40+ mies vailla seksikokemusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koskematon mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Noo";25919611]Oletko ruma tai tyhmä? Mikä on ammattisi?[/QUOTE]

En ole ruma ja uskoakseni omaan normaalin järjenjuoksun. Ammattini liittyy rakennusalaan.

Ujous voi kyllä aiheuttaa tuon. Tiedän itsekin omasta kokemuksesta kun ei vaan ole ollut rohkeutta mennä iskemään ketään, eikä muutenkaan tullut liikuttua missään iskupaikoissa.. En ainakaan tuomitse sinua, koska olen kokenut samaa.

Mä tunnen yhden miehen, joka on 35 ja neitsyt. Ihan normaali, mukava kaveri, en ymmärrä miten sille on niin käynyt, hyvän näköinenkin vielä.
Että en ajattele kyllä mitään ihmeellistä.

No jospa ihan vaan ujoudesta johtuva tilanne. Eikä kaikki koe seurustelusuhteita niin tärkeiksi, jotkut on mielelläänkin yksinään. Tosin taustalla saattaisi vaikuttaa myös esimerkiksi masennus tai liiallinenkin keskittyminen tohon urheiluun.

Häiritseekö tilanne sitten ap? Sitten ei auta kuin lähteä ihmisten ilmoille ja ottaa kontaktia :) Ei taida töissäkään paljon vastakkaiseen sukupuoleen tutustua...

No jospa ihan vaan ujoudesta johtuva tilanne. Eikä kaikki koe seurustelusuhteita niin tärkeiksi, jotkut on mielelläänkin yksinään. Tosin taustalla saattaisi vaikuttaa myös esimerkiksi masennus tai liiallinenkin keskittyminen tohon urheiluun.

Häiritseekö tilanne sitten ap? Sitten ei auta kuin lähteä ihmisten ilmoille ja ottaa kontaktia :) Ei taida töissäkään paljon vastakkaiseen sukupuoleen tutustua...

Taustalla ei ole masennusta.

Häiritseekö tilanne? kyllä tilanne häiritsee, mutta en aio kääntyä asian tiimoilta maksullisen naisen puoleen.
Mielestäni seksissä täytyy olla myös tunnepuoli mukana ja maksullisen naisen kanssa sitä ei olisi.

Meillä ei töissä juurikaan ole naisia.

Taitaa olla neljäkymmentä ja neitsyt Porvoosta kotoisin?

Vaikka mitäs siinä sitten. Hyvinkin voi joku kunnollinen ihminen löytää sisältöä muualtakin kuin seksistä. Sinun pitää miettiä nyt asiaa kuitenkin siltä kannalta, haluatko parisuhteen ja jälkikasvua. Jos se vaatii tansseihin lähtemistä ja vaikka vähän rohkaisuryyppyä, niin tee sitten niin. Uskoisin että moni on valmis vähän opastamaan. ;-)

Joskus aikoinaan olisin ehkä pitänyt tilannetta outona, mutta nyt kun itse olen eronnut enkä ole oikeastaan harrastanut seksiä pitkään aikaan huomaan että siihen liittyvät tarpeet voivat vaihdella. Itselleni selibaatti tällä hetkellä ei ole mikään ongelmia. Teen todella antoisaa työtä ja lpaset ovat hyvässä iässä ennen kouluun menoa. keskityn vain itseeni. Tosin taustalla on suuri luottamuspula miehiä kohtaan, eksä yritii riistää minulta hengen, eli en kauhean innoissani ole miehiä tapaamaan.
joskus jossain on sanotu että jos seksikokemusten kokeminen menee myöhäiselle älle, suurin kynnys on se mieten vastapuoli siihen suhtautuu. Omasta mielestäni se on hyväksyttävää ja normaalia, onhan ihmisissä myös hirveän paljon nykypäivänä aseksuaaleja...

Kuinka aktiivisesti "yrität muuttaa" tilannetta?Eli etsit seuraa? Vai vieläkö malttaa olla katsellaan asenteella?

Minulla on nettitreffeillä ilmoitus - mutta sieltä ei ole vastauksia tullut enkä itsekään ole naisille vastaillut. Tosielämässä ei ole muuta kun tuo " katsellaan" asenne.
Aika vaikea olisi tehdä aloitetta vaikka jossakin sattuisi kohtaamaan kiinnostavan naisen, koska ei ole naisten iskemisestä kokemusta ja minulla on sellainen käsitys että kaikki naiset ovat tottuneet miesten iskuyrityksiin jo teini-iästä alkaen, joten minunlaiseni kokemattoman miehen kömpelö iskuyritys johtaisi varmaankin torjuntaan.

Yhteistyössä