Tervetuloa Sara. Eihän tuo 40 mikään vaatimus ole
Lähinnä antaa vain osviittaa,ettei olla teinejä enää. Ihanaa vertaistukea täältä saa ja kiva kuulla miten muiden, samanikäisten raskaus sujuu.
Tsempit ja halit Pikku Myy
Toivotaan pikaista apua tuohon sun unettomuuteen. Onko se vanhoja peruja vai alkanut tän raskauden aikana?
Ja Minttu, toivotaan,että menit liian aikaisin ultraa. Ja se on sun tapauksessa HYVIN mahdollista kun viikkoja oli niin vähän. Koita nyt vain jaksaa siihen asti, että menet seuraavaan ultraan. Odottaminen on kyllä kauheaa, on omakohtaisia kokemuksia siitä. Mutta täällä ollaan hengessä mukana!!!
Mrs Bree!!!Vieläkö olet yhtenä kappaleena??
Omaa napaa...vointi on hyvä, ainoastaan alkaa olla hieman raskas olo välillä. Varsinkin illalla työpäivän jälkeen on pakko mennä pitkäkseen kun tuntuu,että vaavi ei tykkää istuma-asennosta. Närästystä on tullut vähän myös. 8.4 olis aika sokerinrasitukseen ja 11.4 eka lääkärineuvola.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä olo...ja vähän haikea. Koitan nauttia täysin siemauksin jokaisesta potkusta ja muljahduksesta. Välillä sydän on pakahtua onnesta kun silittelen vatsaa.
Hankinnat on hieman edistyneet. Yhdistelmävaunut on varattu. Yksi tuttu myy omansa pois ja minähän tykästyin niihin. Emmaljunga edget. Piti alunperin ostaa Ceroxit, kun menevät pienempään tilaan kasattuna, mutta ostan matkarattaat kuitenkin erikseen. Huutiksesta odottelen paketteja saapuvaksi. Vähän on jo unohtanut mitä sieltä olen huutanut kun hieman innostuin, mutta pianhan se nähdään. Siihen saakka on parempi olla huutamatta lisää
2 kuukautta pitäis vielä jaksaa töissä. Hieman kyllä houkuttais pitää toukokuu kesälomaa niin olisi enää huhtikuu töitä.Sais olla yhden kuukauden ihan itsekseen päivät kun isommat lapset on koulussa. Saas nyt sitten nähdä mitä tekee.
Ja maa on taas ihan valkoinen
Mä olen niin kevätihminen ja odotan, että pääsis pihalle jo hommiin, haravoimaan sun muuta. Mutta sitä saa näköjään odottaa.
Eipä tässä muuta tällä kertaa, nauttikaa naiset kasvavista masuistanne
tupuna71 rv 25+1