääniä..tuskin...vai mitä luulette?

Lääkäri on kyllä tosi kokenut koneen käyttäjä, että jos siellä sydän jumputtais niin ehkäpä tuo sais sen kuuluviin...maybe...
 
LB Voi kun ihana, että kaikki hyvin siellä masussa!! :)

Mie kävin ekan kerran ultrassa 6+0 ja lääkäri sanoi, että silloin ei vielä näy sydänäänet..sanoi, että katsotaan vaan onko kohdun sisäinen ja siinä kaikki!

..vaan eihän sitä koskaan tiedä, päivä parikin heittoa alkion ikään ja siulla sydänäänet näkyisi hyvinkin! =) :heart:
6+ etiäpäin yleensä näkyy monella, joillahin vasta siinä rv7

Perjantaille mukavaa ultrareissua&vaaviliimaa!!:wave:

Muillehin ihanaisille illan jatkoja!! =)

(muoks) muokkasin aiemmin laittamani ultrakuvat poijjes pinoa rasittamasta..
 
Hienoja kuvia!
Mulla se näytti viimeksi lähinnä tältä
http://www.monashultrasound.com.au/ultrasoundimages/profile_5weeks.html
rinkula vaan siellä keskellä :)

Noh sit tuleekin viikon tauko ultriin, kun mä lähden vähän tonne merenrannalle lekottelemaan muutamaksi päiväksi :)
 
LB kaunis rinkula siellä siulla ja sinne se pieni vaan kuule kasvaa, usko pois!!!!:wave::heart:

Mihin aikaan käyt perjantaina ultrassa?..kerkeänköhän kurkkia täältä siun kuulumiset, ennen kuin lähden viikonlopuksi mökkeilemään ;)
 
Ok, LB jos olen kotosalla vielä, käyn pinossa kurkkimassa kuulumiset! =)

Kyllähän mie testailen vielä viimeisen kerran ennen mökkeilyä silloin pe aamulla - dpo11..ja ehkäpä mökillähin..
..kattellaan ja eletään toivossa:heart:..

Mukavaista illan jatkoa, tarraa&liimaa siun pienelleis!!!:heart:

..ja kaikille muillehin ihanaisille rentoista illan jatkoa!!!!:wave:
 
mur-mur :hug: Negasta, vaan vielä ehtii se plussaksi vaihtua.
Itse odottelen yhä mitä tuleman pitää. Testiä en ole ostanut joten en testanut tänäänkään.
Mies tuossa leppoisasti letkautti että ehtiihän sen nähdä.. =)
Meidän vain pitäisi ne lentoliput sinne Riikaan varata ja siksi tietty vähän itse hätäilen. Turhaa ei varaisi ja jos vaan odottaa niin ehtiikö niitä saamaan, tai saa maksaa niistä maltaita.
 
I-K en tiedä jaksanko uskoa plussaan enää..mutta..

Varmaan epätoivoisen ihmisen toimintaa - partsulla kun kirkkaassa valossa testiä tiirailin JOKA kantilta ja laittelin saman firman O-testin viereen(jotta näen viivanpaikan kohdan)..sieltä aivan haaleaa haaleampi haamu viivanen näkyi..väristä en ota selvää, olisko sitten punaista..
Plääh, tämä on tätä tosiaan - näkee mitä haluaa! :eek:

I-K mikä KP siulla nyt menossa?..kävinkin jo kurkaamassa ;)
KP28 Wau, jospa se täti EI NYT tuliskaan - toivon niin ja kovasti peukutan!! d =) b
 
mur-mur Tilasin äsken mammaxilta testejä, jospa jo huomenna tulisivat, sitten testailen, jos vielä on tarvetta.
18 dpo nyt menossa. Minulla ei täti ole tähän mennessä jättänyt yhtään kiertoa väliin. Kertahan se olis ensimmäinenkin tosin ja kun ikää kartuu niin varsin mahdollista on että nyt kävis näin..vaan vielähän se täti hyvin tänne tässä kierrossa ehtii. Lämmön mittasian ja on 36.90. Olen sitä tässä mittaillut jo jonkun päivän ajan ja sammassa on pysynyt , ei siis vielä laskenutkaan..
Kiitos peukutuksista!
 

Yhteistyössä