[QUOTE="vieras";22274915]Meillä ei 4v mene kerhoon. En ole pakottanut, kun ei kerran ole pakko.
Syy on se, että lapsi ei tunne ainuttakaan kerhosta. Meni ekalla kerralla mielellään, ovelta katsoi kaikki lapset läpi ja perääntyi, että kaikki outoja.
Oli kovasti odottanut kerhoa, että pääsee sinne parhaan kaverinsa kanssa, mutta jotuivatkin eri ryhmiin. Eli minun lapsi siirrettiin ryhmään , johon en ollut häntä ilmoittanut.
Yritin siirtoa useamman kerran, mutta ei kerhotädeille sopinut. Perusteluna paskanjauhamista, että ryhmät niin täynnä ym ym. Ryhmissä siis saman verran lapsia. Yksikin lapsi pääsi sillä perusteella vaihtamaan tähän minun haluaamaan ryhmään, koska hänellä ei kavereita omassa ryhmässään. Ja tämä siis sen jälkeen, kun olin sanonut, että ilmoittakaa heti, jos ryhmään mahtuu. Ja minulle luvattiin paikka, jos tulee tilaa. Mutta annettiinkin toiselle.
Sitten kerhotäti lässytti, että tuo vaan, ei haittaa, jos ei kavereita, kyllä ne äkkiä tutustuu ja ei haittaa, jos lapsi jää itkemään, kyllä ne lopulta sen lakkaa...
No, en vie lastani tuonne, vaikka paikka tuliskin vapaaksi. Pitäkööt kerhonsa.[/QUOTE]
Voi jösses, etkö vie lastasi kouluunkaan jos ei pääse samalle luokalle jonkun kaverinsa kanssa?? En ymmärrä sinunlaisiasi vanhempia ollenkaan... Mitä lapsellesi opettaa tuollainen käytös? Mietipä vähän sitä! Eikös se lapsi olisi saanut paljon uusia kavereita sieltä kerhoryhmästä, vaikka ei ketään tuntenutkaan entuudestaan. Pian lapset tutustuvat ja kun siellä kerhossa kuitenkin on ohjattua toimintaa, niin väkisinkin siinä lapset tutustuvat toisiinsa. Ymmärrän todella hyvin niitä kerhotätejä, että antoivat paikan jollekin muulle lapselle. Varmaan olivat kaukaa viisaita ja ajattelivat sinusta olevan vaivaa ja harmia vielä jatkossakin...