Apua
Babez mulla ei menny omat farkut enää varmaan rv 15 jälkeen mitkään
Ja en tiedä olenko tullut sumopainijaksi vai onko henkkamaukka muuttanut kokojaan? Olen normaalisti kokoa 38 eli ämmä. Mutta kun kävin sovittamassa omaa kokoani olevaa paitaa, ei se mennyt edes käsivarsista alas! Kävin hakemassa koon 40, sama homma, koko 42 meni jo hartioihin saakka ja heitin pusakan pois ja tulin siihen tulokseen että olen nykyään ilmeisesti kokoa XXXXXL ja läksin pala kurkussa pois koko kaupasta. Omasta mielestäni en näytä siltä, mutta..en tiedä.
Pözzi, luulin että lapsi ei saa osallistua uskonnon opetukseen jos ei kuulu kirkkoon ja juurikin että ei voi konfirmoida sellaista lasta? Netistä vielä luin jokin aika sitten?
Nimiäiset? Miten ne lasten/lapsen nimet sitten ilmoitetaan jonnekkin vai miten se käytännössä edes menee? Päätätte keskenänne nimen ja that´s it?
Kyllä mä haluisin silti ns.perinteiset kastajaiset kastemaljoineen ja pappeineen.
Niin joo
Babez en ole hoksannutkaan youtubea! Ah, sinne siis seuraavaksi
Katsoin sieltä kyllä ennen munasolupunktiota videoita ja sehän näytti kyllä ihan teurastukselta se touhu siellä, vaikke se todellisuudessa sitä ollut. Ja kyllä, tunnustan että olen samantyylinen, haluan faktaa, haluan tietoa ja haluan nähdä asioita ja teen pohdintoja niiden perusteella. Mielummin otan kaiken tiedon vastaan, kun se että eteen lävähtäisi jotain mitä en osaa käsitellä mitenkään.
Ja samat tutkimuksetkin on tehty kuin sinulle, eli ei niptiä mutta veriseulat yms ja nyt se sokerirasitus isokokoisuuden takia.
Ultran mukaan poikaa odotellaan!
Hankinnoista kaikki suurin on hommattuna. Pinnasänkykin on kasattu ja pedattu. Puuttuu pieniä asioita enää, tutteja, pulloja, sen sellaista sälää.
Hullua, kun sovellus muistutti pari päivää sitten, että
"onko sairaalakassi jo pakattuna"
No ei kai nyt vielä?? Sitä aloin googlettamaan, että mitäs sinne sitten mukaan tarvitsisi.
Oli imetysliiviä ja vaikka mitä, mutta mistä mä tiedän millaseks tissit kasvaa kun maito nousee, kun ne nyt on jo yli kuppikoon suuremmat.
Eli imetyspaitoja, liivejä ei ole hommattuna myöskään, enkä tiedä kannattaako ne?
Mulle ei ole edes ehdotettu sitä pelkopolia, ja olen kyllä sanonutkin että ei mua oikeesti se synnytys (vielä) pelota yhtään, en osaa ollenkaan pelätä sitä koska on aivan se ja sama mitä itselle käy, kunhan se lapsi olisi turvassa ja terve! Mutta tämä sama asia lienee kaikkien äitien pelko ja tulee olemaan koko loppuelämän
Jos
Nuppu käy täällä vielä kurkkimassa, niin toivon sinulle ja miehellesi paljon voimia tähän tilanteeseen. Koskaan ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo, niin kliseeltä kun se kuulostaakin, mutta toivon että ajan kanssa saatte ajatukset selväksi ja pääsette tästä kriisistä yhdessä yli meni siihen kuinka pitkä aika tahansa. Jos tuntuu, että seinät kaatuvat päälle ja helpottaa jakaa pahaa oloa täällä tai muualla niin kirjoittele ihmeessä. Luulen, että me kaikki ollaan tukemassa toisiamme täällä, oli tilanne mikä hyvänsä.