R
raskas raskaus
Vieras
Täällä siis laskettu ylitetty ja tää raskaus ahdistaa ihan kauheesti
Tänään olis taas neuvola ja yliaikaislähetteen teko. Pelkään, että synnytys ei ala itsestään ja joudun käynnistykseen asti odottelemaan. Mä vihaan raskaanaolemista yli kaiken (tää on nyt siis toinen raskaus) ja jokainen päivä ylimääräistä tässä tilassa olemista on kuin puukolla rintaan iskis
Fyysisesti kaikki on sujunu hyvin ja vauva on virkeä asukki, mutta mun pää on kovilla.
Kertokaa muutkin lasketun ajan yli menneet tuntemuksistanne ja miten ootte jaksaneet itseänne tsempata synnytykseen asti? Alkoiko synnytys lopulta spontaanisti vai miten kävi?
Kaikki mun kaverit sattuu olemaan niitä superihmisiä, jotka nauttivat raskaudestaan, vatsoistaan ja kehoittavat nyt vain nauttimaan! En saa vertaistukea mistään tähän asiaan
Kertokaa muutkin lasketun ajan yli menneet tuntemuksistanne ja miten ootte jaksaneet itseänne tsempata synnytykseen asti? Alkoiko synnytys lopulta spontaanisti vai miten kävi?
Kaikki mun kaverit sattuu olemaan niitä superihmisiä, jotka nauttivat raskaudestaan, vatsoistaan ja kehoittavat nyt vain nauttimaan! En saa vertaistukea mistään tähän asiaan