3-vuotis neuvolassa kehitys vastasi 4 vuotiaan kehitystä puheen, motoriikan ja muunkin osalta, nyt puhe hoidossa ja kotona taantunut 2 vuotiaan tasolle, puhuu siis välillä ihan normaalisti, motoriikka ja muu kehitys ikäisellään tai ikäistään vanhemmalla tasolla.
Oletko sä sanonut lapselles että lopettaa sen vauvaa leikkimisen? Tai että jos käyttäytyy kuin vauva niin saa vauvan kohtelun?