4 vuotta ilman seksiä - saa kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vaimo";22361937]Naimisissa ollaan. Pari lasta on ja eletään tavallista lähiöelämää omakotitalossa. Ihan tyytyväinen olen elämääni.[/QUOTE]

No, minun mittapuullani ette elä avioparina tavallista elämää. Onko miehesikin onnellinen omassa elämässään? Onko teillä tai lähinnä miehelläsi suhde, jossa hän toteuttaa läheisyyden tarpeitaan?

miksi teillä ei ole seksiä

Pitkässä suhteessa ensin intohimo laantui ja rakastelukertojen lukumäärä harveni. Toisen lapsen siittämisen jälkeen raskauteni oli niin vaikea, ettei seksiä voinut ajatellakaan. Minua ei erityisemmin haluttanut imetysaikana, eikä mieskään tehnyt aloitteita, joten seksi vain jäi. Nukkuminen oli kummallekin tärkeämpää lasten valvottaessa ja pätkiessä unta.

Parin vuoden tauon jälkeen oltiin jo urauduttu tilanteeseen, eikä seksin elvyttäminen uudestaan tunnu enää ihan helpolta asialta.

No, minun mittapuullani ette elä avioparina tavallista elämää. Onko miehesikin onnellinen omassa elämässään? Onko teillä tai lähinnä miehelläsi suhde, jossa hän toteuttaa läheisyyden tarpeitaan?

Tuskin mies maailman onnellisin ihminen on, mutta ei se seksin puutteesta johdu. Tietääkseni miehellä ei ole suhdetta. Jos on ollut, niin erittäin taitavasti hän on sen pystynyt salaamaan. Läheisyyttä saadaan pieniä lapsia sylitellessä.

[QUOTE="vieras";22361986]Oliko teillä seksiä ennen naimisiin menoa? Paljonko?[/QUOTE]

Teini-ikäisinä, kun rakastuttiin, niin naitiin kuin kanit monta kertaa päivässä ja rakastelu oli ihanaa. Vuosien saatossa seksi kuitenkin rutinoitui ja väheni. Ennen naimisiin menoa saattoi olla jopa viikkojen-kuukausien taukoja seksissä.

[QUOTE="vieras";22362029]32 vuotta ilman seksiä <--
Mikä tuossa 4 vuodessa on niin kummaa, että ihan kysyä täytyis?[/QUOTE]

Minulle tämä on ennätyspitkä aika ilman seksiä sen jälkeen kun menetin neitsyyteni.

[QUOTE="vaimo";22362170]Haluan tietää, kuulostaako tämä tilanne muista aivan tavattomalta vai onko tämä muillakin kenties arkipäivää.[/QUOTE]

Itseäni ei jaksa kiinnostaa se onko seksin määrä parisuhteessani normia vai ei, minusta tärkeitä että parisuhteessa molemmat ovat tyytyväisiä tapaan toteuttaa ja hoitaa suhdetta. Seksittömyys ei ainakaan meillä tosin ole arkipäivää, voisin ehkä kuvitella eläväni ilman seksiä parisuhteessa, mutta en ilman puolison läheisyyttä, minulle kosketuksen kieli on tärkeää.

[QUOTE="utelias";22362112]Onko miehesi hyvätuloinen?

Jos on... miehessä on siis jotain muuuta kiinnostavaa. Toisaalta miehellä taas olisi varaa ulkoistaa osa palveluista.[/QUOTE]

Ei. Olemme molemmat alle keskituloisia.

Rakastan miestäni edelleen palavasti, enkä voisi kuvitellakaan vaihtavani häntä johonkin toiseen. Hän on minulle se ainoa oikea.

[QUOTE="vaimo";22362143]Tuskin mies maailman onnellisin ihminen on, mutta ei se seksin puutteesta johdu. Tietääkseni miehellä ei ole suhdetta. Jos on ollut, niin erittäin taitavasti hän on sen pystynyt salaamaan. Läheisyyttä saadaan pieniä lapsia sylitellessä.[/QUOTE]

Siis miten tästä saa läheisyyttä? Siis seksuaalista läheisyyttä, joka on normaalia aikuisten välillä? Hieman huolestuttava lause tähän yhteyteen..

Yhteistyössä