MrsBree - tsemppiä hautajaisiin.Siitä tulee varmasti raskas päivä
Täällä kotiuduttiin juuri neuvolasta.Vauva kasvaa hyvin,painoa oli tullut taas sellaiset 800g/viikko.Nyt käydään jo viikon välein neuvolassa,ensi viikolla menee varmasi jo 10kg raja rikki.Niin paljon siis tullut yhteensä raskauskiloja
Pienen kokoiseksi minua sanoivat,kun kaikki mikä on tullut on tässä edessä.Turvotusta ei tosiaan enää ole kun olen lisännyt juomista.Hemppa oli pudonnut 113,lisää rautaa nassuun vain!Verenpaine 116/71 ja pisu puhdas.Kaikki siis ok
Vaavi on jo laskeutunut ja paikat vähän pehmentyneet,kohdunsuu kuitenkin kiinni.Painoarviota eivät sanoneet,mutta poika jos tulee niin on samaa luokkaa sitten varmasti kun edelliset eli n 4kg.
lohduttivat vielä,että kyllä nämä säryt ja kolotukset vähenevät,kunhan vaavi putkahtaa ulos
Nyt on ihana ilma kun lämpötila siedettävissä lukemissa!!Ja sade tuli tarpeeseen kun alkoi ollakkin jo aivan kuivaa.Ei tarvi kastella hetkeen aikaan.
Täällä odotellaan kuumeisesti äippärahapäätöstä.Loma on jo alkanut,mutta päätös ei ole vielä tullut.Hain viimeisen puolen vuoden tulojen perusteella kun pitäisi saada niin hieman paremmat rahat.Vaan saa nähdä millaisen summan mulle antavat.Kaipa se sieltä tulee piakkoin.
Päivät on hiljaisia kun keskimmäinen on päivät kesätöissä,vanhin on Espanjassa bändin kanssa keikoilla ja nuorin nauttii lomasta ja puuhastelee omiaan.Mulla tätä rauhaa on kyllä jo kestänyt huhtikuusta asti kun olen ollut lomalla,on saanut ladata ihan akkuja.Ja pian käärö tuhisee sylissä
Imetyspaitoja olen koittanut katsella jo valmiiksi,en ole vielä ostanut.Liivit ostan varmaan vasta kun vaavi on syntynyt,tietää sen koon sitten paremmin.
tupuna71 - huomenna rv 36