40+ mies vailla seksikokemusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koskematon mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan tohon alkuperäiseen kysymykseen sanoisin, että varmaan mieleen tulisi, että mies on varmaan sosiaalisesti todella arka. Mutta mikäs siinä, ihmisillä on monenlaisia elämänkulkuja. Eikä se ole totta, etteikö olisi kokemattomia 30-40-vuotiaita naisia. On heitäkin.

Minulla on nettitreffeillä ilmoitus - mutta sieltä ei ole vastauksia tullut enkä itsekään ole naisille vastaillut. Tosielämässä ei ole muuta kun tuo " katsellaan" asenne.
Aika vaikea olisi tehdä aloitetta vaikka jossakin sattuisi kohtaamaan kiinnostavan naisen, koska ei ole naisten iskemisestä kokemusta ja minulla on sellainen käsitys että kaikki naiset ovat tottuneet miesten iskuyrityksiin jo teini-iästä alkaen, joten minunlaiseni kokemattoman miehen kömpelö iskuyritys johtaisi varmaankin torjuntaan.

muistathan toki, ettei treffeille meno johda heti seksiin, ei välttämättä edes suuteluun. langat ovat sinun käsissäsi ja etenet sitten sitä tahtia, joka sinulle sopii.

yritän siis sanoa sellaisen pointin, ettei treffeille meno edellytä minkäänlaista aiempaa kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta :).

monet, monet naiset arvostaisivat miestä, joka ei juo, pitää itsestään huolta ja on periaatteellinen. sanoit, ettet käänny maksullisten puoleen tunnekylmyyden vuoksi - tunteellinenkin lienet.

treffeille meno kuulostaa siksi mun mielestäni hyvältä ensiaskeleelta, että netti on tosiaan aivan täynnä seuranhakupalstoja. siellä saa ensin jutella jonkun kanssa kirjoitellen ja siten asiat kenties johtavat näkemiseen ym. pehmeä lasku kohti treffailun ihmemaata :)

Yhteistyössä