4 vuotta sitten näihin aikoihin tehtiin päätös kiireellisestä sektiosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi noita muistoja, meillä siitä samaisesta päätöksestä tulee 20 vuotta. Muistan miten järkytyin kun ei sen vauvan pitänyt vielä kolmeen viikkoon syntyä ja yhtäkkiä sanottiin että huomisaamuna leikataan.

[QUOTE="Vieras";27834960]Ajattelin jotenkin et liian aikaisin..[/QUOTE]

Ei ku käynnistetty synnytys ja sit hoksattiin et poitsu on tulos naama edellä. Parempi varmaan niin koska jälkeenpäin lääkäri sanoi ettei se olis mahtunu raivotarjonnaskaan.

[QUOTE="leea";27835012]Onnea 4-vuotiaalle. Tänään meidän poika täytti aamulla 6v. Nopeesti menee aika! :)[/QUOTE]

Kiitos! Ja onnittelut sinnekin!

Se on hassua ku välillä tuntuu tuskaiselta ja toivoo että eikö tää aika ny vois kulua vähän nopeemmin... niin kuitenkin ku ajattelee taaksepäin niin se on menny turhankin nopeesti.

Onnea vaan! <3
Naama edellä...hmm, oli innokas heti näkemään maailmaa! Mun ainokainen tyttökin oli tulossa nassu edellä, päädyttiin silloin hätäsektioon, kun ei sitä ajoissa huomattu! Tyttö nyt reilu 16 vee.
Minkä kokoinen veijari sieltä sitten tuli?

Onnea vaan! <3
Naama edellä...hmm, oli innokas heti näkemään maailmaa! Mun ainokainen tyttökin oli tulossa nassu edellä, päädyttiin silloin hätäsektioon, kun ei sitä ajoissa huomattu! Tyttö nyt reilu 16 vee.
Minkä kokoinen veijari sieltä sitten tuli?

Täytyy ny tunnustaa etten muista tarkkaan (enkä jaksa tarkistaa) Mutta jotakuinkin 4200g, pituutta en muista yhtään. Oiskohan pää ollu 37 cm.

Pakko oli kuitenkin käydä tarkistamas eli: 4115g, 52cm ja py 37,5cm.
Oli aikalailla jumis mun lantios, jouduttiin jollain pihdeillä kiskoa päätä sieltä pois ja naamas sitte olikin mustelmia ja pieni haava. Mutta loppu hyvin kuitenkin.

Yhteistyössä