Oodikas, voisiko tosiaan vaikeuttaa jotenkin niin paljon, jos istukka on edessä? Mutta inhottava tilanne olla epätietoisuudessa! Yrittikö se kuinka kauan ultrata/painella?
Mulla alussa ultra tehtiin alakautta, julkisen puolen kätilö sanoi, ettei niin varhaisilla viikoilla (olikohan just rv6) ei pysty vatsan päältä näkemään juurikaan, vaikka ei minulla massaa paljoa ole vatsassa.
Meille selvisi nyt, että minulla on siis istukka edessä, ja sydänäänet kuultiin
ensimmäisen kerran eilen rv 13+4 !
Ja siinä nt-ultrassa kaikki oli hyvin. Joten kaikki on hyvin. Iskostan sitä vieläkin päähäni.
Miehen sisko oli jo hypistellyt vauvan vaatteita ja ystäväni oli jo ostanutkin vauvan vaatetta valmiiksi. Mutta itse en ole tehnyt asian eteen vielä mitään? Tänään yövuoron ollessa hiljaisempi, katsoin ensimmäistä kertaa lasten vaatteita netistä. Bodyjä, potkareita, vaunuja, turvakaukaloita sun muita ja tuntui, että herrajumala mulla menee pää ihan sekasin kaikesta tavarasta mitä pitäisi hommata!
Ei kai se auta, kun alkaa googlettamaan ja ottamaan selvää, mikä on hyvä turvakaukalo ja mitkä yhdistelmät oisi hyvät (mutta ei kalliit). Vaunujakin oli hintahaitarilla 200-900e
.
Paino on jo tässä vaiheessa noussut 2kg...Onneksi terkkari oli armollinen asian suhteen. Vatsa on myös pullahtanut jo nyt esiin, vaikka odotin tämän tapahtuvan paljon myöhemmin, mutta äitiyshousuja on jo etsittävä ja työhousut eivät mene kiinni enää.
Suolaista tekee edelleen kovasti mieli, meneekö tuo suolakurkkujen himo koskaan pois?
Huh, onneksi kohta on kesäloma. On jäänyt kirjoittelukin ihan minimiin vaikka lueskellut olen sivuja. Ei vaan ole saanut aikaiseksi kirjautua ja töiden puolesta on ollut jäätävän hektistä menoa. Loma tulee niin tarpeeseen.
Ja *ah* lomalta kun palaan, ei tarvitse olla enää kun noin 2kk töissä jonka jälkeen saan jäädä äitiyslomalle
Hyvää vointia odottajat!