Siiri kyllä se on toisaan sinullakin jo lähellä tuo laskettuaika ja viime perhevalmennutkerralla puhuttiin, että ennemminkin voisi puhua lasketusta kuukaudesta. Kiitos päivityksestä!
newesoft teidän pikkujoulu kuulosti kivalle.:xmas: Minä täällä vkoloppuna otin joulukoristeet, -verhot ja -valot esille. Joululahjoja olen vasta hankkinut pari ja vielä olisi keksittävä monelle lahjat, kun vietän joulun yhdessä sukulaisten kanssa.
jääris hei, ei kuulosta typerälle sinun pelkosi. Niitä vain voi olla. Minullakin on aina välillä vahvemmin ja välillä vähemmin. Tuo, että ei pääse siihen ultraan, kun on tarve saada tietoa, on tois ikävää, jos olisit sinne päässyt ja saannut vastauksia kysymyksiinsi niin ei niitä tarvitsisi pyörittää päässään. Voimia näihin viimeisiin päiviin.
Eilen kävin päivällä kävelemässä oli niin kaunispäivä, aurinkoista, pakkasta ja ei tuullut yhtään. Eilen en sitten ennättänyt siivota loppuun, joten tänään sitten olen siivonnut paikkoja. Minullakin alkaa nukkuminen olla pätkittäistä, herään yöllä ja en saa unta vaan valvon, otan sitten jotain lukemista tai katson jonkun tallennuksen digiboxsiata, Onneksi ei tarvitse olla töissä, niin ei tarvitse srtessannta tuosta pätkissä nukkumisesta.
Mukavaa joulunalus aikaa kaikille :xmas::wave: