Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haloooooo:Kyllä se teini nyt vaan lähtee mukaan. Olen aika kauhuissani että joku 15-vuotias räkänokka saa muka päättää lähteekö mukaan vai ei- tuon ikäinen on seiskalla tai kasilla!!Ja joo, minutkin pakotettiin lähtemään lomareissulle 15-vuotiaana ja mökötin ekan päivän mutta oli loppujenlopuksi ihan hauska reissu. Ja kun asiaa tosiaankin miettii, eipä minulla olisi ollut muitakaan järkeviä paikkoja oleskella...ap, teillä on sentään ohjelmaa noille päiville.
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Alkuperäinen kirjoittaja haloooooo:Kyllä se teini nyt vaan lähtee mukaan. Olen aika kauhuissani että joku 15-vuotias räkänokka saa muka päättää lähteekö mukaan vai ei- tuon ikäinen on seiskalla tai kasilla!!Ja joo, minutkin pakotettiin lähtemään lomareissulle 15-vuotiaana ja mökötin ekan päivän mutta oli loppujenlopuksi ihan hauska reissu. Ja kun asiaa tosiaankin miettii, eipä minulla olisi ollut muitakaan järkeviä paikkoja oleskella...ap, teillä on sentään ohjelmaa noille päiville.
Nämä on taas niitä asioita jotka on ihan siitä teinistä ja perheestä kiinni. Mä muutin ite 16v jo omaan asuntoonkin. Toisiin ei voi luottaa yhtään ja toiset on kypsiä ja rauhallisisa. Meillä 15 on jo päättännyt peruskoulunkin. Ihan realistinen vaihtoehto oli että muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan mutta onneksi ei. Tosiaan ei tulisi mieleenikään pakottaa tuota liki aikamiestä huvipuistoon tai mökille.
Alkuperäinen kirjoittaja haloooooo:Kyllä se teini nyt vaan lähtee mukaan. Olen aika kauhuissani että joku 15-vuotias räkänokka saa muka päättää lähteekö mukaan vai ei- tuon ikäinen on seiskalla tai kasilla!!Ja joo, minutkin pakotettiin lähtemään lomareissulle 15-vuotiaana ja mökötin ekan päivän mutta oli loppujenlopuksi ihan hauska reissu. Ja kun asiaa tosiaankin miettii, eipä minulla olisi ollut muitakaan järkeviä paikkoja oleskella...ap, teillä on sentään ohjelmaa noille päiville.
Surullista että näiltäkin palstoilta löytyy ihmisiä joiden arvostus lapsia kohtaan on tota luokkaa =(
Niin muakin tukistettiin ja selkäsaunotettiin, mutta ei ole omia tarvinnut silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Hugt:Alkuperäinen kirjoittaja haloooooo:Kyllä se teini nyt vaan lähtee mukaan. Olen aika kauhuissani että joku 15-vuotias räkänokka saa muka päättää lähteekö mukaan vai ei- tuon ikäinen on seiskalla tai kasilla!!Ja joo, minutkin pakotettiin lähtemään lomareissulle 15-vuotiaana ja mökötin ekan päivän mutta oli loppujenlopuksi ihan hauska reissu. Ja kun asiaa tosiaankin miettii, eipä minulla olisi ollut muitakaan järkeviä paikkoja oleskella...ap, teillä on sentään ohjelmaa noille päiville.
No miksi ei saisi päättää... ? Herranjestas.. ei se kotiin jääminen tarkoita automaattisesti sitä että bilettää ja vetää kokaa nokkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Hugt:Alkuperäinen kirjoittaja haloooooo:Kyllä se teini nyt vaan lähtee mukaan. Olen aika kauhuissani että joku 15-vuotias räkänokka saa muka päättää lähteekö mukaan vai ei- tuon ikäinen on seiskalla tai kasilla!!Ja joo, minutkin pakotettiin lähtemään lomareissulle 15-vuotiaana ja mökötin ekan päivän mutta oli loppujenlopuksi ihan hauska reissu. Ja kun asiaa tosiaankin miettii, eipä minulla olisi ollut muitakaan järkeviä paikkoja oleskella...ap, teillä on sentään ohjelmaa noille päiville.
No miksi ei saisi päättää... ? Herranjestas.. ei se kotiin jääminen tarkoita automaattisesti sitä että bilettää ja vetää kokaa nokkaan![]()
Niinpä. Itse ainakin 15-vuotiaana olin ihan itsekseni kotona, sain yleensä luvan kutsua naapurissa asuvan kaverin yökylään ja siellä sitten katsottiin telsua ja pelailtiin, päivisin käytiin ulkoilemassa yms.. Tosin asuttiin 25km päässä kaupoungista. Mutta minua ei siinä iässä biletykset kiinnostaneet, eikä kiinnosta nykyäänkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Haukotus.
Jos ei olisi ketään luotettavaa saatavilla valvomaan teinin touhuja, mukaan lähtisi.
"Ei lähde kirveelläkään". Ei meillä tarvitse kirveellä uhkailla ainakaan, ei isoja eikä pieniä. Pelkkä vanhemman auktoriteetti riittää. Se auktoriteetti täytyy vain jossain vaiheessa kaivaa sieltä äitin/isin selkärangasta....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Haukotus.
Jos ei olisi ketään luotettavaa saatavilla valvomaan teinin touhuja, mukaan lähtisi.
"Ei lähde kirveelläkään". Ei meillä tarvitse kirveellä uhkailla ainakaan, ei isoja eikä pieniä. Pelkkä vanhemman auktoriteetti riittää. Se auktoriteetti täytyy vain jossain vaiheessa kaivaa sieltä äitin/isin selkärangasta....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Haukotus.
Jos ei olisi ketään luotettavaa saatavilla valvomaan teinin touhuja, mukaan lähtisi.
"Ei lähde kirveelläkään". Ei meillä tarvitse kirveellä uhkailla ainakaan, ei isoja eikä pieniä. Pelkkä vanhemman auktoriteetti riittää. Se auktoriteetti täytyy vain jossain vaiheessa kaivaa sieltä äitin/isin selkärangasta....![]()
No sille ei voi mitään, jos teidän 15v on vielä noin lapsellinen. Itse muutin jo 15veenä asumaan opiskelupaikkakunnalle, ja sitä aiemminkin olen pärjännyt hyvin yksin kotona useitakin päiviä. Enkä ole koskaan missään mitään bileitä järkkäillyt tai laittomuuksia puuhannut. Enkä muitakan typeryyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Haukotus.
Jos ei olisi ketään luotettavaa saatavilla valvomaan teinin touhuja, mukaan lähtisi.
"Ei lähde kirveelläkään". Ei meillä tarvitse kirveellä uhkailla ainakaan, ei isoja eikä pieniä. Pelkkä vanhemman auktoriteetti riittää. Se auktoriteetti täytyy vain jossain vaiheessa kaivaa sieltä äitin/isin selkärangasta....![]()
No sille ei voi mitään, jos teidän 15v on vielä noin lapsellinen. Itse muutin jo 15veenä asumaan opiskelupaikkakunnalle, ja sitä aiemminkin olen pärjännyt hyvin yksin kotona useitakin päiviä. Enkä ole koskaan missään mitään bileitä järkkäillyt tai laittomuuksia puuhannut. Enkä muitakan typeryyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:meillä ei kysytä van tuon ikäisen ON LAHHDETTÄVÄ mukaan, halusi tai ei.
Moni haluaa kuitnekin mukaan. Loppupelissä siellä voi ola hauskaakin, varsinkin kun huvipuistossakin on käyti. Tuon ikäinen vaan muodon vuoksi sanoo vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos edes joku tuttu aikuinen voisi pari kertaa käydä tarkastamassa tilanteen niin antakaa sen teinin jäädä kotiin. Mitäs sitä sinne metsään ötököiden syötäväksi ja äksyilemään ottaa, antakaa sen lapsen jo itsenäistyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos edes joku tuttu aikuinen voisi pari kertaa käydä tarkastamassa tilanteen niin antakaa sen teinin jäädä kotiin. Mitäs sitä sinne metsään ötököiden syötäväksi ja äksyilemään ottaa, antakaa sen lapsen jo itsenäistyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ihminen haluaa asua kaupungissa, miksi se pitää väkipakolla ottaa mukaan syrjäseudulle? Oletteko mökkihöperöt vanhemmat kuulleet koskaan ihmisoikeuksista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ihminen haluaa asua kaupungissa, miksi se pitää väkipakolla ottaa mukaan syrjäseudulle? Oletteko mökkihöperöt vanhemmat kuulleet koskaan ihmisoikeuksista?
Oletkohan sinä ymmärtänyt ihmisoikeudet ihan oikein? Pikkasen tärkeämmistä asioista niissä puhutaan. Siksi toisekseen, on olemassa erikseen lastenoikeudet. Lukaisepa ne.