Heippa
Jospa minäkin saisin rivin pari aikaiseksi...
Fleurille tervetuloa! Tosi mukavaa että päädyit kuumeilijoista tälle puolelle.
Esterille tsemppiä radin kanssa ja peukut pystyyn asunnon suhteen! Me muutettiin tähän nykyiseen kotiin just ennen esikoisen syntymää, on ollut ihana, että pikkuinen on saanut aloittaa elämänsä rauhallisessa ja mieleisessä ympäristössä, mutta oli muutto aika uuvuttava niin myöhäisessä vaiheessa, varsinkin kun muutettiin just joulun alla ja jouluksi tuli ulkomaanvieraita yli viikoksi ja piti purkaa muuttolaatikot jossain kolmessa päivässä, plus kasata kaikki Ikean huonekalut yms. En ottaisi uusiksi
Täällä on voitu edelleen ihan tosi hyvin, ei oireita, eikä niitä nyt varmaan enää tähän loppuun tulekaan. Kaiken kaikkiaan tämä on mennyt vielä iisimmin kuin esikoisen kanssa, eikä hänenkään kanssa ollut juuri mitään häikkää. Ainoastaan nukahtaminen yöllä on välillä vaikeaa vessassakäynnin jälkeen, mikään ei paina mieltä, mutta tunti siinä saattaa silti hurahtaa. Hormonit kai? Mutta edelleen käy aika ajoin niin, että unohdan olevani raskaana, just viikko sitten ystävä puhui että ovat lähdössä perheen kanssa matkalle marraskuussa ja aloin ihan vakavissani miettimään, että sehän olisikin hyvä ajankohta lähteä, paitsi että olen sillon töissä ja sitten muistin, eikun en taida ollakaan, mikäköhän sille marraskuulle olikaan suunnitteilla ja sitten hoksasin että se oli se vauva
Mua muuten tympii jossain määrin kun ulkopuoliset hössöttää raskaudesta. Esim. töissä on ollut pari kertaa sellainen tilanne, että kollegat on että varovasti ja ei saa rasittaa tuota meidän odottajaa ja itse olen että hmph, olen kyllä ihan samassa kuosissa kuin yleensäkin. Ja mahan taputtelijoita en jaksa ollenkaan!!! En edes vaikka olisi hyvä ystävä. Onneksi niitä on vaan pari, mutta sekin risoo. Mies saa toki paijata ja samoin esikoinen, mutta that's it. Mitenkäs te muut suhtaudutte?
Mihin asti vauva pystyy muuten kääntymään ihan ongelmitta pää ylös tai alapäin? TÄmä on ollut pitkään jo pää alaspäin, mutta viime päivinä on hikka tuntunut äkkiä kylkiluiden alla aj epäilen että on saattanut kääntyä pää ylöspäin. Jos niin, toivottavasti kääntyy hyvissä ajoin takaisin pää alaspäin. En millään halua mitään perätilatilanteita, enkä myöskään käännösyrityksiin viime tingassa...
Tuulis ja pikkuinen rv 33+2