Tavallaan nipt ois kiinnostanut, mutta kun seulatulokset olivat hyviä ja siinä ei tullut mitään niin en sitten halunnut edes kysellä mahdollisuutta päästä niptiin. Jotenkin mietin sitäkin, että mitä sitten, jos sieltä tulisi esim. että mahdollisesti down? En ollenkaan tiedä, mitä sitten oltais tehty. Jotenkin ennen seulatuloksia en edes sitä vaihtoehtoa ajatellut, odottelin vaan, että näkyykö sykettä.. Niin kuin myös rakenneultraan mennessä, kaikki muu on näköjään taka-alalla, ainoastaan miettii, että ollaanko siellä elossa. Kertonee traumaattisesta kokemuksesta edellisessä yrityksessä, kun sitä sykettä ei löytynytkään..
Huh täällä alkaa tabujen nieleminen aamuin illoin olemaan työlästä, yökäyttää ja vaikea nielaista.. Jostain syystä muutaman päivän on myös ollut kuvotusta? Mistä sitä nyt tähän hetkeen?
Eilen oli neuvolakin ja taas hiukan helpotti, kun kuuli sykkeen. Ärsyttävää, kun en vieläkään oikein tunne liikkeitä! Ja täähän tyyppi kyllä liikkuu, että siitä ei ole kiinni
No ensi viikolla taas rakenneultra, toivottavasti nyt näkyisi myös sukupuoli..
Ruvettiin tuossa miettimään, että kohta on kiire ruveta hommailemaan kaikkea vauvallekin, mitään ei ole vielä hommattu..
Ai niin sellainen oire, mikä nyt häiritsee on, että öisin suu edelleen kuivuu , huulet rohtuu ja nenä on tukossa. Mietin vaan, että paheneeko tämä tästä vielä, kun vauva isonee? Mitä keinoja teillä on? Mulla on vesilasi vieressä, huulirasvaa ja välillä suolaliuosta suihkuttelen nenään..
Ollakovai.. mulla meinas kans tuosta ruuasta tulla jo stressi, kun mikään ei tuntunut passaavan, nyt noilla lääkkeillä melko hyvin saa sokerin pysymään kurissa, mutta ei aivan täysin, että saa nähdä saako täs vielä insuliinihoidonkin.. Mutta nälkää ei kai sais nähdä, pitäis kuitenki syödä silleen normaalisti. Mä syön, mutta yritän tosiaan kattoa, mitä syön ja kiloja on lähtenyt. Nyt on +2 kg raskausajan painonlisäys..
Karo ja bebe 22+1
ps. olipa tämä kirjoitus tajunnanvirtaa sitten.. ei päätä eikä häntää